abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7037225
Dus hoe die zich NU kleed /make up en haar figuur en gezichtje zo... Ik vind haar wel leuk, maar zo'n meisje lijkt nogal onbereikbaar, door haar uiterlijk.. Ze doet de opleiding beveiliging..

Ze ziet er op school dus echt ZO uit:

Met als enige verschil dat ze niet in blote benen loopt nu, wel blote buik met piercing en haar string net boven haar broek, exact hetzelfde haar en dezelfde make -up.. Ze is nog zelfs knapper, want ze heeft wat grotere borsten.. Hoe zou je zo'n meisje het best kunnen aanspreken? (of zou zo'n meisje heel duur zijn ,de kapper moet een vermogen kosten) Ik zie wel wat in haar..

[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 28-11-2002 10:39]

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7037233
Vind je dit KNAP?!?!?!?!
Moet je maar kijken wat onder die 20cm dikke laag plamuur zit

EDIT

Bovendien zijn dat soort zo arrogant als t maar zijn kan...

[Dit bericht is gewijzigd door EggsTC op 28-11-2002 10:39]

Lambo of Rekt
pi_7037256
Klinkt als een ordinaire slet, net als Christina dus.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_7037262
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dus hoe die zich NU kleed /make up en haar figuur en gezichtje zo... Ik vind haar wel leuk, maar zo'n meisje lijkt nogal onbereikbaar, door haar uiterlijk..

[afbeelding]

Met als enige verschil dat ze niet in blote benen loopt nu, wel blote buik met piercing en haar string net boven haar broek, exact hetzelfde haar en dezelfde make -up.. Ze is nog zelfs knapper, want ze heeft wat grotere borsten.. Hoe zou je zo'n meisje het best kunnen aanspreken? (of zou zo'n meisje heel duur zijn ,de kapper moet een vermogen kosten) Ik zie wel wat in haar..

zeg, kan ik daar nog ergens soliciteren als docent?
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_7037275
quote:
Hoe zou je zo'n meisje het best kunnen aanspreken?
Gewoon: Hee slet!
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  donderdag 28 november 2002 @ 10:40:07 #6
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_7037277
Gaat eens met de camera aan de slag dan juh!!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  donderdag 28 november 2002 @ 10:40:10 #7
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_7037279
quote:
Ik zie wel wat in haar..
Trek je stoute schoenen aan, schud je haren los, maak haar wild. Of knoop een gesprekje aan.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 28 november 2002 @ 10:40:40 #8
26741 Baronekke
Ohjee. Maiden Kikz0rtje! *aai*
pi_7037290
Vraag 'r wat het nou kost per half uur en dat je je wellicht over een paar maanden wel wat langer kunt veroorloven...

tbh, smerig

Echt, mensen die er zo bijlopen hopen erop dat er genoeg mensen zoals jij rondlopen die door hun fantasie al meteen overstag gaan.. toch makkelijk zo'n kneusje wat alles voor je doet?

Knuffelkikk0r
pi_7037306
bwaaaaaaaaaa wat een kadaver....
onder
  donderdag 28 november 2002 @ 10:41:34 #10
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7037307
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:38 schreef Strolie75 het volgende:
Klinkt als een ordinaire slet, net als Christina dus.
Ze hoeft echt geen slet te zijn hoor..

* BloodhoundFromHell houdt van een hoerig uiterlijk

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7037318
je kunt beter een normale uitziende meid hebben met een verdomd lief karakter en veen spontaniteit.
Proud Skinhead
pi_7037321
het lijkt me met die kleding en dit weer wel een meisje waar je aan kan 'zien' dat ze het koud heeft
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_7037324
quote:
Ze is knapper, want ze heeft grotere borsten.

No comment
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
pi_7037326
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Ze hoeft echt geen slet te zijn hoor..

* BloodhoundFromHell houdt van een hoerig uiterlijk

ffkes naar truus die blaast voor een knaak
onder
pi_7037340
quote:
Ze is nog zelfs knapper, want ze heeft wat grotere borsten..
Jezus....net alsof dit de knapheid bepaald......

Lekker shallow minded ben je......

Maar die Aguilera is wel lekker om een keer mee te spelen

Faab

pi_7037369
quote:
Dus hoe die zich NU kleed /make up en haar figuur en gezichtje zo... Ik vind haar wel leuk, maar zo'n meisje lijkt nogal onbereikbaar, door haar uiterlijk.. Ze doet de opleiding beveiliging..

[afbeelding]

Ik denk dat zo'n meisje die dit draagt dat doet om iets te compenseren en waarschijnlijk is dat onzekerheid. Meiden die zoiets dragen zijn vaak onzeker!
Kijk, christina is een popster, maar om zoiets op school te dragen vindt ik een beetje ordinair.
enne, tja, gewoon aanspreken als je dat wil. Ze schijt op dezelfde manier als jij, met andere woorden het is ook maar een mens!
Altijd blijven lachen
  donderdag 28 november 2002 @ 10:46:10 #17
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_7037377
quote:

[afbeelding]

Zeg BhFh... zit jij op het ROC..? dat dacht ik namelijk.. (of was dat voor een cursus?)
anyway..hele ROC heeft vrij vandaag ivm studie dag

ontopic: ik zou dat wijf ook wel bij mij op school willen hebben.. zou ik dr naar toe lopen en vragen of ze ook in de playboy kwam

Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_7037391
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:45 schreef Femke13 het volgende:

[..]

Ik denk dat zo'n meisje die dit draagt dat doet om iets te compenseren en waarschijnlijk is dat onzekerheid. Meiden die zoiets dragen zijn vaak onzeker!

imho moet je juist verdomd zelfverzekerd zijn om in zo'n outfitje naar school te gaan, geen kritischer publiek dan puber jongetjes en meisjes.
pi_7037393
hoe oud is dat meisje eigenlijk?
  donderdag 28 november 2002 @ 10:47:55 #20
26741 Baronekke
Ohjee. Maiden Kikz0rtje! *aai*
pi_7037405
tzal je vies tegenvallen Extreme
Knuffelkikk0r
pi_7037409
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:40 schreef sizzler het volgende:

[..]

Gewoon: Hee slet!

Life is a crackwhore. And then you become one.
pi_7037410
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:46 schreef extreme het volgende:

[..]

imho moet je juist verdomd zelfverzekerd zijn om in zo'n outfitje naar school te gaan, geen kritischer publiek dan puber jongetjes en meisjes.

Dan denken heel veel mensen. Ze zal ook wel tevreden zijn met haar uiterlijk, maar waarschijnlijk is ze onzeker over haar innerlijk!
Altijd blijven lachen
pi_7037420
quote:

[..]

Gelukkig is de topicstarter zelf geen puber meer, dat scheelt voor haar.
pi_7037424
quote:

[..]

helemaal mee eens. Je moet zeker wel lef hebben om in een sexy outfit op school te begeven.
pi_7037439
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:48 schreef Femke13 het volgende:

[..]

Dan denken heel veel mensen. Ze zal ook wel tevreden zijn met haar uiterlijk, maar waarschijnlijk is ze onzeker over haar innerlijk!

waarom..??? waar baseer je dat nou weer op..??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')