zondag nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:31 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Weekend wel vrij? Kun je beetje bijslapen
ga jij je kaak weer trainen?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:31 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Weekend wel vrij? Kun je beetje bijslapen
jaquote:
had je het dan uitgeschreeuwd?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ging ik met de volle moed naar een museum om De Schreeuw te zien, blijkt het al jaren geleden verkocht te zijn aan een particulier
Gelukkig was de entree gratis want vlak voor sluitingstijd, anders was ik MAD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien kun je dan koken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:18 schreef supersof het volgende:
Ik ben chagrijnig en moe en ik heb honger maar ik heb geen idee wat ik wil eten en wat ik moet bestellen
ga bij kaneelstokje etenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:18 schreef supersof het volgende:
Ik ben chagrijnig en moe en ik heb honger maar ik heb geen idee wat ik wil eten en wat ik moet bestellen
Nee ik vind koken niet echt leuk en heb echt zin in slecht voedsel hahaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien kun je dan koken.
Dan ben je ook lekker bezig, waardoor je je fijner voelt
ik heb ook zin in ijsquote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:50 schreef Lokasenna het volgende:
Had ik maar een pizza en ben and jerry's ijs.
Whyyyquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb niet echt zin in het weekend maar nog veel minder in na het weekend.
Als ik dat wist zou ik altijd een vrolijk meisje zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zo erg tegenzin hebben in niks?
hm okequote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik dat wist zou ik altijd een vrolijk meisje zijn
Ja, en ondertussen gewoon basic + advanced statistics gehad op uniquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Krekkie, deed jij regressies in je scritpie?
Maar vind je het zelf ook leuk of is dat waar je ook niet zo'n zin in hebt?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga naar verjaardag van mijn moeder.
En daarna naar Kaneel.
Dus wel leuke dingen verder.
Nee ik vind het wel leuke dingen. Maar kost wel allemaal energie.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar vind je het zelf ook leuk of is dat waar je ook niet zo'n zin in hebt?
OK mooiquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en ondertussen gewoon basic + advanced statistics gehad op uni
beetje pep tussen de activiteiten doorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik vind het wel leuke dingen. Maar kost wel allemaal energie.
Krijg al hartkloppingen van koffiequote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
beetje pep tussen de activiteiten door
Niet iedereen hier heeft een drugsprobleemquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
beetje pep tussen de activiteiten door
Nuchterleefquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet iedereen hier heeft een drugsprobleem
wie dan wel l?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet iedereen hier heeft een drugsprobleem
Ja, gewoon. Significant = de resultaten zijn écht en echt verband. R2 = wat het dan daadwerkelijk verklaartquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
OK mooiIk heb namelijk wel significante resultatne in mijn scriptie resultaten, maar een R2 van 12% -15%
Wat zal ik daarmee doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |