Hahahahahahahahaquote:Op zondag 22 mei 2016 19:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan lijkt het er toch meer en meer op dat hij aan het profiel van ajaxtrainer gaat voldoen...
Die komt toch niet.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:24 schreef inslagenreuring het volgende:
Die Zahavi heeft gewoon weer een hattrick gemaakt en staat op 35 goals. Bezopen.
Dat ligt eraan hoe zijn verhouding met Bosz en Cruijff is. Maar dat die 2 deze speler mee willen nemen lijkt me gewoon een zekerheid.quote:
Ik las dat die Zahavi nog redelijk lang vast ligt, en zal dus wel wat kosten. En hij is ook al bijna 29 dus weinig restwaarde.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe zijn verhouding met Bosz en Cruijff is. Maar dat die 2 deze speler mee willen nemen lijkt me gewoon een zekerheid.
Restwaarde vind ik niet relevant als je een handvol spelers hebt die tientallen miljoenen gaan opleveren.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las dat die Zahavi nog redelijk lang vast ligt, en zal dus wel wat kosten. En hij is ook al bijna 29 dus weinig restwaarde.
Neemt niet weg dat we spelers in die leeftijdscategorie best kunnen gebruiken.
Heb je hem zo vaak live zien spelen dan?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Restwaarde vind ik niet relevant als je een handvol spelers hebt die tientallen miljoenen gaan opleveren.
Ik zie deze man liever komen dan bijvoorbeeld Ziyech om een veelvoud aan redenen.
Handjevol wedstrijden. Vcl tegen Basel, Israël tegen de Belgen. En sinds Bosz in Tel aviv zit kijk ik samenvattinkjes als ik tijd heb.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je hem zo vaak live zien spelen dan?
Helaas kan ik dan niet kijken, maar ik ben erg benieuwd naar Bosz bij Ajax.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Handjevol wedstrijden. Vcl tegen Basel, Israël tegen de Belgen. En sinds Bosz in Tel aviv zit kijk ik samenvattinkjes als ik tijd heb.
Ik raad je stevig aan om dinsdag de bekerfinale tegen haifa te kijken. Naast Zahavi lopen er nog wel meer leuke spelers. En ik denk dat Tel aviv weer keihard uithaalt tegen Haifa. Daarnaast laat Bosz ze erg goed voetballen.
Ging om Younesquote:Op zondag 22 mei 2016 18:54 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ze hebben Milik echt niet op basis van een wedstrijd gehaald. Maar ja, het is Powerloungen en Overmars, dus bij voorbaat al niet goed.
Dat betekent dus dat Milik, Bazoer, Veltman, Tete, Klaassen etc allemaal blijven .quote:Op zondag 22 mei 2016 23:07 schreef RijstNatie het volgende:
Geen ajax speler die deze zomer verkocht wordt voor meer dan 6miljoen. Let maar op
Vrijwel de hele basis eigenlijkquote:Op zondag 22 mei 2016 23:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat Milik, Bazoer, Veltman, Tete, Klaassen etc allemaal blijven .
Inderdaad ja. 6 miljoen mag je Fischer voor hebben.quote:
Fischer heeft nog maar één jaar contract volgens mij, dus ik denk dat we al blij mogen zijn met 3 miljoen voor hem.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Inderdaad ja. 6 miljoen mag je Fischer voor hebben.
Spelers als Serero en Andersen heb je rond de 3 a 4.
Oke Jomanda.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:07 schreef RijstNatie het volgende:
Geen ajax speler die deze zomer verkocht wordt voor meer dan 6miljoen. Let maar op
quote:Ajax heeft volgens Gazzetta dello Sport een eerste bod van Lazio Roma op Arek Milik afgewezen. Lazio zou een bedrag van 15 miljoen euro hebben geboden en daarbij drie miljoen aan mogelijke bonussen. De verwachting is dat Lazio snel naar Nederland zal komen met een verbeterd aanbod. De Italianen zouden de groeiende competitie voor de spits te snel af willen zijn.
Zou gewoon een aankoop zijn. Geen kanon.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:00 schreef mokkiemok het volgende:
Kanon 1 = Kownacki ??
Ik hoor dat marc al zo goed als rond is, en dit een kanon zou zijn volgens marc.
dat hoop ik ook, als dit al een kanon is zie ik het zwaar in met de verwachte aankopen.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:04 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zou gewoon een aankoop zijn. Geen kanon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Inderdaad. Kan wel wat worden, maar is nog te jong om nu al een kanon te noemen.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:04 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zou gewoon een aankoop zijn. Geen kanon.
Niet helemaal mee eens. Je koopt ook geen huis na 1 keer kijken, als je een auto uitzoekt loop je ook niet na de eerste de beste auto naar de verkoper.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overigens is mijn eigen ervaring dat je prima kan scouten op basis van één wedstrijd. Sterker nog, meestal weet je de eerste keer dat je een speler in het echt ziet al wel of het iets wordt, of niet.
Het is wel typisch dat de aankoop van Younes negatief wordt uitgelegd. Je zou ook kunnen zeggen dat het bij het bekijken van wedstrijden goed is om je niet blind te staren op één speler, maar open te staan voor andere talenten. Je zou ook kunnen zeggen dat het knap is om talent te zien wat anderen niet zien. Maar nee: Frank Overmars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |