Jawel, want hij is duidelijk niet tevreden met zijn situatie. Anders klaagt hij er niet zoveel over.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is toch ook niet nodig. Hij kan ook gewoon ophouden met zeiken en verder gewoon doorgaan zoals nu, hij heeft toch geen echte behoefte aan vrienden.
Het is beide engquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben het eens met Loka. Het is veel enger als je zeg maar onsterfelijk bent en eeuwig moet leven, dan als het gewoon een keertje klaar is.
Ik denk niet dat hij het sociale contact mist, want hij lijkt niet echt geinteresseerd in wat anderen te vertellen hebben. Maar hij zal er vast mee zitten dat hij niet een 'normaal leven' heeft ofzo.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel, want hij is duidelijk niet tevreden met zijn situatie. Anders klaagt hij er niet zoveel over.
Want hij mist het sociale contact wel, dat blijkt uit alles. Hij weet alleen niet zo goed wat dat precies inhoudt
Beetje een raar meisje. Ene dag ben ik super leuk andere dag negeert ze mij 8 uur. Ik ga dit afkappen denk ik. Maandag nog even er overheen en dan stop ik ermee.quote:
Soms wel. Maar dan denk ik na over de dood.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
Heb je dan ook geen problemen met slapen Tjacka?
Omgekeerde reïncarnatie lijkt me eng.quote:
Omdat het wel beetje zelfde principe is.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:58 schreef Nouri het volgende:
[..]
Soms wel. Maar dan denk ik na over de dood.
hij klaagt wel altijd dat hij alleen in de trein zit op vrijdagavond tussen de stelletjes en dat niemand hem appt maar ik vraag me echt af waar hij het dan met mensen over wil hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het sociale contact mist, want hij lijkt niet echt geinteresseerd in wat anderen te vertellen hebben. Maar hij zal er vast mee zitten dat hij niet een 'normaal leven' heeft ofzo.
Hij jankt anders wel heel vaak over mensen die met elkaar op het terras zitten of samen op vakantie gaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het sociale contact mist, want hij lijkt niet echt geinteresseerd in wat anderen te vertellen hebben. Maar hij zal er vast mee zitten dat hij niet een 'normaal leven' heeft ofzo.
Klinkt als normaal gedrag voor meisjesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:57 schreef Nouri het volgende:
[..]
Beetje een raar meisje. Ene dag ben ik super leuk andere dag negeert ze mij 8 uur. Ik ga dit afkappen denk ik. Maandag nog even er overheen en dan stop ik ermee.
beetje met Jezus feunen in Nazarethquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omgekeerde reïncarnatie lijkt me eng.
Dat je telkens naar het verleden toewerkt. Dus in een volgend leven een jood bent in de Tweede Wereldoorlog. En dat je in je vorige leven die gruwelen wist.
Dit was een theorie waar ik laatst ineens op kwam en best leuk vond om over na te denken.
Hij wil er gewoon bij horen. Verder boeit het sociale contact zelf hem niet zo bijzonder veel denk ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hij klaagt wel altijd dat hij alleen in de trein zit op vrijdagavond tussen de stelletjes en dat niemand hem appt maar ik vraag me echt af waar hij het dan met mensen over wil hebben
koetjes en kalfjes gesprekken boeien hem niks
Over films praten (zijn grote hobby) wil hij niet eens want andere laten hem toch geen nieuwe inzichten zienquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hij klaagt wel altijd dat hij alleen in de trein zit op vrijdagavond tussen de stelletjes en dat niemand hem appt maar ik vraag me echt af waar hij het dan met mensen over wil hebben
koetjes en kalfjes gesprekken boeien hem niks
Dat valt wel mee bij mij. Maar als ik nadenk over doodgaan zweet ik peentjes. Lijkt mij verschrikkelijk. Ik denk soms na wat ik op mijn vaders begrafenis ga zeggen. 😂quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het wel beetje zelfde principe is.
Tenminste heb ik dan. Je hebt geen controle over zoveel uren in je dag waarvan je niet weet wat er gebeurt
Ik kijk uit naar mijn tijd in de Middeleeuwenquote:
Denk je ook na over je eigen begrafenis?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:01 schreef Nouri het volgende:
[..]
Dat valt wel mee bij mij. Maar als ik nadenk over doodgaan zweet ik peentjes. Lijkt mij verschrikkelijk. Ik denk soms na wat ik op mijn vaders begrafenis ga zeggen. 😂
Dan ben ik blijkbaar nog niet toe aan een meisje.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij jankt anders wel heel vaak over mensen die met elkaar op het terras zitten of samen op vakantie gaan.
Maar jouw theorie kan ook best kloppen, want in eerste instantie wilde hij vooral een vriendin die hem dat sociale leven zou geven.
[..]
Klinkt als normaal gedrag voor meisjes
Herken me wel beetje erin ja. Had vroeger ook dikke zweetaanvallen als ik daar over na dacht. Tegenwoordig niet meer, maar verzet m`n gedachten gewoon meteenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:01 schreef Nouri het volgende:
[..]
Dat valt wel mee bij mij. Maar als ik nadenk over doodgaan zweet ik peentjes. Lijkt mij verschrikkelijk. Ik denk soms na wat ik op mijn vaders begrafenis ga zeggen. 😂
Een zo'n tindermeid negeert me vaak een paar dagenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:01 schreef Lokasenna het volgende:
8 uur negeren is toch niet zo lang? Soms heb je toch gewoon wat te doen en spreek je de ander 's avonds wel weer?
ja dat is ook zo vreemdquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over films praten (zijn grote hobby) wil hij niet eens want andere laten hem toch geen nieuwe inzichten zien![]()
Smalltalk boeit mij ook niks, maar hij wil dus niet eens over zijn interesses praten. Dat is het vreemde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |