Ja geile elfquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tauriel is wel cute hè
[ afbeelding ]
doe nie zo gay hommeltjequote:
hey frassquote:
nee was walking dead spelleke aan het spelenquote:
drm hou ik ook van die boiquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Doe even normaal man
Hzaw is gevoelige jongen
dp is ook zo iemand die nooit huilt want is niet stoerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Doe even normaal man
Hzaw is gevoelige jongen
Dat je niet eerder hier bent komen klagen omdat je 100x dood gingquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee was walking dead spelleke aan het spelen
je gaat zelf niet echt dood in dat spel, matties gaan dood als je verkeerde keuzes maaktquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat je niet eerder hier bent komen klagen omdat je 100x dood ging
ik ga altijd huilen als ik klappen dreig te krijgenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dp is ook zo iemand die nooit huilt want is niet stoer
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ga altijd huilen als ik klappen dreig te krijgen
dan moet je nog even zo doorgaan jongenquote:
Oh nou ja, ik ken dat hele spel nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
je gaat zelf niet echt dood in dat spel, matties gaan dood als je verkeerde keuzes maakt
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
dan moet je nog even zo doorgaan jongen
is fucking vetquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh nou ja, ik ken dat hele spel niet
Ah mhm misschien voor later als ik weken verplicht thuis moet zittenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
is fucking vetbeetje als old skool point n click games met fucking toffe graphics
bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah mhm misschien voor later als ik weken verplicht thuis moet zitten
Ja, voorste kruisband gescheurd, meniscus ook scheurtje. Over 2 weken operatie, dan 6 weken krukkenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
bijvoorbeeld
is t al duidelijk dat je dat revalidatieprogramma in zal moeten dan?
godkkquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, voorste kruisband gescheurd, meniscus ook scheurtje. Over 2 weken operatie, dan 6 weken krukkenTotaal 9 maanden revalideren, dan mag ik voorzichtig weer aan sporten denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |