zondag nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:31 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Weekend wel vrij? Kun je beetje bijslapen
ga jij je kaak weer trainen?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:31 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Weekend wel vrij? Kun je beetje bijslapen
jaquote:
had je het dan uitgeschreeuwd?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ging ik met de volle moed naar een museum om De Schreeuw te zien, blijkt het al jaren geleden verkocht te zijn aan een particulier
Gelukkig was de entree gratis want vlak voor sluitingstijd, anders was ik MAD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien kun je dan koken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:18 schreef supersof het volgende:
Ik ben chagrijnig en moe en ik heb honger maar ik heb geen idee wat ik wil eten en wat ik moet bestellen
ga bij kaneelstokje etenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:18 schreef supersof het volgende:
Ik ben chagrijnig en moe en ik heb honger maar ik heb geen idee wat ik wil eten en wat ik moet bestellen
Nee ik vind koken niet echt leuk en heb echt zin in slecht voedsel hahaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien kun je dan koken.
Dan ben je ook lekker bezig, waardoor je je fijner voelt
ik heb ook zin in ijsquote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:50 schreef Lokasenna het volgende:
Had ik maar een pizza en ben and jerry's ijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |