Via mail@cyclingquotes.com kun je ze een bedankje sturen.quote:
Voor het klassement ben ik kansloos.quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Via mail@cyclingquotes.com kun je ze een bedankje sturen.
Waarom? De vorige etappe met 2 klimmetjes aan het einde(etappe 11) werd hij 7e. Vandaar dat ik hem vandaag toch maar had opgesteld, rekening houdend met eenzelfde soort scenario als de etappe die Ullisi won. Dat hij nou in de vlucht vd dag gaat zitten is idd een gelukje.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:05 schreef wimderon het volgende:
Van die mensen die vandaag Modolo opgesteld hebben bij Scorito![]()
Vermoeiond.
Ik wilde vorig jaar tijdens de Tour uit het raam springen toen in een obvious vluchtersetappe Sagan (prijs: 7 miljoen) gewoon meeging en 2de werd. Ik werd misselijk toen ik zag hoeveel mensen hem in hun team hadden.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:05 schreef wimderon het volgende:
Van die mensen die vandaag Modolo opgesteld hebben bij Scorito![]()
Vermoeiond.
Ik vertrouw Kangert niet.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:33 schreef Mani89 het volgende:
Stijn heeft de preview op Cyclingquotes gelezen en weet nu niet wat hij moet doen.
Omdat Nibali er niks van kan HAHA! Of dag jij dat die pech had?quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap niet waarom bij hun wel Valverde in lijstje staat en niet Nibali
Ohquote:Op donderdag 26 mei 2016 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat Nibali er niks van kan HAHA! Of dag jij dat die pech had?
Gelukkig geen posities gedaald in de subleague.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:34 schreef Slobeend het volgende:
Niet dat het me nog kan schelen maar had geen Nibali. Kots.
Hier ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Vandaag voor Piti ipv Nibs gekozen als kopman
Heb je de agenda bij de hand?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:11 schreef Mani89 het volgende:
Nee mij ook niet, na vandaag voor niemand niet. Ik vind ook niet dat tijdens deze Giro de poultjes tellen. Gewoon gelijkspel voor iedereen, tijdens de Tour gaat het weer voor het eggie.
Print dan deze post uit en hang hem boven je bed (op je voorhoofd laten tatoeëren is ook goed):quote:
Waarom doe je ditquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Print dan deze post uit en hang hem boven je bed (op je voorhoofd laten tatoeëren is ook goed):
[ afbeelding ]
Ben jij al hersteld van de tik, Mani?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:11 schreef Mani89 het volgende:
Nee mij ook niet, na vandaag voor niemand niet. Ik vind ook niet dat tijdens deze Giro de poultjes tellen. Gewoon gelijkspel voor iedereen, tijdens de Tour gaat het weer voor het eggie.
We mogen blij zijn dat hij zijn nek niet heeft gebroken denk ik dan maar. Verder zal het wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben jij al hersteld van de tik, Mani?
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We mogen blij zijn dat hij zijn nek niet heeft gebroken denk ik dan maar. Verder zal het wel.
Ik pleit ervoor om 27 mei 2016 niet de historie in te laten gaan. Deze dag heeft nooit bestaan.twitter:LottoJumbo_road twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 18:49:32.@s_kruijswijk on his way to the hospital. A medical update will follow! #Giro reageer retweet
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het ligt niet aan mij. Het is dat teringwijf van Scorito.
Eens.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Ik pleit ervoor om 27 mei 2016 niet de historie in te laten gaan. Deze dag heeft nooit bestaan.twitter:LottoJumbo_road twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 18:49:32.@s_kruijswijk on his way to the hospital. A medical update will follow! #Giro reageer retweet
Ik ondersteun dit!!quote:Op vrijdag 0 - 0 - 2016 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Ik pleit ervoor om 27 mei 2016 niet de historie in te laten gaan. Deze dag heeft nooit bestaan.twitter:LottoJumbo_road twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 18:49:32.@s_kruijswijk on his way to the hospital. A medical update will follow! #Giro reageer retweet
Top 10 algemeenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Ik ook. Kost ons 24 punten.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Vandaag voor Piti ipv Nibs gekozen als kopman
Voor mijn Scorito ook. Bij CM heb ik Visconti, Atapuma, Dombrowski, Nieve en de klassementsrenners.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik ook. Kost ons 24 punten.
Deze vluchtersgroep is ook redelijk dramatisch voor mij.
Haha.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:43 schreef Slobeend het volgende:
Aids, met Atapuma had ik nu 1e in de subleague gestaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |