Ik totaal niet. Het is niet te ontlopen, dus waarom zou ik mij er druk om maken.quote:
Als hij echt zo isquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja, dat was het toppunt
vrouwen moeten hem uit solidariteit neuken, hahaha
heel eng eigenlijk
Nee dat was die Syndroom geloof ikquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:49 schreef Paxcon het volgende:
als de politie je al aanspreekt dan moet je toch wel erg afwijkend gedrag vertonen
ja daar hebben we het nu ook overquote:
eensquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:51 schreef Lokasenna het volgende:
Deezertje is alleen maar een autist, verder is hij niet gevaarlijk denk ik.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja daar hebben het nu ook over
die vindt dat vrouwen solidair moeten zijn met zwakkeren in de samenleving en seks met hem moeten hebben
Misschien schuilt er wel een goede voetbaltrainer in Deezertje.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die is compleet gestoord ja
Ik denk dat die Deezertje nog meer meevalt, die heeft alleen echt een absurd grote plaat voor zn kop
Er is niks. Dat is toch een eng.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Het is niet te ontlopen, dus waarom zou ik mij er druk om maken.
Ik ben er opzich wel nieuwsgierig naar.
Is toch ook niet nodig. Hij kan ook gewoon ophouden met zeiken en verder gewoon doorgaan zoals nu, hij heeft toch geen echte behoefte aan vrienden.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
En Deezertje die vindt dat hij geen professionele hulp nodig heeft
Waarom?quote:
Omdat niks te leeg is. Niks geeft veel meer onzekerheid dan ietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |