33,5 week.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Maar wel heel verschil zo. Jij die nog even een broertje en zusje krijgt in anderhalf jaar, en ik die oom word.
Oh en JRquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Maar wel heel verschil zo. Jij die nog even een broertje en zusje krijgt in anderhalf jaar, en ik die oom word.
Misschien dat ik nog wat mensen kan meekrijgen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet er wel heen hoor voor hij weer uit de bios verdwijnt.
Zonde om zo`n film te downloaden
Kankerleven godverdommequote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:36 schreef Nouri het volgende:
Kunnen jullie ook weer deprimerende gesprekken hebben
Geen zin in vrolijkheid
jawelquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gaat het naar omstandigheden wel goed met hem?
Nee kan me echt niks bedenken ookquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit te denken of ik me op whatsapp ooit heb versproken fokkie
Denk het niet.
Cook wat een baas is datquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
O
[..]
Oh en JR
COOKGod heeft ook nieuwe film he in de bios?Money Monster
Lees het topic van Deezertje maar terugquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:36 schreef Nouri het volgende:
Kunnen jullie ook weer deprimerende gesprekken hebben
Geen zin in vrolijkheid
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lees het topic van Deezertje maar terug
Van schoffie in Skins naar een van de meest getalenteerde acteurs in Hollywood op dit momentquote:
Teveel moeite om zo'n touw op te knopen of helemaal naar het spoor te lopenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo futloos zijn dat je geen zin hebt om dood te gaan toch.
Las laatst topic van iemand die fantaseerde eroverquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo futloos zijn dat je geen zin hebt om dood te gaan toch.
Is dat die apaatquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lees het topic van Deezertje maar terug
Ach hij houdt een paar weekjes rust en binnen een paar weken opent hij weer wat nieuw genot waarin hij PRECIES dezelfde dingen gaat zeggen.quote:
Netflix moet hem maar gewoon strikken voor een serie met hem in de hoofdrol.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van schoffie in Skins naar een van de meest getalenteerde acteurs in Hollywood op dit moment
Haha ja, wat een manquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach hij houdt een paar weekjes rust en binnen een paar weken opent hij weer wat nieuw genot waarin hij PRECIES dezelfde dingen gaat zeggen.
Of hij kaapt iemands topic
Kan me best iets voorstellen bij erover fantaseren en in je hoofd een beetje romantiseren.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Las laatst topic van iemand die fantaseerde erover
volgens mij postte jij daar ook in toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |