Echt? Dan is het wel verstandig om erop te letten ja. Ben je al gespierd dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik train al he
Ik ben alleen bang dat ik dat echt niet elke dagstrikt ga aanhouden
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vader had dat voordat ie naar werk ging gemaakt om 7 uur sochtends.
Wist niet wat ik meemaakte.
Ik heb mijn vader nog NOOIT in een keuken gezien.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vader had dat voordat ie naar werk ging gemaakt om 7 uur sochtends.
Wist niet wat ik meemaakte.
Ik heb mijn vader nog NOOIT in een keuken gezien.
Wit brood is echt niet geschikt voor iets anders dan verdrinken in kaas enzo ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso dan wel bruin brood of maisbrood eten voor een gewone boterham. Dat op wit brood doen is niet veel aan.
Dat moet je vooral gebruiken voor tosti's en wentelteefjes.
Heel af en toe verwen ik mezelf daar eens mee als ontbijt.quote:
Ja maar gewoon dat je hem dan opeens in de keuken ziet staand, beetje nietszeggend voor zich uti starend. Zie het gewoon voor mequote:
Mijn vader kreeg vanavond twee minuten geen aandacht aan tafel, omdat mijn moeder en ik in gesprek waren, en toen liep hij kwaad weg en ging hij tegen mijn kat praten.quote:
Niet heel erg, maar moet eerst BF verliezen hequote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt? Dan is het wel verstandig om erop te letten ja. Ben je al gespierd dan?
Ik zou dan vooral er tegen op zien om zoveel te eten. Want ik eet natuurlijk veel en veel te weinig voor iemand van mijn leeftijd, maar krijg dat gewoon echt niet op dan
Ja zo ging hetquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar gewoon dat je hem dan opeens in de keuken ziet staand, beetje nietszeggend voor zich uti starend. Zie het gewoon voor me
Vaak als ik heel vroeg op moet staan hou ik het bij beschuit als ontbijt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wit brood is echt niet geschikt voor iets anders dan verdrinken in kaas enzo ja.
Mijn vader heeft gister 120 minuten met oprechte aandacht naar league 2 playoffs zitten kijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader kreeg vanavond twee minuten geen aandacht aan tafel, omdat mijn moeder en ik in gesprek waren, en toen liep hij kwaad weg en ging hij tegen mijn kat praten.
Hard gelachen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader kreeg vanavond twee minuten geen aandacht aan tafel, omdat mijn moeder en ik in gesprek waren, en toen liep hij kwaad weg en ging hij tegen mijn kat praten.
Hard gelachen.
Dat zou ik dus echt niet aankunnen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vaak als ik heel vroeg op moet staan hou ik het bij beschuit als ontbijt.
Ohja, dat heb ik dan weer niet zoveel.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet heel erg, maar moet eerst BF verliezen he
Jij moet bulken ja. Weet je wel hoeveel kcal je ong eet?
Nou ik heb nooit problemen om me vol te stoppen met eten, of het nu 5 uur in de ochtend of avond is.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vaak als ik heel vroeg op moet staan hou ik het bij beschuit als ontbijt.
welke potquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader heeft gister 120 minuten met oprechte aandacht naar league 2 playoffs zitten kijken.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja, dat heb ik dan weer niet zoveel.
Sowieso veel te weinig, verschilt ook wel per dag. Soms heb ik niet eens avondeten op, omdat mijn ouders dan om 18:00 gaan avondeten en ik dan nog echt totaal geen trek heb. Dus wat dat betreft komen je voorspellingen van mij en anorexia wel uit
Het erge is dat ik daar een hele dag op kan terenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou ik dus echt niet aankunnen.
Maar dat kan ook best spannend zijn als je gevoelens bij een club hebtquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader heeft gister 120 minuten met oprechte aandacht naar league 2 playoffs zitten kijken.
Ik kan mijn hongergevoel erg goed negeren. Dan voel ik dat opkomen maar ben ik te lui om eten te pakken, en dan wil ik een paar uur later alsnog eten maar dan voel ik geen honger meer dus eet ik alsnog niksquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ik heb nooit problemen om me vol te stoppen met eten, of het nu 5 uur in de ochtend of avond is.
Vandaar ook het vet.
Is dat waar een zo`n mager iemand en een dik iemand van leefwijze wisselen qua eten?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
JR zou wel passen in dat Britse programma Supersize vs superskinny, de dunne daar doen ook niet veel meer dan crackers en junkfood eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |