Ja dat wel. Hij zei ook dat hij niet eens eten of drinken zou delen als hij met vrienden is, want hij koopt het toch voor zichzelf! Zelfs dat snap ik niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja dit precies
dat denk ik ook
en hij is echt enorm gierig
ik laatst laatst dat hij zei dat psycholoog hem 20 euro per maand zou kosten door verzekeringen enzo, nou dat is toch wisselgeld? Helemaal als je thuis woont
dan zie je niet in hoe ernstig je situatie is
ohja dat met dat eten was ook al zo raar. Hij deelt alleen als er visite komt en dan niet zijn favoriete soort eten ofzoquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat wel. Hij zei ook dat hij niet eens eten of drinken zou delen als hij met vrienden is, want hij koopt het toch voor zichzelf! Zelfs dat snap ik niet.
En dat over die verzekeringen was wel een smoesje, want toen ik van de week doorvroeg zei hij dat hij pas naar de psycholoog gaat als zijn leven mislukt is. En dat mislukte liet hij dus afhangen van of hij zijn diploma haalt.
Ik zou best kat willen zijn opzichquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het allemaal eigenlijk wel prima
Alleen reincarnatie lijkt me matig.
Vergeleken met hoe lang het leven in zijn algemeniteit is is jouw leven natuurlijk onwijs veel te kort.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Gewoon genieten van elk moment dat je leeft
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
is jouw leven natuurlijk onwijs veel te kort.
alleen wat oude koekjes die jaren in de kast liggen zekerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja dat met dat eten was ook al zo raar. Hij deelt alleen als er visite komt en dan niet zijn favoriete soort eten ofzo![]()
vaag
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vergeleken met hoe lang het leven in zijn algemeniteit is is jouw leven natuurlijk onwijs veel te kort.
100 op zijn uiterstequote:
Als mensen dat zouden beseffen deden ze misschien wat nuttigere dingenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:12 schreef Fok-it het volgende:
Kan je je niet voorstellen hoe kort je eigen leven is
Ik heb al maanden iets van acne aan mijn vinger en hand, maar ben te lui om naar de huisarts te gaanquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben vandaag eindelijk naar de huisarts geweest voor neerslachtige klachten.
Eigenlijk hoop ik dat het iets simpels lichamelijks is, heb niet echt zin om weer naar van die 'hulpverleners' te gaan.
wat heb je dan preciesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben vandaag eindelijk naar de huisarts geweest voor neerslachtige klachten.
Eigenlijk hoop ik dat het iets simpels lichamelijks is, heb niet echt zin om weer naar van die 'hulpverleners' te gaan.
vind je mij echt apaatquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:12 schreef Nouri het volgende:
JR kijkt naar deezertje en vind het een apaat
Ik heb dat bij jr
Inso bij mij
Inso>tjacka>jr>deezertje
waar had je stress vanquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al maanden iets van acne aan mijn vinger en hand, maar ben te lui om naar de huisarts te gaanZal wel goedkomen.
Laatste keer dat ik erheen ging was toen ik steek in mijn hart voelde in de bus. Bleek dat het door stress kwam
wel een beetjequote:
Ja ik weet niet, ben het een beetje zat me uit bed te moeten slepen de hele tijd. Gaat ook vanzelf wel weer over hoor, maar het komt dan toch na een paar maanden wel weer terug want dat is altijd zo.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al maanden iets van acne aan mijn vinger en hand, maar ben te lui om naar de huisarts te gaanZal wel goedkomen.
Laatste keer dat ik erheen ging was toen ik steek in mijn hart voelde in de bus. Bleek dat het door stress kwam
Dat was het rare, ik wist het niet zo goed. Ik kwam wel terug van stage en toen voelde ik dat in mijn hart. Dacht echt dat ik een hartaanval hadquote:
Had je schimmel?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
De laatste keer dat ik HA overwoog dacht dat iksoa had
Al wist ik niet hoe
Oh maar dat beschouw ik als compliment in mijn gevalquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:14 schreef Nouri het volgende:
[..]
wel een beetje
aardige gast maar je bent wel een beetje raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |