quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
rusland verkoopt alles voor juiste prijs toch
Het valt niet uit te sluiten natuurlijk, maar ik denk niet dat ze door de controle bij Charles de Gaulle komen. Wellicht dat het toch gewoon een technisch mankement is, ze hebben nu de wrak gevonden. Nu nog de oranje dozen dan zullen we al meer wetenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Iemand kan zich ook in het vliegtuig opblazen hè
quote:Ongeluk of aanslag?
Onderwijl neemt het vermoeden van kwade opzet alleen maar toe. De Egyptische minister van Luchtvaart zei dat kans dat het vliegtuig door een terroristische actie neerstortte groter is dan dat een technische storing de oorzaak was.
Ook het vreemde vliegpatroon tijdens de laatste momenten dat het vliegtuig nog op de radar te zien was, wijst volgens experts in de richting van een (bom-)aanslag.
Ben benieuwd, maar ik denk toch aan een aanslagquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het valt niet uit te sluiten natuurlijk, maar ik denk niet dat ze door de controle bij Charles de Gaulle komen. Wellicht dat het toch gewoon een technisch mankement is, ze hebben nu de wrak gevonden. Nu nog de oranje dozen dan zullen we al meer weten
Toevalligquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha nee maar ik zeg dat ook altijd
We zullen het wel binnen paar dagen na bergen van de dozen wetenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ben benieuwd, maar ik denk toch aan een aanslag
Haha dit vraag je bewust hèquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Toevallig![]()
Is er nu een leuk programma op tv?
Helemaal niks.quote:
Ga anders Che in zijn kontje vingeren.quote:
Zou dat jouw avond helemaal af maken?quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:40 schreef Kurovski het volgende:
lol. Leuke avond. Nu nog even Chai afzeiken.
Haha jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha dit vraag je bewust hè
hobbit op veronica
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga anders Che in zijn kontje vingeren.
alsof ik dat nog niet aan het doen benquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga anders Che in zijn kontje vingeren.
woon jij in de sc ofzo ;squote:Op donderdag 19 mei 2016 23:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alsof ik dat nog niet aan het doen ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |