Dan heeft er iemand in lopen rukken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:34 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind die supermarkschnitzels met van dat spul erin zo ranzig
hoe heet dat, dat witte glazige spul
Dat soort dingen heb ik nooit gedaan, maar ik ben dan ook geen voorstander van het spelen met je eten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. En dan fotos maken met die schnitzels langs je oren![]()
fucking groot ook die dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik ben soms wel jaloers op dat ze zoveel durven te eten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik werd altijd kotsmisselijk van die programma's over die vies dikke, die een tafel hadden staan met wat ze in een week opeten, wat ik nog niet in mijn hele leven opeet.
Het gaat godverdomme automatisch.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:35 schreef Fylax het volgende:
o kut verkeerd geteld nu klopt ie alsnog niwt
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik nooit gedaan, maar ik ben dan ook geen voorstander van het spelen met je eten.Als kind mag datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
nee iemand anders had t al eerder fout gedaanquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gaat godverdomme automatisch.
Prutser die je bent.
bah neequote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan heeft er iemand in lopen rukken.
Het boeit ze allemaal niet meer. Te depressief ervoor, en dat is het enige wat ze nog iets van blijdschap geeft (denken ze)quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben soms wel jaloers op dat ze zoveel durven te eten.
Zou ook wel willen, maar te bang voor dik zijn.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik nooit gedaan, maar ik ben dan ook geen voorstander van het spelen met je eten.Moest aan Lion King denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of je gaat gewoon weg als je alleen voor de lapo komtquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:35 schreef Fylax het volgende:
o kut verkeerd geteld nu klopt ie alsnog niwt
Of jje commandeert gewoon nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon weg als je alleen voor de lapo komt
Nee joh, ik heb alleen een keer sateschnitzels gekocht dit jaar, ben geen vleeseterquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee dat is lekker
Loka weet dit vast. Zeem ofzo?
met patat je kroket uitlepelen is echt lekkerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij stopte zeker ook je patat in je neus
Zijn die schnitzels gemaakt door glazenwassers ofzo?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee dat is lekker
Loka weet dit vast. Zeem ofzo?
Dit klinkt als een eufemisme.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
met patat je kroket uitlepelen is echt lekker
Smeerlapquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
met patat je kroket uitlepelen is echt lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |