Tywin en Tyrion namen het niet eens serieus. Wuifden het weg.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof ze dan perse ongeschikt zijn als leider, ze hadden wel grotere problemen om eerst op te lossen. De oorlog met Robb eerst die hun aanviel, of KL voeden. Dat lijkt me belangrijker dan het idee dat er misschien demonen in het noorden achter de Wall zitten die iedereen willen vermoorden.
gngnquote:
Sof die kaartjes van de Thalys gelden alleen op een zaterdag hequote:
slaap lekkerquote:
Serieusquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof die kaartjes van de Thalys gelden alleen op een zaterdag he
Dus je kan niet voor een weekendje zo goedkoop
Alleen voor zuid-frankrijkquote:
pffquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen voor zuid-frankrijk
Als je naar Parijs enzo gaat mag het wel. Marseille denk ik dan ook
Dat is zon-thalys, en die gelden alleen op zaterdagen
Als je om 7 uur sochtends weggaat kom je 2 uur aan daar. Kan je middagje zonnen op het strand en savonds terugquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
pff
laat maar zitten
ga sowieso al niet meer
helaas
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je om 7 uur sochtends weggaat kom je 2 uur aan daar. Kan je middagje zonnen op het strand en savonds terug
Stannis doet net alsof het zijn plicht is, terwijl hij het ook kon laten gaan als hij niet perse koning wilde worden. Hij liegt zichzelf en anderen dus voor dat hij het doet uit pure nobelheid.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tywin en Tyrion namen het niet eens serieus. Wuifden het weg.
Dan heb je niet het beste met je volk voor. Simpel.
Ze waren veel te veel bezig met persoonlijke, kleine dingen. Zoals Jaime uit de Kingsguard krijgen, of Cersei een hak zetten.
Nee, waardeloze leiders.
Maar Stannis zit in een situatie (veroorzaakt door zijn plichtsgevoel) waarin zijn leger dood gaat of weg loopt. Het weer is kut, de voorraden zijn op. Hij kan niet terug. Hij kan niet blijven.
Als hij verder gaat zullen er slechts meer doden vallen en meer soldaten vertrekken.
Hij heeft een vrouw bij zich die heeft bewezen magie te bezitten die hem een optie geeft.
Soms is een slechte optie de beste optie.
nee, star warsquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:31 schreef supersof het volgende:
is dit Stannis en Tyrion verhaal van got?
nietquote:
Het was zijn plicht als koning.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stannis doet net alsof het zijn plicht is, terwijl hij het ook kon laten gaan als hij niet perse koning wilde worden. Hij liegt zichzelf en anderen dus voor dat hij het doet uit pure nobelheid.
Stannis is een warlord die zijn eigen dochter in brand steekt. Lieve man hequote:
nou zegquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stannis is een warlord die zijn eigen dochter in brand steekt. Lieve man he
Niks een plicht. Je kan dat gewoon afstaan hoor, dat deed maester Aemon ookquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was zijn plicht als koning.
Simpel.
Het was niet een kwestie van willen, het was een kwestie van de plicht.
Snap ik.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
Stannis kon na het shadow incident nog maar op weinig respect en/of sympathie van mij rekenen.
Vond het zeer weinig eervol.
Je snapt niet wat een plicht is, merk ik.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks een plicht. Je kan dat gewoon afstaan hoor, dat deed maester Aemon ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |