Ja is nog altijd zoquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waar je doorgaans gewoon met rust gelaten wordt, en geholpen. Niet verkracht en vervolgens weet ik veel wat.
Rotterdam alleen maar tuig dat je lastig valt. Althans, was vroeger zo maar vandaag vast ook nog. Tuignegers.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja klopt
Puurheid, Nieuw begin, Vriendschap, Hoop, Respect, Eerbied, Verbond, Vroomheid, Waarheid, Geboorte, Naturel, Elegantie, Bewondering, Poëtisch, Heimelijke liefde, Verlangen, Geluk,
Net zo een als boze smurf zeker die toch wel te paaien is.quote:
haha gayquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:39 schreef defokkingfoker het volgende:
Terwijl ik nooit huil.. alleen in de bios doe ik dat³
Geeft niet daar hoef je je niet voor te schamenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:39 schreef defokkingfoker het volgende:
Terwijl ik nooit huil.. alleen in de bios doe ik dat³
NIET!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Net zo een als boze smurf zeker die toch wel te paaien is.
Lang geleden, kan het me niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wanneer heb je voor het laatst gehuild?
nee ik wil gewoon ongegeneerd kunnen huilen tijdens een sad movie of als ik verdrietig ben of iemand zegt iets lelijks/stomsquote:
Zou toch gewoon moeten kunnen, voor mijn part doe je het om 2 uur nachts. Dan kijk ik wel beetje raar op maar doe lekker wat je wilquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:36 schreef Myrr het volgende:
Al is het ook wel erg naïef om om acht uur savonds even een boekje te gaan lezen in een park.
Vind ik ook, 8 uur moet al helemaal kunnen. Maar goed..quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou toch gewoon moeten kunnen, voor mijn part doe je het om 2 uur nachts. Dan kijk ik wel beetje raar op maar doe lekker wat je wil
Wel cute hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ik wil gewoon ongegeneerd kunnen huilen tijdens een sad movie of als ik verdrietig ben of iemand zegt iets lelijks/stoms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |