Ze ziet er op school dus echt ZO uit:
Met als enige verschil dat ze niet in blote benen loopt nu, wel blote buik met piercing en haar string net boven haar broek, exact hetzelfde haar en dezelfde make -up.. Ze is nog zelfs knapper, want ze heeft wat grotere borsten.. Hoe zou je zo'n meisje het best kunnen aanspreken? (of zou zo'n meisje heel duur zijn ,de kapper moet een vermogen kosten) Ik zie wel wat in haar..
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 28-11-2002 10:39]
EDIT
Bovendien zijn dat soort zo arrogant als t maar zijn kan...
[Dit bericht is gewijzigd door EggsTC op 28-11-2002 10:39]
quote:zeg, kan ik daar nog ergens soliciteren als docent?
Op donderdag 28 november 2002 10:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dus hoe die zich NU kleed /make up en haar figuur en gezichtje zo... Ik vind haar wel leuk, maar zo'n meisje lijkt nogal onbereikbaar, door haar uiterlijk..
[afbeelding]Met als enige verschil dat ze niet in blote benen loopt nu, wel blote buik met piercing en haar string net boven haar broek, exact hetzelfde haar en dezelfde make -up.. Ze is nog zelfs knapper, want ze heeft wat grotere borsten.. Hoe zou je zo'n meisje het best kunnen aanspreken? (of zou zo'n meisje heel duur zijn ,de kapper moet een vermogen kosten) Ik zie wel wat in haar..
quote:Gewoon: Hee slet!
Hoe zou je zo'n meisje het best kunnen aanspreken?
quote:Trek je stoute schoenen aan, schud je haren los, maak haar wild. Of knoop een gesprekje aan.
Ik zie wel wat in haar..
tbh, smerig
Echt, mensen die er zo bijlopen hopen erop dat er genoeg mensen zoals jij rondlopen die door hun fantasie al meteen overstag gaan.. toch makkelijk zo'n kneusje wat alles voor je doet?
quote:Ze hoeft echt geen slet te zijn hoor..
Op donderdag 28 november 2002 10:38 schreef Strolie75 het volgende:
Klinkt als een ordinaire slet, net als Christina dus.
* BloodhoundFromHell houdt van een hoerig uiterlijk
quote:
Ze is knapper, want ze heeft grotere borsten.
quote:ffkes naar truus die blaast voor een knaak
Op donderdag 28 november 2002 10:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ze hoeft echt geen slet te zijn hoor..
* BloodhoundFromHell houdt van een hoerig uiterlijk
quote:Jezus....net alsof dit de knapheid bepaald......
Ze is nog zelfs knapper, want ze heeft wat grotere borsten..
Lekker shallow minded ben je......
Maar die Aguilera is wel lekker om een keer mee te spelen
Faab
quote:Ik denk dat zo'n meisje die dit draagt dat doet om iets te compenseren en waarschijnlijk is dat onzekerheid. Meiden die zoiets dragen zijn vaak onzeker!
Dus hoe die zich NU kleed /make up en haar figuur en gezichtje zo... Ik vind haar wel leuk, maar zo'n meisje lijkt nogal onbereikbaar, door haar uiterlijk.. Ze doet de opleiding beveiliging..
[afbeelding]Met als enige verschil dat ze niet in blote benen loopt nu, wel blote buik met piercing en haar string net boven haar broek, exact hetzelfde haar en dezelfde make -up.. Ze is nog zelfs knapper, want ze heeft wat grotere borsten.. Hoe zou je zo'n meisje het best kunnen aanspreken? (of zou zo'n meisje heel duur zijn ,de kapper moet een vermogen kosten) Ik zie wel wat in haar..
quote:Zeg BhFh... zit jij op het ROC..? dat dacht ik namelijk.. (of was dat voor een cursus?)
Dus hoe die zich NU kleed /make up en haar figuur en gezichtje zo... Ik vind haar wel leuk, maar zo'n meisje lijkt nogal onbereikbaar, door haar uiterlijk.. Ze doet de opleiding beveiliging..
ontopic: ik zou dat wijf ook wel bij mij op school willen hebben.. zou ik dr naar toe lopen en vragen of ze ook in de playboy kwam
quote:imho moet je juist verdomd zelfverzekerd zijn om in zo'n outfitje naar school te gaan, geen kritischer publiek dan puber jongetjes en meisjes.
Op donderdag 28 november 2002 10:45 schreef Femke13 het volgende:[..]
Ik denk dat zo'n meisje die dit draagt dat doet om iets te compenseren en waarschijnlijk is dat onzekerheid. Meiden die zoiets dragen zijn vaak onzeker!
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:40 schreef sizzler het volgende:[..]
Gewoon: Hee slet!
quote:Dan denken heel veel mensen. Ze zal ook wel tevreden zijn met haar uiterlijk, maar waarschijnlijk is ze onzeker over haar innerlijk!
Op donderdag 28 november 2002 10:46 schreef extreme het volgende:[..]
imho moet je juist verdomd zelfverzekerd zijn om in zo'n outfitje naar school te gaan, geen kritischer publiek dan puber jongetjes en meisjes.
quote:Gelukkig is de topicstarter zelf geen puber meer, dat scheelt voor haar.
imho moet je juist verdomd zelfverzekerd zijn om in zo'n outfitje naar school te gaan, geen kritischer publiek dan puber jongetjes en meisjes.
quote:helemaal mee eens. Je moet zeker wel lef hebben om in een sexy outfit op school te begeven.
quote:waarom..??? waar baseer je dat nou weer op..??
Op donderdag 28 november 2002 10:48 schreef Femke13 het volgende:[..]
Dan denken heel veel mensen. Ze zal ook wel tevreden zijn met haar uiterlijk, maar waarschijnlijk is ze onzeker over haar innerlijk!
quote:Hoezo dan..??? Ook mooie vrouwen kunnen heel goed vriendelijk zijn
Op donderdag 28 november 2002 10:38 schreef EggsTC het volgende:
quote:in mijn belevingswereld zijn de mensen die er goed uitzien zich meestal ook erg bewust van dat ze er goed uitzien, arrogantie is misschien een stap te ver, maar zelfverzekerdheid hoort daar zeker bij...
Op donderdag 28 november 2002 10:47 schreef Baronekke het volgende:
tzal je vies tegenvallen Extreme
het zijn juist meiden die trots zijn op hun lichaam, weinig schaamte hebben, niet bang zijn voor reacties, en schijt hebben aan de gevestigde orde in het algemeen die dit soort kleding durven dragen op andere momenten dan een stapavond.
quote:Dat is echt niet altijd zo. Juist onzekere vrouwen dragen juist vaak heel sexy kleren omdat ze het idee hebben dat ze iets moeten compenseren. Ze denken dan dat ze niet voldoende aandacht zullen krijgen als ze iets minder sexy gekleed gaan.
Op donderdag 28 november 2002 10:48 schreef Frenkie het volgende:[..]
helemaal mee eens. Je moet zeker wel lef hebben om in een sexy outfit op school te begeven.
quote:Ten eerste, waarschijnlijk! Zeker weten doe ik het niet, want ik ken haar niet. Maar het is natuurlijk een bepaalde manier van aandacht vragen. Als ze innerlijk super zelfverzekerd zou zijn, zou ze die aandacht niet nodig hebben. Als je je sexy kleedt, ok, prima, maar als ze zich echt zo kleed als bovenstaand plaatje, wil ze daar wel wat mee compenseren.
Op donderdag 28 november 2002 10:49 schreef Frenkie het volgende:[..]
waarom..??? waar baseer je dat nou weer op..??
quote:Zoals de vorige al zei "no comment"
quote:
(of zou zo'n meisje heel duur zijn ,de kapper moet een vermogen kosten)
Tja als je haar alsnog aan wilt spreken dan zijn er genoeg topics die over soortgelijke dingen gaan dus UTFS.
-edit- voor de mensen die niet weten wie plukje84 is: http://forum.fok.nl/search.php?on=user&search=37740
quote:Helemaal mee eens
Op donderdag 28 november 2002 10:51 schreef Ripley het volgende:[..]
Dat is echt niet altijd zo. Juist onzekere vrouwen dragen juist vaak heel sexy kleren omdat ze het idee hebben dat ze iets moeten compenseren. Ze denken dan dat ze niet voldoende aandacht zullen krijgen als ze iets minder sexy gekleed gaan.
quote:
Dat is echt niet altijd zo. Juist onzekere vrouwen dragen juist vaak heel sexy kleren omdat ze het idee hebben dat ze iets moeten compenseren. Ze denken dan dat ze niet voldoende aandacht zullen krijgen als ze iets minder sexy gekleed gaan.
quote:Het kan wel maar er is een punt waarop ze weten dat ze echt mooi zijn en dan gaan ze er zich ook naar gedragen en op dat punt worden ze arrogant en wijs ik ze ook resoluut de deur.
Op donderdag 28 november 2002 10:50 schreef Frenkie het volgende:[..]
Hoezo dan..??? Ook mooie vrouwen kunnen heel goed vriendelijk zijn
quote:Nee, niet bepaald... Als we het willen hebben over "schijt aan gevestigde orde" raad ik je aan mijn posts nog een keer door te spitten, ging geloof ik in de Alternatieve Babes Doorstart...
Op donderdag 28 november 2002 10:50 schreef extreme het volgende:[..]
het zijn juist meiden die trots zijn op hun lichaam, weinig schaamte hebben, niet bang zijn voor reacties, en schijt hebben aan de gevestigde orde in het algemeen die dit soort kleding durven dragen op andere momenten dan een stapavond.
Deze mensen zijn juist WEL onzeker... ik bedoel... het geeft het effect wat ze zoeken, namelijk dat sommige mensen 't op deze manier een "lekker wijf" (zoals dat dan heet) gaan vinden maar te laf zijn om op haar af te stappen.. terwijl ze waarschijnlijk ook niet wil dat je op d'r afstapt.. veel te bang dat ze niet voldoet aan het plaatje wat ze je voorhoudt...
quote:BHFH kennende zal de dame in kwestie wel een strakke broek dragen en een topje waarbij de navel te zien is. Eigenlijk niks byzonders.
Op donderdag 28 november 2002 10:52 schreef Femke13 het volgende:[..]
Ten eerste, waarschijnlijk! Zeker weten doe ik het niet, want ik ken haar niet. Maar het is natuurlijk een bepaalde manier van aandacht vragen. Als ze innerlijk super zelfverzekerd zou zijn, zou ze die aandacht niet nodig hebben. Als je je sexy kleedt, ok, prima, maar als ze zich echt zo kleed als bovenstaand plaatje, wil ze daar wel wat mee compenseren.
quote:als een meisje echt arrogant is, en ze kan het waarmaken ook, vind ik het alles behalve een slechte eigenschap,
Verder, Christina: wtf is daar mooi aan?! Geen enkele ronding of vorm in haar hele lijf te ontdekken. Het is een lat met geen stijl...
Aanspreken? "Zullen wij een gaan winkelen" lijkt me een goed begin...
[Dit bericht is gewijzigd door on_air op 28-11-2002 10:56]
quote:Dit is niet mooi, dit is hoerig.
Op donderdag 28 november 2002 10:50 schreef Frenkie het volgende:[..]
Hoezo dan..??? Ook mooie vrouwen kunnen heel goed vriendelijk zijn
quote:Dat geldt alleen voor vrouwen met paars, roze, blauw of groen of anders geverfd haar.
Op donderdag 28 november 2002 10:54 schreef skinheadholland het volgende:
dat is toch algemeen bekend. als je met erg opvallende kleren komt compenseer je iets..
Verder vind ik dit nogal bekrompen. Natuurlijk heeft iedereen zijn eiegen onzekerheden. Maar waarom die afgunst?
Omdat jullie denken dat dat soort dames niet voor je weggelegd is..??
quote:dan beginnen ze juist interessant te worden
Op donderdag 28 november 2002 10:53 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Het kan wel maar er is een punt waarop ze weten dat ze echt mooi zijn en dan gaan ze er zich ook naar gedragen en op dat punt worden ze arrogant en wijs ik ze ook resoluut de deur.
quote:spijker op zijn kop
Op donderdag 28 november 2002 10:53 schreef extreme het volgende:
het zijn voornamelijk de mannen voor wie deze dames buiten het bereik liggen die daar naar over doen,
quote:maar zijn ze dan onzeker over hun innerlijk..??
quote:ergens snap ik de redenatie niet,
Op donderdag 28 november 2002 10:53 schreef Baronekke het volgende:
Deze mensen zijn juist WEL onzeker... ik bedoel... het geeft het effect wat ze zoeken, namelijk dat sommige mensen 't op deze manier een "lekker wijf" (zoals dat dan heet) gaan vinden maar te laf zijn om op haar af te stappen.. terwijl ze waarschijnlijk ook niet wil dat je op d'r afstapt.. veel te bang dat ze niet voldoet aan het plaatje wat ze je voorhoudt...
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 28-11-2002 10:59]
quote:Bloodhound is al getrouwd
Op donderdag 28 november 2002 10:58 schreef Baronekke het volgende:
waarom post je hier dan nog, snelle Frenkie?
we proberen iemand te helpen, niet de verdoemenis in te jagen door al z'n spaarcenten uit te gaan geven aan een vrouw met problemen..
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:53 schreef Frenkie het volgende:[..]
BHFH kennende zal de dame in kwestie wel een strakke broek dragen en een topje waarbij de navel te zien is. Eigenlijk niks byzonders.
"Hoe kan je zo'n meisje het beste aanspreken"
"Ik zie wel wat in haar"
Zolang onze BHFH maar nix doms doet
quote:Sommigen wel ja. Het is niet per definitie zo dat als een vrouw zich sexy kleedt dat ze gelijk iets compenseert. Maar als een vrouw echt ordinaire dingen gaat dragen, of met string in de winter over straat, ja, dan zijn ze wel onzeker over hun innerlijk, dan is het niet meer showen wat je hebt, dan is echt simpel aandacht vragen
Op donderdag 28 november 2002 10:58 schreef Frenkie het volgende:[..]
maar zijn ze dan onzeker over hun innerlijk..??
quote:Binnenkort niet meer.
Op donderdag 28 november 2002 10:58 schreef Frenkie het volgende:[..]
Bloodhound is al getrouwd
quote:dat klinkt erg schattig. Nou stap er op af en maak een praatje zou ik zeggen
Op donderdag 28 november 2002 11:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Je zou haar moeten zien, dan praat je wel anders. Als 's-Ochtends zij de kantine binnenkomt, dan draait IEDEREEN zich om en praat iedereen van de hele school over haar. Elke keer heeft ze ook weer wat anders met haar haar kleding en make up.
quote:ja, klinkt zeer zeker als een vreselijk onzeker meisje dames.
Op donderdag 28 november 2002 11:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Je zou haar moeten zien, dan praat je wel anders. Als 's-Ochtends zij de kantine binnenkomt, dan draait IEDEREEN zich om en praat iedereen van de hele school over haar. Elke keer heeft ze ook weer wat anders met haar haar kleding en make up.
quote:dat is in de mode
Op donderdag 28 november 2002 11:02 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
Weet je wat ik trouwens ook zoooooooo stom vind en er niet uit vind zien? Een string boven je broek uittrekken zodat iedereen kan zien dat je een string aan hebt. WAAROM? Echt zo stom. Maar dat ff tussendoor...
quote:dit zegt meer over jou dan over de betreffende dame(s)
Op donderdag 28 november 2002 11:00 schreef Femke13 het volgende:[..]
Sommigen wel ja. Het is niet per definitie zo dat als een vrouw zich sexy kleedt dat ze gelijk iets compenseert. Maar als een vrouw echt ordinaire dingen gaat dragen, of met string in de winter over straat, ja, dan zijn ze wel onzeker over hun innerlijk, dan is het niet meer showen wat je hebt, dan is echt simpel aandacht vragen
quote:Nou, ik heb anders vrouwen zien lopen met veel te korte topjes waar de vetrollen onderuit kwamen!!
Op donderdag 28 november 2002 10:58 schreef extreme het volgende:[..]
ergens snap ik de redenatie niet,
er zullen beslist 'onzekere' dames zijn die uitdagende kleding gebruiken om meer aandacht te krijgen, maar als je al onzeker bent over je lichaam ga je het imho zeer zeker niet op een dergelijke manier tentoonstellen, ik blijf er bij dat het type meisje wat de topicstarter bedoelt (semi onbereikbaar, erg lekker, zelfbewust) behoorlijk in de gaten heeft hoe ze er uit ziet, en wat het effect van haar kleding is op de andere sexe... en dat komt zeker niet voort uit onzekerheid...
quote:HAHAHAHAH ahum. Mode is soms zeer lomp. Nee, ik noem het geen mode. Een model had vast een keer d'r string per ongeluk boven d'r broek uit laten komen. En mode of niet, het ziet er gewoon niet uit.
Op donderdag 28 november 2002 11:03 schreef Frenkie het volgende:[..]
dat is in de mode
quote:ik denk een jaar of 17, 18. Ze zal al wel een rijk vriendje hebben, want ze heeft een dure scooter en zo'n garderobe als zij heeft moet een vermogen kosten. Nog afgezien van dat haar dat elke week anders is en die enorme hoeveelheden make-up en juwelen.
Op donderdag 28 november 2002 10:47 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
hoe oud is dat meisje eigenlijk?
quote:Geil!!
Op donderdag 28 november 2002 11:02 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
Weet je wat ik trouwens ook zoooooooo stom vind en er niet uit vind zien? Een string boven je broek uittrekken zodat iedereen kan zien dat je een string aan hebt. WAAROM? Echt zo stom. Maar dat ff tussendoor...
quote:WAT????
Binnenkort niet meer.
quote:Wat zegt het dan over mij
Op donderdag 28 november 2002 11:03 schreef Frenkie het volgende:[..]
dit zegt meer over jou dan over de betreffende dame(s)
quote:Maar waarom dan? Omdat je dan weet dat ze een string aan heeft? Is het dan niet geiler als je helemaal niks ziet en er dus een grote kans bestaat dat ze helemaal geen ondergoed aan heeft?
Op donderdag 28 november 2002 11:05 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Geil!!
![]()
![]()
quote:de jaloersheid straalt van je post af. Jaloershied komt vaak ook voort uit onzekerheid.
Op donderdag 28 november 2002 11:06 schreef Femke13 het volgende:[..]
Wat zegt het dan over mij
you do the math
quote:En jij bent heel wat ouder toch? (ik heb niks tegen oudere mannen hoor, maar misschien zij wel.)
Op donderdag 28 november 2002 11:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ik denk een jaar of 17, 18. Ze zal al wel een rijk vriendje hebben, want ze heeft een dure scooter en zo'n garderobe als zij heeft moet een vermogen kosten. Nog afgezien van dat haar dat elke week anders is en die enorme hoeveelheden make-up en juwelen.
quote:Geen ondergoed is nog mooier
Op donderdag 28 november 2002 11:04 schreef Babs_voor_intimi het volgende:[..]
HAHAHAHAH ahum. Mode is soms zeer lomp. Nee, ik noem het geen mode. Een model had vast een keer d'r string per ongeluk boven d'r broek uit laten komen. En mode of niet, het ziet er gewoon niet uit.
quote:Ja dat klot, ROC oost in Hengelo en daarom zit ik nu ook thuis..
Op donderdag 28 november 2002 10:46 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
Zeg BhFh... zit jij op het ROC..? dat dacht ik namelijk.. (of was dat voor een cursus?)
anyway..hele ROC heeft vrij vandaag ivm studie dagontopic: ik zou dat wijf ook wel bij mij op school willen hebben.. zou ik dr naar toe lopen en vragen of ze ook in de playboy kwam
quote:dat zeg ik
Op donderdag 28 november 2002 11:07 schreef Babs_voor_intimi het volgende:[..]
Maar waarom dan? Omdat je dan weet dat ze een string aan heeft? Is het dan niet geiler als je helemaal niks ziet en er dus een grote kans bestaat dat ze helemaal geen ondergoed aan heeft?
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:08 schreef Frenkie het volgende:[..]
Geen ondergoed is nog mooier
Een string zie je toch wel zitten als jegoed kijkt.
quote:Ik ben absoluut niet jaloers. Ik vindt mezelf mooi, en vele anderen delen die mening. en ik ben niet arrogant.
Op donderdag 28 november 2002 11:07 schreef Frenkie het volgende:[..]
de jaloersheid straalt van je post af. Jaloershied komt vaak ook voort uit onzekerheid.
you do the math
quote:dat was vroeger zo.
Op donderdag 28 november 2002 11:09 schreef Babs_voor_intimi het volgende:[..]
ik zie jou al heel de avond zitten in een hoekje van de discotheek; heel aandachtig kijken naar iedere vrouwenkont om te kijken of ze wel of geen string aan heeft....
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:11 schreef Frenkie het volgende:[..]
dat was vroeger zo.
tegenwoordig voel ik gewoon effe
quote:van mij hoef je niet jaloers te zijn hoor. Maar je posts zijn doorspekt met jaloezie. Geeft niks hoor
Op donderdag 28 november 2002 11:10 schreef Femke13 het volgende:[..]
Ik ben absoluut niet jaloers. Ik vindt mezelf mooi, en vele anderen delen die mening. en ik ben niet arrogant.
Waar moet ik jaloers op zijn dan? Ik vindt jaloezie een slechte eigenschap.
quote:Wat een onzin zeg. We weten hier op fok nu wel dat jij me absoluut niet mag en ik jou ook niet. Maar waarom begin je bij mij over jaloezie, terwijl er meer mensen zijn die praktisch hetzelfde hebben gepost als mij?
Op donderdag 28 november 2002 11:12 schreef Frenkie het volgende:[..]
van mij hoef je niet jaloers te zijn hoor. Maar je posts zijn doorspekt met jaloezie. Geeft niks hoor
quote:Precies, wie wil er nou niet zo uitzien als Christina (als vrouw zijnde).. En dit meisje heeft ook nog eens een lekkerdere kont á la J-LO en grotere borsten..
Op donderdag 28 november 2002 11:12 schreef Frenkie het volgende:[..]
van mij hoef je niet jaloers te zijn hoor. Maar je posts zijn doorspekt met jaloezie. Geeft niks hoor
quote:I´m on your side
Op donderdag 28 november 2002 11:13 schreef Femke13 het volgende:[..]
Wat een onzin zeg. We weten hier op fok nu wel dat jij me absoluut niet mag en ik jou ook niet. Maar waarom begin je bij mij over jaloezie, terwijl er meer mensen zijn die praktisch hetzelfde hebben gepost als mij?
quote:maak je zelf toch niet zo het middelpunt. Volgens mij was Ripley de enige dame die het met je eens was. Verder niks.
Op donderdag 28 november 2002 11:13 schreef Femke13 het volgende:[..]
Wat een onzin zeg. We weten hier op fok nu wel dat jij me absoluut niet mag en ik jou ook niet. Maar waarom begin je bij mij over jaloezie, terwijl er meer mensen zijn die praktisch hetzelfde hebben gepost als mij?
quote:Doe mij maar Angelina Jolie dan!!!
Op donderdag 28 november 2002 11:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Precies, wie wil er nou niet zo uitzien als Christina (als vrouw zijnde).. En dit meisje heeft ook nog eens een lekkerdere kont á la J-LO en grotere borsten..
quote:Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee; ik wil er NIET zo uitzien.
Op donderdag 28 november 2002 11:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Precies, wie wil er nou niet zo uitzien als Christina (als vrouw zijnde).. En dit meisje heeft ook nog eens een lekkerdere kont á la J-LO en grotere borsten..
quote:Laten we het ff ontopic houden, open anders een nieuw topic op SC ofzo..
Op donderdag 28 november 2002 11:15 schreef Frenkie het volgende:[..]
maak je zelf toch niet zo het middelpunt. Volgens mij was Ripley de enige dame die het met je eens was. Verder niks.
En jij reageert nog, dus met jou kan ik discussieren.
quote:Thanks!!!!
Op donderdag 28 november 2002 11:15 schreef EggsTC het volgende:[..]
I´m on your side
als ik de dames hier moet geloven bestaan er geen oprechte zelfverzekerde (noem het arrogante of zeer zelfbewuste) vrouwen die trots zijn op hun lichaam, en het durven te tonen zonder zich druk te maken over kritiek. Dit zijn allemaal onzekere meisjes die vinden dat ze met hun alledaagse uiterlijk niet genoeg aandacht krijgen, en dit moeten compenseren door belachelijk uitdagende kleding aan te trekken.
verbeter me hier alsjeblieft als ik doordraaf of het verkeerd begrijp?
nou is het type 'oprecht arrogant' toevallig het soort meisje waar ik op val, en derhalve ook veel in m'n omgeving heb, en dat al zeker voor een periode van een jaar of tien. ik kan dus uit eigen ervaring zeggen dat iedereen wel iets heeft waar 'ie onzeker over is, maar dat er wel degelijk vrouwen bestaan die zich volkomen bewust zijn van hun marktwaarde, en dat zijn vrouwen die zich op een natuurlijke manier zo durven te vertonen zonder zich ook maar een moment ongemakkelijk te voelen.
en dit zijn inderdaad de (echt aantrekkelijke-) vrouwen (voor mannen geld eigenlijk hetzelfde, maar dat is niet het punt hier) waar iedereen het over heeft, en waar iedereen naar kijkt.
quote:Wat zegt het gedrag van anderen achter de redenen hiervoor. Ik heb zat meisjes gekend die heel ongelukkig en onzeker waren onder die hoerige kleding. Die niet genoeg bevestiging hadden gehad dat ze echt wel leuk waren en die bevestiging op een andere manier probeerden te halen. Ik zeg absoluut niet dat dit altijd het geval is, maar wel vaker dan je denkt.
Op donderdag 28 november 2002 11:02 schreef extreme het volgende:[..]
ja, klinkt zeer zeker als een vreselijk onzeker meisje dames.
Klein voorbeeldje: kijk eens naar een beetje zielig programma als Ton, Jambers of ets in die richting. Die hebben altijd afleveringen over 'sexy vrouwen'. Eind evan het liedje is bijna ltijd dat de dames in tranen vertellen hoe ongeukkig en onzeker ze zijn.
Nogmaals dit geldt zeker niet voor iedereen, maar zeker vaker dan mannen denken. veel mannen denken dat sexy kleding direct zelfvertrouwen betekent, terwijl dat vaak juist niet zo is.
quote:Angelina Jolie is gewoon lelijk.
Op donderdag 28 november 2002 11:15 schreef Femke13 het volgende:[..]
Doe mij maar Angelina Jolie dan!!!
quote:net als Shakira
Op donderdag 28 november 2002 11:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Angelina Jolie is gewoon lelijk.
quote:hmm, ja dat denk ik ook ja, maar ze krijgen zoveel aandacht van al lui die om haar heen lopen, dus aandacht komt ze toch niet tekort....
Op donderdag 28 november 2002 11:16 schreef Ripley het volgende:[..]
Wat zegt het gedrag van anderen achter de redenen hiervoor. Ik heb zat meisjes gekend die heel ongelukkig en onzeker waren onder die hoerige kleding. Die niet genoeg bevestiging hadden gehad dat ze echt wel leuk waren en die bevestiging op een andere manier probeerden te halen. Ik zeg absoluut niet dat dit altijd het geval is, maar wel vaker dan je denkt.
Klein voorbeeldje: kijk eens naar een beetje zielig programma als Ton, Jambers of ets in die richting. Die hebben altijd afleveringen over 'sexy vrouwen'. Eind evan het liedje is bijna ltijd dat de dames in tranen vertellen hoe ongeukkig en onzeker ze zijn.
Nogmaals dit geldt zeker niet voor iedereen, maar zeker vaker dan mannen denken. veel mannen denken dat sexy kleding direct zelfvertrouwen betekent, terwijl dat vaak juist niet zo is.
quote:Heb effe je foto bekeken uit het Fok fotoboek
Op donderdag 28 november 2002 11:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
quote:Nou ja, als je de enige bent die haar niet aanstaart als ze ergens binnenkomt, word je misschien wel mysterieus voor haar...
Op donderdag 28 november 2002 11:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
hmm, ja dat denk ik ook ja, maar ze krijgen zoveel aandacht van al lui die om haar heen lopen, dus aandacht komt ze toch niet tekort....
Moet je haar dan negeren om aandacht te trekken? Nee lijkt me ook niet echt..
quote:Nee, christina is lekker
quote:*lol*
Op donderdag 28 november 2002 11:20 schreef Babs_voor_intimi het volgende:[..]
Nou ja, als je de enige bent die haar niet aanstaart als ze ergens binnenkomt, word je misschien wel mysterieus voor haar...
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:21 schreef extreme het volgende:[..]
*lol*
dat, of ze denkt dat je homo bent
quote:Ik heb dit topic nu al een tijdje mijn posts onthouden, maar nu moet ik toch echt weer even... Frenkie.. wat is JALOERSHEID?
Op donderdag 28 november 2002 11:07 schreef Frenkie het volgende:[..]
de jaloersheid straalt van je post af. Jaloershied komt vaak ook voort uit onzekerheid.
you do the math
Femke snapt hoe het zit, wellicht beter dan jij aangezien zij ook van het vrouwelijk gesl8 is? Ik heb geen idee of dat wat uitmaakt, maar ik kan het me in ieder geval levendig voorstellen. Daarnaast ga ik nu 1 ding zeggen waardoor mijn post vast weggehaald wordt..
Het feit dat JIJ dit soort sloeries, hoeren, sletten etc. etc. "geile wijven" vindt, betekent niet dat ze daardoor minder sloerie, hoer, slet oid wordt..
Het vertelt je mede Fok!kers alleen in hoeverre je wereldwijsheid te kortschiet. Ik hoop dat je ook zo'n "lalala" trut als vriendin krijgt, dan hoor ik je naderhand wel...
dus wat doe je, geef haar even aandacht en ga haar daarna negeren, daar ken ze dan niet tegen, as het goed is...
quote:Volgens mij vat je mijn posts een beetje verkeerd op. Tuurlijk zijn er oprecht sexy en arrogante vrouwen die zich uitdagend kleden. Maar die kleden zich volgens mij eerder echt sexy dan ordinair zoals Christina A. Daar is een subtiel verschil tussen.
Op donderdag 28 november 2002 11:16 schreef extreme het volgende:
vergeef me even m'n eigen arrogantie maar:als ik de dames hier moet geloven bestaan er geen oprechte zelfverzekerde (noem het arrogante of zeer zelfbewuste) vrouwen die trots zijn op hun lichaam, en het durven te tonen zonder zich druk te maken over kritiek. Dit zijn allemaal onzekere meisjes die vinden dat ze met hun alledaagse uiterlijk niet genoeg aandacht krijgen, en dit moeten compenseren door belachelijk uitdagende kleding aan te trekken.
verbeter me hier alsjeblieft als ik doordraaf of het verkeerd begrijp?
nou is het type 'oprecht arrogant' toevallig het soort meisje waar ik op val, en derhalve ook veel in m'n omgeving heb, en dat al zeker voor een periode van een jaar of tien. ik kan dus uit eigen ervaring zeggen dat iedereen wel iets heeft waar 'ie onzeker over is, maar dat er wel degelijk vrouwen bestaan die zich volkomen bewust zijn van hun marktwaarde, en dat zijn vrouwen die zich op een natuurlijke manier zo durven te vertonen zonder zich ook maar een moment ongemakkelijk te voelen.
en dit zijn inderdaad de (echt aantrekkelijke-) vrouwen (voor mannen geld eigenlijk hetzelfde, maar dat is niet het punt hier) waar iedereen het over heeft, en waar iedereen naar kijkt.
Wat ik zei was dat blote en strakke kleding niet per se een teken van zelfvertrouwen is, maar ook vaak van onzekerheid. Dat baseer ik op gesprekken met een aantal meisjes die zich zo kleden. En op een probleemrubriek die ik heb gehad.
quote:Ervaring daarmee?
Op donderdag 28 november 2002 11:21 schreef extreme het volgende:[..]
*lol*
dat, of ze denkt dat je homo bent
quote:Das laaaagg...
Op donderdag 28 november 2002 11:19 schreef Femke13 het volgende:[..]
Heb effe je foto bekeken uit het Fok fotoboek
Weet ik effe wie het zegt!
quote:koop een woordenboek joh
Op donderdag 28 november 2002 11:22 schreef Baronekke het volgende:
Ik heb dit topic nu al een tijdje mijn posts onthouden, maar nu moet ik toch echt weer even... Frenkie.. wat is JALOERSHEID?
quote:Ik niet
Femke snapt hoe het zit, wellicht beter dan jij aangezien zij ook van het vrouwelijk gesl8 is? Ik heb geen idee of dat wat uitmaakt, maar ik kan het me in ieder geval levendig voorstellen.
quote:Ik vind niks niemand geile wijven. Alleen noem ik meisjes nooit sletten en trek ik me er zeker niks van aan als een ander dat wel vind. Ik trek namelijk graag mijn eigen conclusies ipv dat ik die pasklaar van een ander overneem.
Daarnaast ga ik nu 1 ding zeggen waardoor mijn post vast weggehaald wordt..
Het feit dat JIJ dit soort sloeries, hoeren, sletten etc. etc. "geile wijven" vindt, betekent niet dat ze daardoor minder sloerie, hoer, slet oid wordt..
Het vertelt je mede Fok!kers alleen in hoeverre je wereldwijsheid te kortschiet. Ik hoop dat je ook zo'n "lalala" trut als vriendin krijgt, dan hoor ik je naderhand wel...
Ow en dan wil ik er nog wel effe wat aan toevoegen omdat deze toch zo naar SC gaat. KUTNEWBIE
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 28-11-2002 11:30]
quote:offtopic: ik sta ook aan jouw kant femke13. en om ff terug te komen op 'ons' onderwerp (dit is nu echt dubbel-offtopic..): alles gaat verder uitstekend!
Op donderdag 28 november 2002 11:16 schreef Femke13 het volgende:[..]
Thanks!!!!
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:26 schreef Leonardo1504 het volgende:
Een vrouw die ook in spijkerbroek en dikke trui sexy is, dat heb ik veel liever dan een griet die alleen opvalt als ze bijna niks aan heeft.
quote:we begrijpen elkaar trouwens wel, het enige puntje wat ik wilde maken is dat je er niet 'automatisch' vanuit moet gaan dat er een 'reden' moet zijn waarom sommige meisjes zich uitdagen kleden. en als er wel een reden is, dat die inderdaad niet altijd voor de hand hoeft te liggen.
Op donderdag 28 november 2002 11:22 schreef Ripley het volgende:[..]
Volgens mij vat je mijn posts een beetje verkeerd op. Tuurlijk zijn er oprecht sexy en arrogante vrouwen die zich uitdagend kleden. Maar die kleden zich volgens mij eerder echt sexy dan ordinair zoals Christina A. Daar is een subtiel verschil tussen.
Wat ik zei was dat blote en strakke kleding niet per se een teken van zelfvertrouwen is, maar ook vaak van onzekerheid. Dat baseer ik op gesprekken met een aantal meisjes die zich zo kleden. En op een probleemrubriek die ik heb gehad.
en de scheiding tussen sexy en ordinair is zwaar afhankelijk van persoonlijke opvatting en smaak, en het een sluit het ander natuurlijk niet uit
quote:Ik verbeter je, je draaft door en je begrijpt het niet...
Op donderdag 28 november 2002 11:16 schreef extreme het volgende:
als ik de dames hier moet geloven bestaan er geen oprechte zelfverzekerde (noem het arrogante of zeer zelfbewuste) vrouwen die trots zijn op hun lichaam, en het durven te tonen zonder zich druk te maken over kritiek.verbeter me hier alsjeblieft als ik doordraaf of het verkeerd begrijp?
Oprecht zelfvezekerd staat niet gelijk aan dit soort hoerige kledij..
ik zou serieus vragen wat 't moet kosten en waarschijnlijk nog toeroepen dat 't teveel is ook.
Dit is niet oprecht, dit is onzeker. Klaar.
quote:*zucht*
Op donderdag 28 november 2002 11:22 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ervaring daarmee? misplaatste poging tot grappig zijn
![]()
quote:Heb je ook zo'n grote bek in het echt dan..? want ik denk niet dat je dat durft.
Op donderdag 28 november 2002 11:30 schreef Baronekke het volgende:
ik zou serieus vragen wat 't moet kosten en waarschijnlijk nog toeroepen dat 't teveel is ook.
Dit is niet oprecht, dit is onzeker. Klaar.
quote:Ik kots over beide heen
Op donderdag 28 november 2002 11:32 schreef extreme het volgende:[..]
*zucht*
ik word a) niet verlegen van blote mannen, daar ben ik iets te ruimdenkend voor, en b) als een vrouw zich kleed om aandacht te krijgen, dan geef ik die ook (zie dat maar als een hormonen kwestie) maar altijd met respect, en zonder te staren.
late reactie trouwens... hoe lang duurde dat voordat je dat bedacht had?
Ohja, ik heb ook niet echt een woordenboek nodig beste man, mijn nederlands voldoet prima..
Ik vrees alleen dat jij wel even het woordenboek moet nakijken, want voor zover bij mij bekend is, bestaat het woord Jaloersheid niet.
Jaloezie ken ik wel btw...
quote:Doe even normaal aub, er loopt hier een discussie die best interessant is. Extreme post op een normale, beargumenteerde manier, doe jij dat ook als je het er niet mee eens bent. En als je dat niet kan, post hier dan niet.
Op donderdag 28 november 2002 11:34 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ik kots over beide heen
quote:ik reageer bij voorkeur eerst op serieuze reacties, zoals in dit geval van Ripley.
Op donderdag 28 november 2002 11:34 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ik kots over beide heen
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:36 schreef Ripley het volgende:[..]
Doe even normaal aub, er loopt hier een discussie die best interessant is. Extreme post op een normale, beargumenteerde manier, doe jij dat ook als je het er niet mee eens bent. En als je dat niet kan, post hier dan niet.
quote:poe poe zijn je inhoudelijke argumenten op. Je snapte toch wat er stond. Spelfoutneuker.
Op donderdag 28 november 2002 11:36 schreef Baronekke het volgende:
Ohja, ik heb ook niet echt een woordenboek nodig beste man, mijn nederlands voldoet prima..
Ik vrees alleen dat jij wel even het woordenboek moet nakijken, want voor zover bij mij bekend is, bestaat het woord Jaloersheid niet.
Jaloezie ken ik wel btw...
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 28-11-2002 11:41]
quote:Generaliseren is je ook niet vreemd he?
Op donderdag 28 november 2002 10:38 schreef EggsTC het volgende:Bovendien zijn dat soort zo arrogant als t maar zijn kan...
quote:Ik ken er geen 1 die er zo uit ziet die niet arrogant is,.. dus alle rede tot generaliseren
Op donderdag 28 november 2002 11:39 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Generaliseren is je ook niet vreemd he?
Gewoon aanspreken die handel
Serieus, deze meisjes zijn vaak gewoon hetzelfde als elk meisje, ze kleden zich alleen goed en leuk enzo Trekt veel bekijks en wie wil dat nu niet? Maar inhoudelijk zijn ze echt niet helemaal anders ofzo.
En ik kan het weten. Onzekeremeisjes zijn pas irritant.
quote:ik ken een marokkaan die steelt. doen ze het nu allemaal...
Op donderdag 28 november 2002 11:40 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ik ken er geen 1 die er zo uit ziet die niet arrogant is,.. dus alle rede tot generaliseren
quote:Degene die ik ken zei ik.... en dat is er geen 1... dat zijn er een paar honderd....
Op donderdag 28 november 2002 11:41 schreef Frenkie het volgende:[..]
ik ken een marokkaan die steelt. doen ze het nu allemaal...
quote:Ach ik heb samengewoond met een fotomodel en die nam wel eens wat vriendinnetjes mee naar huis. En die waren echt mooi. Maar niks arrogant
Op donderdag 28 november 2002 11:42 schreef EggsTC het volgende:[..]
Degene die ik ken zei ik.... en dat is er geen 1... dat zijn er een paar honderd....
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 28-11-2002 11:44]
quote:Je haalt 2 dingen door elkaar.... mooi = iets anders als Christina A.
Op donderdag 28 november 2002 11:43 schreef Frenkie het volgende:[..]
degene staat voor een vandaar. En ik heb samengewoond met een fotomodel en die nam wel eens wat vriendinnetjes mee naar huis. En die waren echt mooi. Maar niks arrogant
quote:Nu ben ik al een spelfoutneuker? (overigens ook een niet bestaand woord maargoed)
Op donderdag 28 november 2002 11:38 schreef Frenkie het volgende:[..]
poe poe zijn je inhoudelijke argumenten op. Je snapte toch wat er stond. Spelfoutneuker.
//edit //
Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat het een spelfout was, je hebt me immers proberen wijs te maken dat het woord zou stroken met datgene in het woordenboek? Ik bedoel, "Jaloesie" zou een spelfout zijn, "Jaloersheid" is gewoon dom en onderontwikkeld...
(oops, excuses daarvoor..)
[Dit bericht is gewijzigd door Baronekke op 28-11-2002 11:47]
quote:smaken verschillen.
Op donderdag 28 november 2002 11:44 schreef EggsTC het volgende:[..]
Je haalt 2 dingen door elkaar.... mooi = iets anders als Christina A.
![]()
quote:smaak is iets persoonlijks..
Op donderdag 28 november 2002 11:39 schreef battlesickloner het volgende:
Aguilera is wel een voorbeeld van absolute wansmaak.
quote:
quote:Owkee vetklep je hebt gelijk.
Op donderdag 28 november 2002 11:44 schreef Baronekke het volgende:[..]
Nu ben ik al een spelfoutneuker? (overigens ook een niet bestaand woord maargoed)
Laten we het dan maar even ontopic houden.. Je hebt mijn mening gehoord, maar in plaats van deze met fatsoenlijke opmerkingen te bekritiseren, blijf je haken in dat bijzonder infantiele gedrag van je. Schelden is niet liev, heeft geen doel en leidt alleen tot meer onbegrip..
quote:Gelukkig maar..
Op donderdag 28 november 2002 11:45 schreef Frenkie het volgende:[..]
smaken verschillen.
quote:heeft bij dus wel ooit geholpen, die griet werd helemaal gek toen ik met een ander meisje stond te praten, die sleurde me aan me nekvel mee naar buiten
Op donderdag 28 november 2002 11:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
hmm, ja dat denk ik ook ja, maar ze krijgen zoveel aandacht van al lui die om haar heen lopen, dus aandacht komt ze toch niet tekort....
Moet je haar dan negeren om aandacht te trekken? Nee lijkt me ook niet echt..
quote:Maar zo iemand wil je toch ook niet?
Op donderdag 28 november 2002 11:46 schreef enfermidade het volgende:[..]
heeft bij dus wel ooit geholpen, die griet werd helemaal gek toen ik met een ander meisje stond te praten, die sleurde me aan me nekvel mee naar buiten
quote:Waarom een aanval op mijn postuur? Of bedoelde je met vetklep mijn persoonlijkheid? In het eerste geval wil ik je nogmaals doorverwijzen naar een betrouwbare bron --> OPTICIEN..
Op donderdag 28 november 2002 11:45 schreef Frenkie het volgende:[..]
Owkee vetklep je hebt gelijk.
Mocht je je op mijn persoonlijkheid hebben gericht, lijkt het me verstandinger om niet zoiets te roepen alvorens je een persoon ook echt kent... maargoed... lees de "edited" version van mijn voorgaande post nog maar eens goed door
//edit//
Ik ben heel vereerd je als bezoeker in mijn gastboek te hebben gehad...
//edit//
[Dit bericht is gewijzigd door Baronekke op 28-11-2002 11:51]
quote:nope, maar voor die ene avond was dat wel grappig
Op donderdag 28 november 2002 11:47 schreef Babs_voor_intimi het volgende:[..]
Maar zo iemand wil je toch ook niet?
quote:jochie, vetklep is gewoon een uitdrukking hier. Ik on toch ook niet weten dat je je dat aan zou trekken.
Op donderdag 28 november 2002 11:49 schreef Baronekke het volgende:[..]
Waarom een aanval op mijn postuur? Of bedoelde je met vetklep mijn persoonlijkheid? In het eerste geval wil ik je nogmaals doorverwijzen naar een betrouwbare bron --> OPTICIEN..
Mocht je je op mijn persoonlijkheid hebben gericht, lijkt het me verstandinger om niet zoiets te roepen alvorens je een persoon ook echt kent... maargoed... lees de "edited" version van mijn voorgaande post nog maar eens goed door
Daarnaast, al was ik een "vetklep"
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 28-11-2002 11:53]
quote:Laat hem joh, hij geilt erop om mensen te irriteren.
Op donderdag 28 november 2002 11:49 schreef Baronekke het volgende:[..]
Waarom een aanval op mijn postuur? Of bedoelde je met vetklep mijn persoonlijkheid? In het eerste geval wil ik je nogmaals doorverwijzen naar een betrouwbare bron --> OPTICIEN..
Daarnaast, al was ik een "vetklep"
in ieder geval, ga je schamen voor je kortzichtigheid
quote:er staat geen foto in je fotoboek, althans niet op de hoofpagina.
Op donderdag 28 november 2002 11:52 schreef Baronekke het volgende:
Achja, logisch redeneren zou betekenen dat je die "vetklep" opmerking wel degelijk op het postuur had gemikt.. aangezien mijn fotoboek alleen foto's van mij bevat waarop ik gezet sta? ohnee.. zelfs dat niet..in ieder geval, ga je schamen voor je kortzichtigheid
en over kortzichtigheid gesproken bekijk je eigen posts hier eens.
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 28-11-2002 11:54]
quote:Inderdaad, maar het blijft leuk om ze te jennen
Op donderdag 28 november 2002 11:51 schreef EggsTC het volgende:[..]
Laat hem joh, hij geilt erop om mensen te irriteren.
Ook zo iemand die onzeker is, en daarom andere mensen de grond in stampt,... maar jij en ik weten beter
quote:Inderdaad, maar de extra foto's zijn je vast al opgevallen... zoniet -> Opticien..
Op donderdag 28 november 2002 11:53 schreef Frenkie het volgende:[..]
er staat geen foto in je fotoboek, althans niet op de hoofpagina.
daarnaast ben ik toch blij dat je de moeite neemt om mijn fotoboek te openen.. geinteresseerd ? Ik neem er eerlijk gezegd de moeite niet voor om je fotoboek te bekijken, dit is veel interessanter...
//edit//
tijd om wat te eten.. ben benieuwd of we 't hierbij kunnen laten..
//edit//
quote:Komt hij weer hoor
Op donderdag 28 november 2002 11:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
Ha, toevallig liep ze gisteren in bijna precies deze outfit!
Vraag dr gewoon mee uit
quote:doe mij die slet ook
[afbeelding]
quote:Ik vind het niet zo mooi moet ik zeggen. Beerje goedkope broek en het topje vind ik ook niet echt gepast in de winter naar school. There's a time and a place for everything.
[afbeelding]
quote:nogmaals een verzoek van de mensen die deze discussie wel serieus nemen, ieder heeft recht op een mening, maar probeer wel wat toe te voegen, dit is R&P geen SC,
Op donderdag 28 november 2002 12:00 schreef EggsTC het volgende:[..]
Komt hij weer hoor
![]()
![]()
Vraag dr gewoon mee uit
en opmerkingen als 'komt hij weer hoor', je hebt het tegen de topicstarter, dus zijn input is wel gewenst...
en sorry dat ik nu klink als een wannabe mod.
quote:Maar zeg nou zelf, wel opvallend! En ik zei al, ze heeft een mooiere kont en grotere borsten, dus echt perfect! Buiten heeft ze vaak een lange leren jas aan. Maar goed ook dat wisselt heel vaak. Het verschil met haar gisteren is dat zij gisteren knalrode lippenstift op had, voor rest is het plaatje qua de rest van de make up en het haar gelijk!
Op donderdag 28 november 2002 12:08 schreef Ripley het volgende:[..]
Ik vind het niet zo mooi moet ik zeggen. Beerje goedkope broek en het topje vind ik ook niet echt gepast in de winter naar school. There's a time and a place for everything.
quote:een nog mooiere kont..?? Christina heeft echt een zeer lekker kontje
Op donderdag 28 november 2002 12:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Maar zeg nou zelf, wel opvallend! En ik zei al, ze heeft een mooiere kont en grotere borsten, dus echt perfect! Buiten heeft ze vaak een lange leren jas aan. Maar goed ook dat wisselt heel vaak.
En Bloodhound, als je echt wat meer van haar zou willen weten, dan zul je er zelf wat aan moeten doen.
Probeer een manier te vinden om op een niet-beladen moment haar aan te spreken. En bouw dat contact dan verder uit.
Versieren op school lijkt mij erg lastig, maar niks is onmogelijk
quote:dus ik zou haar buiten school moeten aanspreken? (en trouwens ik vind hety kontje van christina aguilera echt te klein!) Ik hou meer van een shakira, of J-LO kont (en dat heeft ZIJ dus ook!!)
Op donderdag 28 november 2002 12:18 schreef Frenkie het volgende:[..]
een nog mooiere kont..?? Christina heeft echt een zeer lekker kontje
En Bloodhound, als je echt wat meer van haar zou willen weten, dan zul je er zelf wat aan moeten doen.
Probeer een manier te vinden om op een niet-beladen moment haar aan te spreken. En bouw dat contact dan verder uit.
Versieren op school lijkt mij erg lastig, maar niks is onmogelijk
quote:Vriend... ik zeg toch dat hij dr mee uit moet vragen......
Op donderdag 28 november 2002 12:09 schreef extreme het volgende:[..]
nogmaals een verzoek van de mensen die deze discussie wel serieus nemen, ieder heeft recht op een mening, maar probeer wel wat toe te voegen, dit is R&P geen SC,
en opmerkingen als 'komt hij weer hoor', je hebt het tegen de topicstarter, dus zijn input is wel gewenst...
en sorry dat ik nu klink als een wannabe mod.
Bovendien bedoelde ik : "Komt hij weer hoor " niet slecht... Dus ik snap niet waar jouw reply over gaat
[Dit bericht is gewijzigd door EggsTC op 28-11-2002 12:38]
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 28-11-2002 12:32]
quote:bij voorkeur wel ja
Op donderdag 28 november 2002 12:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
dus ik zou haar buiten school moeten aanspreken?
quote:Hmm, oké. Als ze onzeker is zal ze de aandacht van een wat oudere en wijze persoon wel kunnen waarderen natuurlijk.
Op donderdag 28 november 2002 12:58 schreef Frenkie het volgende:[..]
bij voorkeur wel ja
quote:Onder aandacht versta jij natuurlijk keihard je pik in haar doos rammen?
Op donderdag 28 november 2002 15:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hmm, oké. Als ze onzeker is zal ze de aandacht van een wat oudere en wijze persoon wel kunnen waarderen natuurlijk.
Ik hou wel van opvallende kleding, maar niet van te bloot. Ben ik dan jaloers op meiden die dat wel dragen? Neen. Ik zou het alleen zelf niet aantrekken omdat het mijn smaak niet is. En of iemand die het draagt zelfverzekerd is of juist onzeker... weet ik veel. Ik denk wel vaak dat iemand die echt zeker van zichzelf is, dat niet ontzettend overdreven hoeft te laten zien (dus niet een hele act van zichzelf te hoeven maken, van 'look at me'), maar daarom kan diegene die kleren nog wel leuk vinden. Ik ga daar verder niet over oordelen en het kan me ook niks schelen.
Maar als mensen wel de mening zijn toegedaan dat meiden die zich bloot kleden vaak onzeker zijn - misschien wel uit ervaring of wat dan ook - dan wil dat niet meteen zeggen dat zij jaloers zijn. Da's wel heel simpel gedacht.
quote:WHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Op donderdag 28 november 2002 15:22 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Onder aandacht versta jij natuurlijk keihard je pik in haar doos rammen?
quote:Ik ben simpel
Op donderdag 28 november 2002 15:45 schreef Angeles het volgende:
Maar als mensen wel de mening zijn toegedaan dat meiden die zich bloot kleden vaak onzeker zijn - misschien wel uit ervaring of wat dan ook - dan wil dat niet meteen zeggen dat zij jaloers zijn. Da's wel heel simpel gedacht.
quote:Ik zie andere meiden echt wel jaloers kijken, zij kleedt zich zo geil, dat is echt unbelievable. Alleen vraag ik me af hoe lang ze wel niet voor de spiegel staat voor ze weggaat... maar ik ga wel eens een praatje met haar maken denk ik...
Ik vind het altijd zo'n enorme onzin dat als je als vrouw een andere vrouw toevallig net niet mooi vindt, dat meteen op jaloezie gebaseerd is!! Er zijn vrouwen die ik ontzettend mooi vind en dat zeg ik dan ook gewoon - sterker nog, ik vind het leuk om naar vrouwen te kijken die naar mijn persoonlijke smaak mooi zijn. En sommige vrouwen zijn dan net niet het type waarvan ik denk: wauw.Ik hou wel van opvallende kleding, maar niet van te bloot. Ben ik dan jaloers op meiden die dat wel dragen? Neen. Ik zou het alleen zelf niet aantrekken omdat het mijn smaak niet is. En of iemand die het draagt zelfverzekerd is of juist onzeker... weet ik veel. Ik denk wel vaak dat iemand die echt zeker van zichzelf is, dat niet ontzettend overdreven hoeft te laten zien (dus niet een hele act van zichzelf te hoeven maken, van 'look at me'), maar daarom kan diegene die kleren nog wel leuk vinden. Ik ga daar verder niet over oordelen en het kan me ook niks schelen.
quote:Ik had het over het algemeen... dat als vrouw A vrouw B toevallig net niet mooi vindt, het niet altijd maar jaloezie is. Zelfs als mevrouw A zich ergert aan het feit dat mevrouw B er bijvoorbeeld alleen maar op uit is om altijd alle aandacht naar zich toe te trekken hoeft dat nog geen jaloezie te zijn. Als zich in mijn omgeving een man zou ophouden die alleen maar bezig is met meiden versieren en laten zien hoe knap en verleidelijk hij wel niet was dan zou dat op een gegeven moment denk ik ook irritatie opwekken. Dáár ging het mij om... dat een negatieve reactie op zo'n meisje - en ik zeg helemaal niks over die persoon in jouw geval, daar weet ik niks van - niet altijd op jaloezie gebaseerd is.
Op donderdag 28 november 2002 22:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik zie andere meiden echt wel jaloers kijken, zij kleedt zich zo geil, dat is echt unbelievable. Alleen vraag ik me af hoe lang ze wel niet voor de spiegel staat voor ze weggaat... maar ik ga wel eens een praatje met haar maken denk ik...
Dus of die meiden op jouw school jaloers zijn op dat ene meisje... misschien wel, misschien niet. Als je haar leuk vindt, begin gewoon eens een praatje met haar, nee heb je, ja kan je krijgen.
quote:Mijn vriendin en ik ben het met haar eens.
Dan ben je echt net een aandachtsgeile hoer en heb je de hele avond BHFH's achter je reet aan.
quote:wie wil dat nou niet?
Op donderdag 28 november 2002 22:45 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Mijn vriendin en ik ben het met haar eens.
Dan ben je echt net een aandachtsgeile hoer en heb je de hele avond BHFH's achter je reet aan.
quote:Iemand die niet nadenkt met z'n pik.
Op donderdag 28 november 2002 23:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
wie wil dat nou niet?
quote:Pipo de Clown en Mama Lou
[afbeelding]
heb je ook al eens een topic gemaakt dat NIET verzonnen was? moet je eens proberen..
quote:
Ik vind het altijd zo'n enorme onzin dat als je als vrouw een andere vrouw toevallig net niet mooi vindt, dat meteen op jaloezie gebaseerd is!! Er zijn vrouwen die ik ontzettend mooi vind en dat zeg ik dan ook gewoon - sterker nog, ik vind het leuk om naar vrouwen te kijken die naar mijn persoonlijke smaak mooi zijn. En sommige vrouwen zijn dan net niet het type waarvan ik denk: wauw.Ik hou wel van opvallende kleding, maar niet van te bloot. Ben ik dan jaloers op meiden die dat wel dragen? Neen. Ik zou het alleen zelf niet aantrekken omdat het mijn smaak niet is. En of iemand die het draagt zelfverzekerd is of juist onzeker... weet ik veel. Ik denk wel vaak dat iemand die echt zeker van zichzelf is, dat niet ontzettend overdreven hoeft te laten zien (dus niet een hele act van zichzelf te hoeven maken, van 'look at me'), maar daarom kan diegene die kleren nog wel leuk vinden. Ik ga daar verder niet over oordelen en het kan me ook niks schelen.
quote:Ikke ook, dat stukje verwoordt mijn gedachten perfect
Op vrijdag 29 november 2002 09:27 schreef Femke13 het volgende:[..]
Helemaal mee eens!
Trouwens....
" Ze is nog zelfs knapper, want ze heeft wat grotere borsten.. "
Wist niet dat zoiets met elkaar in verband stond. Een grotere cupmaat heeft toch geen donder te maken met schoonheid? Iemand met een F-cup kan er alsnog monsterlijk uitzien...
quote:en ik heb familie die dat kan bevestigen!
Op vrijdag 29 november 2002 11:27 schreef gathering_storm het volgende:[..]
Trouwens....
" Ze is nog zelfs knapper, want ze heeft wat grotere borsten.. "Wist niet dat zoiets met elkaar in verband stond. Een grotere cupmaat heeft toch geen donder te maken met schoonheid? Iemand met een F-cup kan er alsnog monsterlijk uitzien...
maar goed BHFH stap op de christina kloon af en zie wat ze van jou vind, post voor ieders geluk (of niet tja ligt aan de uitkomst en aan de mensen hier natuurlijk ) wat het heeft opgeleverd en wees dan blij (of niet ligt ook weer aan de uitkomst)
veel succes iig
*wat de discussie betreft over of het aan onzekerheid ligt, ja ik merk vaak dat het iid onzekerheid is maarja als ze zelf maar blij is met de aandacht die ze er door krijgt hoor je mij niet zeuren over zulke meisjes...
quote:Wrijf met een American Express card onder haar neus dan.
[b]Op donderdag 28 november 2002 10:37 schreef Hoe zou je zo'n meisje het best kunnen aanspreken? (of zou zo'n meisje heel duur zijn ,de kapper moet een vermogen kosten)
De credit card is nog steeds het onovertroffen afrodisiac voor vrouwen.
quote:
Op donderdag 28 november 2002 15:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Hmm, oké. Als ze onzeker is zal ze de aandacht van een wat oudere en wijze persoon wel kunnen waarderen natuurlijk.
Jij bent echt te voor woorden.
quote:IDD!! ( ik denk om ons eens flink slap te lachen
Op zondag 1 december 2002 19:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
waaaaarom lees ik die topic van BHFH nog
quote:Inderdaad, je neemt gewoon het beeld van haar op de pot terwijl ze de schijterij heeft in je hoofd, gaat ernaar toe en vraagt of ze eens wilt sturen naar mijne gsm
Op donderdag 28 november 2002 10:45 schreef Femke13 het volgende:[..]
Ik denk dat zo'n meisje die dit draagt dat doet om iets te compenseren en waarschijnlijk is dat onzekerheid. Meiden die zoiets dragen zijn vaak onzeker!
Kijk, christina is een popster, maar om zoiets op school te dragen vindt ik een beetje ordinair.
enne, tja, gewoon aanspreken als je dat wil. Ze schijt op dezelfde manier als jij, met andere woorden het is ook maar een mens!
quote:Alsof t feit dat een meid fotomodel is ook direct betekent dat ze mooi IS. Dan heeft ze gewoon iets dat verkocht kan worden, dit staat niet per definitie gelijk aan mooi zijn...
Op donderdag 28 november 2002 11:43 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ach ik heb samengewoond met een fotomodel en die nam wel eens wat vriendinnetjes mee naar huis. En die waren echt mooi. Maar niks arrogant
quote:denk je dat je haar kent? Ze zit daar in een aso klasje met allemaal hele aparte lui.. (beveiligingsopleiding dus
Op zondag 1 december 2002 22:58 schreef Sinaasappel het volgende:
Ik wil een foto zien
quote:Nee
Op zondag 1 december 2002 23:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
denk je dat je haar kent?
quote:nouja, het had gekund toch... .. ben je altijd zo kortaf..
Op zondag 1 december 2002 23:26 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
Nee
quote:ik ben moe
Op zondag 1 december 2002 23:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
nouja, het had gekund toch... .. ben je altijd zo kortaf..
ik heb wel eens een meisje gezien met het zelfde haar, in hengelo,maar zei was wel dikker
quote:oke, moe zijn mag hoor, dacht al dat je een hekel aan me had ofzo..
Op zondag 1 december 2002 23:29 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
ik ben moe
ik heb wel eens een meisje gezien met het zelfde haar, in hengelo,maar zei was wel dikker
Laten we eerlijk zijn, 't is gewoon een lekker ding. Ik kan me alleen niet echt een hoge mate van intelligentie voorstellen bij een meid die zo over straat gaat. Maar ja, wat moet je met intelligentie tijdens meaningless animal sex?
quote:Juist ze zijn gewoon jaloers!
Op maandag 2 december 2002 00:40 schreef American_Nightmare het volgende:
Hilarisch, die mensen die hier beweren dat Christina zo'n gedrocht is. Die kereltjes hebben of nog nooit een vriendin gehad, of op dit moment de meest vieze trol in bed liggen die je je maar voor kunt stellen..Laten we eerlijk zijn, 't is gewoon een lekker ding. Ik kan me alleen niet echt een hoge mate van intelligentie voorstellen bij een meid die zo over straat gaat. Maar ja, wat moet je met intelligentie tijdens meaningless animal sex?
quote:Omdat niet iedereen dezelfde mening heeft? Je hebt ook nog zoiets als verschil in smaak, de een vindt christina lekker, de ander vindt er lelijk, dat heeft toch niks met jaloezie te maken?
Op maandag 2 december 2002 09:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Juist ze zijn gewoon jaloers!
quote:Christina Aguilera zier er gewoon goed uit en heeft een fantastische stijl van kleding en make -up, dat kan niemand ontkennen en heeft niks met smaak te maken.
Op maandag 2 december 2002 09:16 schreef Femke13 het volgende:[..]
Omdat niet iedereen dezelfde mening heeft? Je hebt ook nog zoiets als verschil in smaak, de een vindt christina lekker, de ander vindt er lelijk, dat heeft toch niks met jaloezie te maken?
quote:Wat een onzin zeg! Tuurlijk wel, ik zeg niet dat ze lelijk is, alleen wel dat niet iedereen valt op die make up en kledingstijl! Vindt ik een beetje beperkt gedacht van je!
Op maandag 2 december 2002 09:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Christina Aguilera zier er gewoon goed uit en heeft een fantastische stijl van kleding en make -up, dat kan niemand ontkennen en heeft niks met smaak te maken.
quote:Kijk, vrouwen als jij zeggen dat en proberen dat mannen wijs te maken en dat is logisch, want veel vrouwen zijn gewoon te lui om zich mooi te maken voor de man en lopen dan van de daken te schreeuwen dat mannen liever een slons willen en sommige mannen laten zich indoctrineren, omdat ze bang zijn anders helemaal geen vrouw te kunnen krijgen.
Op maandag 2 december 2002 09:25 schreef Femke13 het volgende:[..]
Wat een onzin zeg! Tuurlijk wel, ik zeg niet dat ze lelijk is, alleen wel dat niet iedereen valt op die make up en kledingstijl! Vindt ik een beetje beperkt gedacht van je!
quote:Je snapt er echt niks van he. Ik val je niet aan, en vrouwen als mij?? Op dit moment zie je een naam, maar ik zie er goed uit en verzorg mezelf ook goed, daarnaast draag ik ook vaak aparte kleding met veel kleur enz. Ik zeg alleen dat smaken verschillen, dat wil niet gelijk zeggen dat ik lelijk ben en daarom jaloers! Ik ben 1 van de weinige vrouwen die niet jaloers is. Als ik een lekker wijf zie, kijk ik daar ook naar! Maar daarom hoef ik nog niet jou smaak te hebben!
Op maandag 2 december 2002 09:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Kijk, vrouwen als jij zeggen dat en proberen dat mannen wijs te maken en dat is logisch, want veel vrouwen zijn gewoon te lui om zich mooi te maken voor de man en lopen dan van de daken te schreeuwen dat mannen liever een slons willen en sommige mannen laten zich indoctrineren, omdat ze bang zijn anders helemaal geen vrouw te kunnen krijgen.
quote:Jij ben niej lelijk
Op maandag 2 december 2002 09:31 schreef Femke13 het volgende:[..]
Je snapt er echt niks van he. Ik val je niet aan, en vrouwen als mij?? Op dit moment zie je een naam, maar ik zie er goed uit en verzorg mezelf ook goed, daarnaast draag ik ook vaak aparte kleding met veel kleur enz. Ik zeg alleen dat smaken verschillen, dat wil niet gelijk zeggen dat ik lelijk ben en daarom jaloers! Ik ben 1 van de weinige vrouwen die niet jaloers is. Als ik een lekker wijf zie, kijk ik daar ook naar! Maar daarom hoef ik nog niet jou smaak te hebben!
quote:Je staat niet in het fotoboek, dus ik kan je niet op uiterlijk beoordelen, wat ik wel weet is dat malafide autoverkopers doorgaans niet te vertrouwen zijn.
Op maandag 2 december 2002 09:31 schreef Femke13 het volgende:[..]
Je snapt er echt niks van he. Ik val je niet aan, en vrouwen als mij?? Op dit moment zie je een naam, maar ik zie er goed uit en verzorg mezelf ook goed, daarnaast draag ik ook vaak aparte kleding met veel kleur enz. Ik zeg alleen dat smaken verschillen, dat wil niet gelijk zeggen dat ik lelijk ben en daarom jaloers! Ik ben 1 van de weinige vrouwen die niet jaloers is. Als ik een lekker wijf zie, kijk ik daar ook naar! Maar daarom hoef ik nog niet jou smaak te hebben!
quote:Ha ha, lol. Dat klopt. Ik weet dat ik er goed uit zie, dus waarom zou ik mezelf moeten bewijzen, voor jou een vraag, voor mij een weet!
Op maandag 2 december 2002 09:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Je staat niet in het fotoboek, dus ik kan je niet op uiterlijk beoordelen, wat ik wel weet is dat malafide autoverkopers doorgaans niet te vertrouwen zijn.
quote:Dus we kunnen je stellingen nooit staven...
Op maandag 2 december 2002 09:36 schreef Femke13 het volgende:[..]
Ha ha, lol. Dat klopt. Ik weet dat ik er goed uit zie, dus waarom zou ik mezelf moeten bewijzen, voor jou een vraag, voor mij een weet!
quote:Femke13 for president
Op maandag 2 december 2002 09:36 schreef Femke13 het volgende:[..]
Ha ha, lol. Dat klopt. Ik weet dat ik er goed uit zie, dus waarom zou ik mezelf moeten bewijzen, voor jou een vraag, voor mij een weet!
quote:Is goed!! Spreek haar maar gewoon aan! Kan geen kwaad!
Op maandag 2 december 2002 09:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Dus we kunnen je stellingen nooit staven...
.... maarre ik moet naar school ik doe wel de groeten aan mej. Aguilera ...
![]()
quote:* Leonardo1504 ontkennen doet. Niet mijn smaak.
Christina Aguilera zier er gewoon goed uit en heeft een fantastische stijl van kleding en make -up, dat kan niemand ontkennen en heeft niks met smaak te maken.
quote:
But anyway, jij vindt het geweldig en dat moet je lekker zelf weten, maar ga dan niet zeggen dat anderen dat ook moeten vinden.
quote:*Proest* zal wel aan mijn smaak liggen, maar op mij komt ze over als de eerste de beste stoepsloerie. Maar goed, ik heb dan ook geen smaak
quote:Proest deel 2
Op maandag 2 december 2002 09:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Je staat niet in het fotoboek, dus ik kan je niet op uiterlijk beoordelen, wat ik wel weet is dat malafide autoverkopers doorgaans niet te vertrouwen zijn.
quote:Wat een onzin! Blijkbaar is het als vrouw zijnde not done om een vrouw wel of niet mooi te vinden, zonder dat er mensen zijn die denken dat er meer speelt. Laat ik het zo stellen: ik wil niet met haar naar bed en ik ben ook niet jaloers op haar uiterlijk. En volgens mij ben ik echt niet de enige die er zo over denkt.
Op maandag 2 december 2002 09:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Juist ze zijn gewoon jaloers!
Blijkbaar staat een andere smaak hebben gelijk aan jaloers zijn... Tsss.
quote:Mja... Als je van overdadig opgemaakte exhibitionistische prostituees houdt wel ja. Maar goed, smaken verschillen. Gelukkig.
een fantastische stijl van kleding en make -up
Ik sluit me verder aan bij Ripley.
quote:hehe dit wilde ik dus ookal gaan posten
Op maandag 2 december 2002 00:40 schreef American_Nightmare het volgende:
Hilarisch, die mensen die hier beweren dat Christina zo'n gedrocht is. Die kereltjes hebben of nog nooit een vriendin gehad, of op dit moment de meest vieze trol in bed liggen die je je maar voor kunt stellen..Laten we eerlijk zijn, 't is gewoon een lekker ding. Ik kan me alleen niet echt een hoge mate van intelligentie voorstellen bij een meid die zo over straat gaat. Maar ja, wat moet je met intelligentie tijdens meaningless animal sex?
Of nog erger, de vriendin kijkt mee over den schouder tijdens het posten van deze berichten
"Je zegt toch wel dat ze een hoer is he?? En dat ik mooier ben he??"
En dan TOCH ja zeggen desondanks de enorme harde paal speciaal voor christina (ik vind alleen die naam al geil).
quote:Helemaal mee eens. Mej Aguilera heeft een hoerige uitstraling, niet te verwarren met een stijlvolle sexy uitstraling van mensen als Kylie.
Op maandag 2 december 2002 10:28 schreef Ripley het volgende:[..]
![]()
Ik vind Christina Aguilera dus tien keer niks en dat komt met name door haar uistraling, make up en kleding. IK vind het net een vijftienjarig Pools tienerhoertje, totaal stijlloos. Er zijn ook vrouwen die bloot gekleed gaan die wel stijl hebben (Kylie Minogue bijvoorbeeld).
But anyway, jij vindt het geweldig en dat moet je lekker zelf weten, maar ga dan niet zeggen dat anderen dat ook moeten vinden.
Maargoed, hoe je zo'n type moet benaderen kan je daar nog niet uit af lezen want niet alle vrouwen die zich fout en hoerig kleden denkn hetzelfde.
quote:heb je haar hoofd wel eens gezien gek
Op dinsdag 3 december 2002 18:02 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Helemaal mee eens. Mej Aguilera heeft een hoerige uitstraling, niet te verwarren met een stijlvolle sexy uitstraling van mensen als Kylie.
Maargoed, hoe je zo'n type moet benaderen kan je daar nog niet uit af lezen want niet alle vrouwen die zich fout en hoerig kleden denkn hetzelfde.
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 18:20 schreef Jorn_Z het volgende:[..]
heb je haar hoofd wel eens gezien gek
Kylie is gewoon ranzig
... niet eens hoerig ranzig, maar echt ranzig
![]()
ofnie jeroen
quote:Och, daar hebben we onze EmInEm FrEaK weer.
Vind je dit KNAP?!?!?!?!
Moet je maar kijken wat onder die 20cm dikke laag plamuur zit
EDIT
Dat mokkeltje is best aantrekkelijk!
http://dance.student.utwente.nl/~party/index.php?SECTION=user;ACTION=photos;USERID=6837;PARTYID=1488
[Dit bericht is gewijzigd door Sinaasappel op 20-01-2003 23:12]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |