Dat ging me iets te verquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij stopte zeker ook je patat in je neus
Ohja, jij bent van de bonen enzoquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb alleen een keer sateschnitzels gekocht dit jaar, ben geen vleeseter
Doe ik echt nooit.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
met patat je kroket uitlepelen is echt lekker
ja nee ik weet het even niet hoe het heetquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn die schnitzels gemaakt door glazenwassers ofzo?
Bij welke winkel is dat?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, jij bent van de bonen enzo
Met scoupy kun je nu trouwens gratis groete-, mais- of bietenburgers krijgen, lijkt me echt wat voor jou
Ik heb geen idee dat ze er uberhaupt iets in doenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja nee ik weet het even niet hoe het heet
Volgens mij zijn dat geen schnitzels hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja nee ik weet het even niet hoe het heet
hoezoquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe ik echt nooit.
Maar eet ook nauwelijks frituur de laatste tijd
nee van dat spul om ze aan elkaar te plakkenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee dat ze er uberhaupt iets in doen
Crème fraiche?
Misschien moet ik dat eens proberen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jumbo en nog een wat minder bekende die ik alweer vergeten ben
Ja. Vorige nestje van paar weken terug bestond uit maar één kittens en van de week zijn er weer 7 geboren (eigenlijk 9 maar er gingen er twee dood)quote:
Ja, ik weet wat je bedoeld.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee van dat spul om ze aan elkaar te plakken
Verdient dat een beetje.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja. Vorige nestje van paar weken terug bestond uit maar één kittens en van de week zijn er weer 7 geboren (eigenlijk 9 maar er gingen er twee dood)
Frituurpan in huis is op zijn retour, en kom niet meer heel vaak langs de snackbar.quote:
Ja hoor.quote:
Klinkt interessantquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frituurpan in huis is op zijn retour, en kom niet meer heel vaak langs de snackbar.
Had laatst wel ovenpatat gemaakt, dat was nog best te doen. Met gegrillde kip
Ik ga deze branche inquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Mijn zus stuurt ook vaak haar kater een weekendje op logeren om een poes te dekken en krijgt daar 400 euro voor. Daar is niks mis mee.
Een aantal jaar geleden was dat echt een HYPE.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoor steeds van Kaneels familie dat de airfryer helemaal de shit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |