En tegelijk Koningsdag, ESF en Connie niet waarderen.........quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben een kwaliteit user met dito posts. Daar komt geen act of troll poging bij kijken.
twitter:EmbassyCat twitterde op vrijdag 13-05-2016 om 14:19:12'It's a pirate's life for me' #FreeAnakata #JackSparrow https://t.co/QQIbEIKEwB reageer retweet
Geen seconde.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En tegelijk Koningsdag, ESF en Connie niet waarderen.........
awwquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Julian Assange's poesje is super schattig.
[ afbeelding ]twitter:EmbassyCat twitterde op vrijdag 13-05-2016 om 14:19:12'It's a pirate's life for me' #FreeAnakata #JackSparrow https://t.co/QQIbEIKEwB reageer retweet
Awww.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]twitter:EmbassyCat twitterde op vrijdag 13-05-2016 om 14:19:12'It's a pirate's life for me' #FreeAnakata #JackSparrow https://t.co/QQIbEIKEwB reageer retweet
Dan ben jij ook altijd maar 'gemaakt' blij als jij mijn aanwezigheid in een topic viert.quote:
Nee hoor. Ik houd van trollsquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben jij ook altijd maar 'gemaakt' blij als jij mijn aanwezigheid in een topic viert.
Loopt volledig uit het lood als je kijkt naar de aandacht voor andere folklore als Sinterklaas inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Schaapjes moeten gevoed wordenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Loopt volledig uit het lood als je kijkt naar de aandacht voor andere folklore als Sinterklaas inderdaad.
Maden kweken in de zomer.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Met een hoofddoek rond willen lopen
Met bomgordels lopen, deden ze thuis nooit!quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:27 schreef Doublepain het volgende:
Het zijn altijd ideale schoonzonen/dochters idd
en hier lopen vrouwen in korte rokjesquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze was zo lief, zo goed. Nu neukt ze voor volk en kalifaat.
Daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en hier lopen vrouwen in korte rokjes
De hoeren
Kom maar te voorschijn, Keen 4.twitter:FOKdonald_dick twitterde op donderdag 19-05-2016 om 23:28:53Verplichte integratie, dan moet de overheid maar een jong Marokkaans meisje aan mij uithuwelijken.#pauw reageer retweet
Ghehehequote:Op donderdag 19 mei 2016 23:30 schreef Zipportal het volgende:
Kom maar te voorschijn, Keen 4.twitter:FOKdonald_dick twitterde op donderdag 19-05-2016 om 23:28:53Verplichte integratie, dan moet de overheid maar een jong Marokkaans meisje aan mij uithuwelijken.#pauw reageer retweet
Daar ben ik! Was ff wegquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:30 schreef Zipportal het volgende:
Yesquote:
Ik kan nog niks beloven maar zal hem in mijn agenda zetten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zijn niet goed. Morgen 19.30 weer samen RTL nieuws kijken?
Samen RTL nieuws kijken met HAAGS.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan nog niks beloven maar zal hem in mijn agenda zetten.
Iedere dag lekker gegangraped worden door Ali, Mo en Shagrablarghblarghquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze was zo lief, zo goed. Nu neukt ze voor volk en kalifaat.
Die laatste, dat is me er eentje hoor...quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Iedere dag lekker gegangraped worden door Ali, Mo en Shagrablarghblargh
Maar ben nu weer ff weg, ff tandenpoetsen.quote:
Pakje shag. Serieus. Zag ik eens in een of andere documentaire. Misschien nu niet meer, maar vast nog steeds veel. (Hoe dan!?)quote:
GTA4quote:
Confrontatie met IS in 3..2..1..quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Alberto zou daar eens een kijkje moeten gaan nemen.
Bestralen werkt weleens.quote:
Inderdaad, het is GTA3 San Andreasquote:
En ze heet Maria.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Inderdaad, het is GTA3 San Andreas
CoD Modern Warfarequote:
mehquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Samen RTL nieuws kijken met HAAGS.
Nu wil ik een foto van jouw agenda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Specularium op 19-05-2016 23:41:38 ]
Keihard. En daarna afvegen aan die hoofddoek.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Keihard. En daarna afvegen aan die hoofddoek.
Oh, gelukkig. Ik krijg altijd pijn van mensen die denken, helaas zijn er zelfs politici van, dat radicalisering te voorkomen valt met een oplettende wijkagent. Vergeet u dan nog even dat familie van een radicaliserende totaal niet doorheeft of iemand daadwerkelijk radicaliseertquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is geen calimeromevrouwtje, valt wel mee
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die tienermeisjes lezen graag de palesTINA. Populair onder moslimmeisjes.
Kort samengevat is het probleem in deze situatie vooral de sociale media/internet waardoor ze totaal wereldvreemd raaktequote:Op donderdag 19 mei 2016 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Ik krijg altijd pijn van mensen die denken, helaas zijn er zelfs politici van, dat radicalisering te voorkomen valt met een oplettende wijkagent. Vergeet u dan nog even dat familie van een radicaliserende totaal niet doorheeft of iemand daadwerkelijk radicaliseert![]()
![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:39 schreef Zipportal het volgende:
Knelpunten. Het gaat nu over het verkeer in Ragga.
Dan moeten we Twitterpolitie hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kort samengevat is het probleem in deze situatie vooral de sociale media/internet waardoor ze totaal wereldvreemd raakte
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Specularium op 19-05-2016 23:42:01 ]
Er werd echter niet gewezen naar "het systeem", dat viel reuze meequote:Op donderdag 19 mei 2016 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moeten we Twitterpolitie hebben![]()
.
En ze praat een beetje als Herman Brood in z'n laatste jaren.quote:
En 3% meer dan die van jouquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is al 2% meer dan je hersencapaciteit.
Jouw probleemquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik begrijp niets van dit mens.
Zij ook niet van zichzelfquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik begrijp niets van dit mens.
Mikeyyyyyquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Connie zal vast wekelijks hebben zitten zuipen met Eric Bristow.
Connie heeft zuigritusquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Connie zal vast wekelijks hebben zitten zuipen met Eric Bristow.
En anders ga je zelf wel op de knietjes tochquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:43 schreef Paxcon het volgende:
Als een man voor mij op z'n knieen gaat zeg ik ook altijd ''ja, ik wil''
Dan moet de boot weer gedweild worden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Connie gaat zo over Pauw heen kotsen
Volgens mij spuit jij dan zijn bek vol.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:43 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En anders ga je zelf wel op de knietjes toch
Wat ordinair.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:43 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij spuit jij dan zijn bek vol.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij spuit jij dan zijn bek vol.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op?
Ach beiden zijn ze wel wat lekkage gewendquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan moet de boot weer gedweild worden.
Pax is dat niet met je eensquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt echt 0.0 inlevingsvermogen.
Geeft niet.
Baksteen is echt een topventquote:
Gewoon alles op de pofquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel schulden zal ze bij de Gall en Gall hebben?
Connie is wel een overlever met al de alcohol en drugs. Ischa naar het graf, Hans van Mierlo naar het graf. Connie is pas 60 en heeft het lichaam van een 90-jarige. Doorzuipen is een feest.quote:
Ik zou haar nog steeds skullfuckenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Marlin Monroe is lelijk.
Daar, ik zeg het gewoon.
Eerder 81quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Connie is wel een overlever met al de alcohol en drugs. Ischa naar het graf, Hans van Mierlo naar het graf. Connie is pas 60 en heeft het lichaam van een 90-jarige. Doorzuipen is een feest.
Grunbergquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:48 schreef Grunge. het volgende:
Wie is het mannelijk equivalent in deze tijd van Connie? Of überhaupt.
Michel Houllebecqquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:48 schreef Grunge. het volgende:
Wie is het mannelijk equivalent in deze tijd van Connie? Of überhaupt.
Over 10 jaar is ze een wandelend lijk . Net als dat volk vlak na Hiroshimaquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Connie is wel een overlever met al de alcohol en drugs. Ischa naar het graf, Hans van Mierlo naar het graf. Connie is pas 60 en heeft het lichaam van een 90-jarige. Doorzuipen is een feest.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Over 10 jaar is ze een wandelend lijk . Net als dat volk vlak na Hiroshima
Ah! Dank.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Michel Houllebecq
[ afbeelding ]
liefquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik post nog maar wat van het ambassadepoesje
[ afbeelding ]
Thank you.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie snorharen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Goede schrijver.quote:
Sylvana zou hier nu mogen zitten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Niemand snapt nog waar het over gaat![]()
.
Ik heb een keer iets ('iets'... een boek) van hem gelezen, kende alleen de persoon erachter niet. (Elementaire Deeltjes.)quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Goede schrijver.
Ik meen het.
Extension du domaine de la lutte.
Les Particules élémentaires
Plateforme
Soumission
Stuk voor stuk briljante boeken, ontiegelijk hedendaags op moderne Hemingwayesque wijze geschreven vol met zwarte humor, nihilisme en cynisme.
Zou Connie op dezelfde manier seks hebben als dat ze praat?quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Hoe zou Connie Palmen het doen in een Formule 1 wagen?
Dan kun je net zo goed Jos Verstappen achter het stuur zettenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Hoe zou Connie Palmen het doen in een Formule 1 wagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |