abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7037069
G*dv*rd*mm* de zoveelste uitdraai van het CJIB ontvangen, gelukkig kan ik op Fok! ff mijn frustratie uitten.

Iedere agent die zijn salaris verdient met het ondersteunen van beleid wat gebaseerd is op het uitmelken van hardwerkende nederlandse burgers is een misbaksel waarvan ik niet begrijp dat die voor de geboorte niet door het lichaam van zijn of haar moeder is afgestoten.

Helaas is het de dagelijkse realiteit dat de regels die nodig zijn om de maatschappij in het gelid te houden de burger staand bij de bok drukken. En de "problemen" waarvoor regels zijn die niet functioneren ondermijnen ondertussen onze maatschappij. Ik noem de uitingen op basis van geloof en de problemen waarvan de allochtone bevolking voor het GROOTSTE(dus NIET volledig) gedeelte verantwoordelijk is(de cijfers over de criminaliteit waar NIEMAND omheen kan).

Zo ik heb weer ff mijn hard gelucht. Nou kan ik weer de brave nederlandse schijtburger uithangen.

P.S. Als er mods zijn die volgens de policy aan kunnen tonen dat ik deze post niet mag doen: BAN ME FOR LIFE.

pi_7037114
En waar heb je die boete voor gekregen?
  donderdag 28 november 2002 @ 10:31:34 #3
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_7037125
Wat heb jij niet gedaan om dit te verdienen

CJIB. Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker wel.
(Ik heb tegenwoordig automatische incasso )

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_7037147
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:30 schreef calvobbes het volgende:
En waar heb je die boete voor gekregen?
Lijkt me duidelijk uit mijn bericht:

Omdat er agenten zijn die beleid ondersteunen waar ik het niet mee eens ben...daarom is dit ook een klaagbaak

pi_7037148
Optie 1: hou je netjes aan de regels, dan krijg je geen boetes binnen.
Optie 2: verhuis naar de maan.

pi_7037175
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:32 schreef superbossy het volgende:

Omdat er agenten zijn die beleid ondersteunen waar ik het niet mee eens ben...

Dat kan 3/4 van het wetboek zijn....
  donderdag 28 november 2002 @ 10:36:10 #7
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_7037201
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:34 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Sterker nog, dat is het hele wetboek

* 4]-[ Highlander verwacht zeer binnenkort ook weer fanmail van het CJIB

[Dit bericht is gewijzigd door 4]-[ Highlander op 28-11-2002 10:36]

pi_7037203
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:34 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dude, daar heb je helemaal gelijk in.

Ik bedoel het toepassen van snelheidscontroles op andere locaties dan waar het overduidelijk de verkeersveiligheid ten doel heeft.

donderdag 28 november 2002 @ 10:38:22 #9
4086 4]-[ Highlander
pi_7037242
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:36 schreef superbossy het volgende:

[..]

Ik bedoel het toepassen van snelheidscontroles op andere locaties dan waar het overduidelijk de verkeersveiligheid ten doel heeft.

Ahh, zoiets als op snelheid controleren om half elf 's avonds op een punt waar het net 8-baans is geworden en je om onduidelijke redenen maar 100 mag rijden, waar iedereen uiteraard 120 rijdt (ik dus ook).

Je hebt neem ik aan wel de foto opgevraagd? Een beetje moeite mogen ze natuurlijk wel doen

pi_7037251
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:32 schreef _o_ het volgende:
Optie 1: hou je netjes aan de regels, dan krijg je geen boetes binnen.
Optie 2: verhuis naar de maan.

Goh, jij verteld me wat nieuws. NOT! Kom op zeg, laat mij lekker tegen de hufterige regelgeving aanschoppen.
pi_7037253
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:36 schreef superbossy het volgende:

[..]

Nu wordt het eindelijk duidelijk waar het allemaal om draait. Omdat jij geen controle over je rechtervoet hebt ben je kwaad en jouw incapabiliteit om je rechtervoet in bedwang te houden probeer je nu af te schuiven op de Nederlandse politiemacht. Grote meid.
pi_7037311
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:38 schreef F@lcon© het volgende:

[..]

Nu wordt het eindelijk duidelijk waar het allemaal om draait. Omdat jij geen controle over je rechtervoet hebt ben je kwaad en jouw incapabiliteit om je rechtervoet in bedwang te houden probeer je nu af te schuiven op de Nederlandse politiemacht. Grote meid.

En jou mening is natuurlijk de juiste en die van mij is kinderachtig. het gros van de automobilisten die in staat is om fatsoenlijk auto te rijden is het met me eens dat die controles een kweste zijn van het creeren van staatsinkomsten die vervolgens weer besteed worden aan zaken waar de werkende nederlandse burger geen zak aan heeft.

Ga iemand anders terechtwijzen.

donderdag 28 november 2002 @ 10:42:54 #13
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_7037323
Ja joh, schuif alles maar af op allochtonen. Jij mag in je eigen landje zeker wel doen waar je zin in hebt... Te hard rijden mogen ze van mij hard aanpakken en eikels zoals jij kunnen ze wat mij betreft niet vaak genoeg flitsen.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  donderdag 28 november 2002 @ 10:43:00 #14
37248 BertV
Klei indiaan
pi_7037327
Mensen die VOOR die (overdreven) snelheidscontroles zijn:

1) hebben geen auto/motor
2) rijden volvo 340*
3) zijn bejaard
4) rijden bejaard

zie punt 3 en 4

Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_7037357
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:38 schreef 4]-[ Highlander het volgende:

[..]

Ahh, zoiets als op snelheid controleren om half elf 's avonds op een punt waar het net 8-baans is geworden en je om onduidelijke redenen maar 100 mag rijden, waar iedereen uiteraard 120 rijdt (ik dus ook).

Je hebt neem ik aan wel de foto opgevraagd? Een beetje moeite mogen ze natuurlijk wel doen

Bijvoorbeeld, maar er zijn tig voorbeelden te geven voor hetgene waar ik op doel.

Er gaat een bezwaarschrift de deur en er gaat daarna een beroep achteraan. Ik wil quitte draaien zeg ik altijd maar.

Maar ik geloof dat ze voor 92 euro geen bezwaarschrift en een beroep kunnen behandelen. Nog een reden waarom ik het er niet mee eens ben.

donderdag 28 november 2002 @ 10:45:05 #16
4086 4]-[ Highlander
pi_7037361
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:43 schreef BertV het volgende:

2) rijden volvo 340*
3) zijn bejaard
4) rijden bejaard

zie punt 3 en 4

Je vergeet: 5) Zijn nog niet oud genoeg voor een rijbewijs

Gutteguttegut, de moraalriddertjes zijn weer volop aanwezig zie ik

donderdag 28 november 2002 @ 10:45:19 #17
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_7037366
quote:
[<KNIP> (gezaag over boete)
Als je een bekeuring gekregen hebt, betekent in de meeste gevallen dat je er ook 1 verdient. En zoals je zelf zegt, het is niet de eerste.

De regels gelden nu voor iedereen. That's life. No exceptions tolerated. En zo hoort het ook.

Asumption is the mother of all fuck-ups
pi_7037417
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:41 schreef superbossy het volgende:

[..]

En jou mening is natuurlijk de juiste en die van mij is kinderachtig. het gros van de automobilisten die in staat is om fatsoenlijk auto te rijden is het met me eens dat die controles een kweste zijn van het creeren van staatsinkomsten die vervolgens weer besteed worden aan zaken waar de werkende nederlandse burger geen zak aan heeft.

Ga iemand anders terechtwijzen.

Nee. Ga jij maar aan het werk zodat je die boete terug kunt verdienen.

[Dit bericht is gewijzigd door F@lcon© op 28-11-2002 10:49]

donderdag 28 november 2002 @ 10:49:12 #19
4086 4]-[ Highlander
pi_7037432
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:44 schreef superbossy het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld, maar er zijn tig voorbeelden te geven voor hetgene waar ik op doel.

Er gaat een bezwaarschrift de deur en er gaat daarna een beroep achteraan. Ik wil quitte draaien zeg ik altijd maar.

Maar ik geloof dat ze voor 92 euro geen bezwaarschrift en een beroep kunnen behandelen. Nog een reden waarom ik het er niet mee eens ben.

Oh jawel hoor, ze zijn enorm de fout ingegaan bij mijn broertje. Ze hadden het vermoeden dat hij door rood was gereden en hielden hem aan (zij stonden te wachten voor het stoplicht links van hem).
De auto van mijn broertje staat op mijn vaders naam en nu hebben zowel mijn broertje als mijn vader een boete binnen gekregen voor hetzelfde vergrijp, namelijk het door rood rijden. Bij beide bezwaarschriften die ze hebben terug gekregen van justitie staat dat ze allebei hebben toegegeven dat ze door rood zijn gereden....whahahaha, dat hebben ze dus allebei niet gedaan

Deze zaak loopt al een flinke tijd en gaat dus om een boete van 90 euro, dus het kan wel

donderdag 28 november 2002 @ 10:49:40 #20
18438 thedon
*SirSimon Fan*
pi_7037442
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:45 schreef Tsjernobelg het volgende:

[..]

Als je een bekeuring gekregen hebt, betekent in de meeste gevallen dat je er ook 1 verdient. En zoals je zelf zegt, het is niet de eerste.

De regels gelden nu voor iedereen. That's life. No exceptions tolerated. En zo hoort het ook.

en volgende week open jezelf zo'n topic of moet je nog fietsen?
Gekloond: ♫
pi_7037454
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:42 schreef MrTorture het volgende:
Ja joh, schuif alles maar af op allochtonen. Jij mag in je eigen landje zeker wel doen waar je zin in hebt... Te hard rijden mogen ze van mij hard aanpakken en eikels zoals jij kunnen ze wat mij betreft niet vaak genoeg flitsen.

Dude, ga je frustratie niet op mij afreageren maar neem mijn post eerst serieus door hem goed te lezen. Ik heb ook aandacht besteed aan het schrijven namelijk.

Jij schrijft het volgende:

Ja joh, schuif alles maar af op allochtonen.

Ik schreef het volgende:

Ik noem de uitingen op basis van geloof en de problemen waarvan de allochtone bevolking voor het GROOTSTE(dus NIET volledig) gedeelte verantwoordelijk is(de cijfers over de criminaliteit waar NIEMAND omheen kan).

Lijkt me duidelijk.

Ik weet ook wel dat IK de maatschappij ben volgens Sire. Ik probeer ook heus wel een "goed" mens te zijn. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik geen harde meningen over bepaalde zaken mag/kan hebben, waar ook nog eens een grote kern van waarheid in zit?

pi_7037480
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:49 schreef thedon het volgende:

[..]

Met jouw voorspellende kwaliteiten kun je beter mee gaan spelen in de lotto oid.
pi_7037485
quote:

2) rijden volvo 340*
3) zijn bejaard
4) rijden bejaard

zie punt 3 en 4

Óf ze rijden, net als ik, in een 175Pk reesbeest wat op de autobahn zonder na te denken 225 rijd (mét nadenken, heuvel af en wind in de rug bijna 250....) maar zijn niet van plan om hier in Nederland, waar wél andere weggebruikers zijn, door voorgenoemde plat gereden te worden.....

En als jij zo graag ziet dat de politie iets doet aan de criminaliteit, dan kun jij er voor zorgen dat ze dit soort controlers niet HOEVEN uit te voeren.

Ofwel: Laten we lekker ons allemaal aan de snelheid houden, dan kunnen we agenten vrij maken voor ander werk!

donderdag 28 november 2002 @ 10:52:38 #24
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_7037492
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:49 schreef thedon het volgende:

[..]

Ik ben niet hypocriet ! Ik ga hier niet dingen roepen waar ikzelf niet achter sta. mij zul je dus ook noit zien met zo'n topic, trust me.
Live by the rules, or don't play the game! Zo denk ik erover.
Asumption is the mother of all fuck-ups
pi_7037532
Wat hebben allochtonen er in vredesnaam mee te maken dat jij je rechtervoet niet in bedwang kan houden?
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_7037542
He Highlander, ik bedoelde ook alleen maar dat er tegenover een boete van 92 euro in dit geval een hoeveelheid kosten staat voor justitie dat het geven van die boete voor de nederlandse staat al niet meer uit kan.

Maar dat van die boete van je pa en je broertje is toch gewoon een procedurefout op basis waarvan de boete uiteindelijk wel kwijtgescholden zal worden?

pi_7037545
Eigen schuld dikke bult!!! Pffft!
Er zijn regels waar je je aan hoort te houden, overschreid je die, krijg je een boete. Overschreid je die niet, krijg je geen boete.. Simpel toch? Maar jah, jou kleine hersentjes kunnen zoveel logisch denkwerk waarschijnlijk niet bevatten Totdat je misschien ergens een auto aanrijdt, of een willekeurig kind van de straat schept, en maar huilen dan.. pfft.. eikel
pi_7037579
quote:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
2) rijden volvo 340*
3) zijn bejaard
4) rijden bejaard

zie punt 3 en 4

--------------------------------------------------------------------------------

Je vergeet: 5) Zijn nog niet oud genoeg voor een rijbewijs
Gutteguttegut, de moraalriddertjes zijn weer volop aanwezig zie ik

En terecht, hoe meer moraalriddertjes, hoe beter voor deze nu al redelijk vern**kte samenleving. Hoeveel posts heb ik nou al niet gelezen met honderden van deze zogenoemde moraalriddertjes die pleiten voor een hardere aanpak, hogere straffen, en een verbetering van moralen en waarden. Totdat ze zelf een boete krijgen, dan zijn wij weer de moraalriddertjes die hen terecht wijzen. De maatschappij dat ben jij jochie, kijk eerst maar naar jezelf

Trouwens zo overdreven zijn die snelheidscontroles niet, ze staan helaas nou eenmaal op een punt waar jij die maximum snelheid graag overschreid, dan ben jij dus fout, en niet zij

[Dit bericht is gewijzigd door frank_woei op 28-11-2002 10:59]

pi_7037588
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:54 schreef julekes het volgende:
Wat hebben allochtonen er in vredesnaam mee te maken dat jij je rechtervoet niet in bedwang kan houden?
Wanneer je m'n post niet wilt of kunt begrijpen, dan is dat jou probleem en niet het mijne.

pi_7037641
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:57 schreef frank_woei het volgende:

Trouwens zo overdreven zijn die snelheidscontroles niet, ze staan helaas nou eenmaal op een punt waar jij die maximum snelheid graag overschreid, dan ben jij dus fout, en niet zij

Ja gek he dat je harder dan 100 wilt 's nachts om 1 uur op een 6 baans weg als je alleen wilt.
pi_7037659
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:58 schreef superbossy het volgende:

[..]

Wanneer je m'n post niet wilt of kunt begrijpen, dan is dat jou probleem en niet het mijne.

Ik kan hem niet begrijpen. Ik sta versteld van zoveel stomheid.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_7037669
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:01 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ja gek he dat je harder dan 100 wilt 's nachts om 1 uur op een 6 baans weg als je alleen wilt.

Jah lekker gek van jou Mag jij de boete betalen.
  donderdag 28 november 2002 @ 11:05:52 #33
4086 4]-[ Highlander
pi_7037694
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:54 schreef superbossy het volgende:
He Highlander, ik bedoelde ook alleen maar dat er tegenover een boete van 92 euro in dit geval een hoeveelheid kosten staat voor justitie dat het geven van die boete voor de nederlandse staat al niet meer uit kan.

Maar dat van die boete van je pa en je broertje is toch gewoon een procedurefout op basis waarvan de boete uiteindelijk wel kwijtgescholden zal worden?

Dat weet jij en dat weet ik, maar justitie wil het nog niet begrijpen

ff voor de moraalriddertjes: De reden waarom ik zo loop te k*nkeren op justitie is, omdat ze weigeren iets te doen bij mijn aangiftes (gestolen fiets, inbraak in auto, schade waarbij andere partij doorrijdt en nummerbord genoteerd is). Vervolgens staan ze wel snelheidscontroles te houden op punten waar het helemaal niet gevaarlijk is. Ga dan bij een school staan.

Ik heb gewoon een bloedhekel aan de politie omdat ze er nooit voor je zijn als je ze nodig hebt. En kom nou niet met dat domme excuus van als iedereen zich keurig aan de snelheid zou houden dan zouden ze tijd over hebben voor andere zaken

pi_7037705
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:57 schreef frank_woei het volgende:

[..]

En terecht, hoe meer moraalriddertjes, hoe beter voor deze nu al redelijk vern**kte samenleving. Hoeveel posts heb ik nou al niet gelezen met honderden van deze zogenoemde moraalriddertjes die pleiten voor een hardere aanpak, hogere straffen, en een verbetering van moralen en waarden. Totdat ze zelf een boete krijgen, dan zijn wij weer de moraalriddertjes die hen terecht wijzen. De maatschappij dat ben jij jochie, kijk eerst maar naar jezelf

Leuk gesproken, maar:

Je zegt dat de verneukte sameleving juist geholpen word door de moraalriddertjes(twee keer gebruik je die trouwens 1 keer positief en 1 keer negatief, dus wat voor waarde heeft het woord nog in je post?).

Ik ben met je eens dat moraalridders goed kunnen zijn voor de samenleving, alleen in Holland is het zo dat de politieke moraalridder, die toch aan de wieg van de samenleving staan, zich focussen op de verkeerde onderwerpen. De gebieden waarop de samenleving echt ten gronde gericht kan raken, daar word supersoft mee omgesprongen en worden bergen met geld mee doorgebrast.

pi_7037717
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:03 schreef frank_woei het volgende:

Jah lekker gek van jou Mag jij de boete betalen.

Ware het niet dat ik daar geen geld aan wil verspillen en dus netjes blijf rijden. Maar ik vind het wel bizar dat het je op zulke momenten niet gewoon 120 mag rijden.
pi_7037752
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:06 schreef superbossy het volgende:

[..]

Leuk gesproken, maar:

Je zegt dat de verneukte sameleving juist geholpen word door de moraalriddertjes(twee keer gebruik je die trouwens 1 keer positief en 1 keer negatief, dus wat voor waarde heeft het woord nog in je post?).

Ik ben met je eens dat moraalridders goed kunnen zijn voor de samenleving, alleen in Holland is het zo dat de politieke moraalridder, die toch aan de wieg van de samenleving staan, zich focussen op de verkeerde onderwerpen. De gebieden waarop de samenleving echt ten gronde gericht kan raken, daar word supersoft mee omgesprongen en worden bergen met geld mee doorgebrast.

Tsjah op zich heb je ook wel een beetje gelijk, maar als we die regels niet zouden hebben zou iedereen maar 120 of harder op de snelweg toeren. Ik kan het begrijpen dat je s'avonds als er toch geen enkel kind in een auto op de snelweg toert iets harder wil rijden, maar die snelheidslimiet zit dan wel in je achterhoofd Dan moet je keuzes gaan maken. Maar als je dan de verkeerde keuze maakt, moet je niet meteen kwaad worden op de justitie. Je hebt gegokt, soms gok je goed, soms niet.

Trouwens over die moraalriddertjes hierboven, het gedeelte waar ik het negatief bedoel zijn voor al die fok!ers hier die geen eigen standpunt kunnen vormen en telkens maar meelopen met de rest met hun geblaat, om even later hun echte aard te zien als ze met een eigen topic beginnnen te zeiken waar ze zoeven nog totaal tegen waren..
Maar goed.. tsjah.. hoeveel moet je eigenlijk betalen? 96 euro? of meer? :/

pi_7037783
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:05 schreef 4]-[ Highlander het volgende:

[..]

Dat weet jij en dat weet ik, maar justitie wil het nog niet begrijpen

ff voor de moraalriddertjes: De reden waarom ik zo loop te k*nkeren op justitie is, omdat ze weigeren iets te doen bij mijn aangiftes (gestolen fiets, inbraak in auto, schade waarbij andere partij doorrijdt en nummerbord genoteerd is). Vervolgens staan ze wel snelheidscontroles te houden op punten waar het helemaal niet gevaarlijk is. Ga dan bij een school staan.

Ik heb gewoon een bloedhekel aan de politie omdat ze er nooit voor je zijn als je ze nodig hebt. En kom nou niet met dat domme excuus van als iedereen zich keurig aan de snelheid zou houden dan zouden ze tijd over hebben voor andere zaken

Nou dat zeg ik ook niet En zeg niet dat de politie niets doet, zonder de politie was nederland allang vervallen tot een anarchie en lagen onze skelleten ergens wel een kast op te fleuren bij een willekeurige krijgsheer (Even ter zeer overdreven voorbeeld ) Maar goed, tsjah.. zoals ik hierboven al zei, die keuze maak jezelf. Je gokt als het ware,en soms win je en soms verlies je.. Kan je kwaad om worden, maar is het dan niet in feite toch je eigen schuld?

[Dit bericht is gewijzigd door frank_woei op 28-11-2002 11:14]

donderdag 28 november 2002 @ 11:14:12 #38
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_7037798
Okee, ik weet het goed gemaakt met alle moraalriddertjes hier..

Wij gaan ons allemaal vanaf nu houden aan de snelheid. We rijden geen 4 kilometer te hard meer.

Maar dan eis ik ook dat alle andere wetten in Nederland tot op de letter worden nagevolgd.

Alle coffeeshops gaan dus plat (drugshandel).
Iedereen die een joint opsteekt gaat de bak in (gebruik verdovende middelen).
Alle zwervers worden opgepakt en in de cel gezet (landloperij).
Alle 16-jarige jongetjes die met hun 15-jarige vriendin naar bed zijn geweest gaan achter de tralies (sex met een minderjarige).

Moet ik nog even doorgaan ?

Moraal van dit verhaal: "De Nederlander" en justitie zijn zo goed in gedogen. Ze oordelen altijd in de geest van de wet en niet naar de letter van de wet. Met 1 uitzondering, de melkkoe van de regering, de snelheidsovertreding.

Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_7037847
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:14 schreef Gabberhead het volgende:
Okee, ik weet het goed gemaakt met alle moraalriddertjes hier..

Wij gaan ons allemaal vanaf nu houden aan de snelheid. We rijden geen 4 kilometer te hard meer.

Maar dan eis ik ook dat alle andere wetten in Nederland tot op de letter worden nagevolgd.

Alle coffeeshops gaan dus plat (drugshandel).
Iedereen die een joint opsteekt gaat de bak in (gebruik verdovende middelen).
Alle zwervers worden opgepakt en in de cel gezet (landloperij).
Alle 16-jarige jongetjes die met hun 15-jarige vriendin naar bed zijn geweest gaan achter de tralies (sex met een minderjarige).

Moet ik nog even doorgaan ?

Moraal van dit verhaal: "De Nederlander" en justitie zijn zo goed in gedogen. Ze oordelen altijd in de geest van de wet en niet naar de letter van de wet. Met 1 uitzondering, de melkkoe van de regering, de snelheidsovertreding.

Nu haal jij dus alles door mekaar. Als je een wet netjes naleeft hoeft niet te betekenen dat alle andere wetten weg moeten worden geschopt. Dat is dus totale onzin wat je nu zegt. Coffeeshops worden gedoogd, voor de wet mag het officieel niet, maar het mag WEL. En het zou me niks verbazen als deze wet er ooit een keer komt. Als jij op dit gebied ook netjes de regels volgt is er niks aan de hand. Oftewel, als iedereen zich aan de afgesproken wetten en regels houdt (met regels bedoel ik dus ook de gedoogde zaken) zou er niks te klagen zijn.. het is jezelf die de keuze maakt om dit ook te doen
  donderdag 28 november 2002 @ 11:17:30 #40
26741 Baronekke
Ohjee. Maiden Kikz0rtje! *aai*
pi_7037849
dingesbossy, wellicht is het verstandiger om datgene wat je kwijtwilt, ook in bestaand nederlands te formuleren. Ik weet het, helaas is het dan niet zo indrukwekkend tegenover de lezers, maar dan weten we in ieder geval wel wat je wilt vertellen, Tot nu toe lees ik alleen maar onoverdachte antwoorden, om over je openingspost nog maar te zwijgen..

Nou, nee, daar zal ik ook maar niet over zwijgen...

quote:
En de "problemen" waarvoor regels zijn die niet functioneren ondermijnen ondertussen onze maatschappij. Ik noem de uitingen op basis van geloof en de problemen waarvan de allochtone bevolking voor het GROOTSTE(dus NIET volledig) gedeelte verantwoordelijk is(de cijfers over de criminaliteit waar NIEMAND omheen kan).
Ik kan me niet bedenken waar deze uiting van onmacht jegens de ordehandhavers je argument enig kracht bij zou moeten zetten... (overige Fok!kers die het denken te zien, let us know)
Wat ik wil zeggen is dit: "Leef volgens de wetgeving..."
Als je dat nou ALTIJD zou doen als je in de auto stapte, verminderde de kans op ongelukken in ieder geval. En ja, ook al wil je het niet horen, op die manier hebben we weer agentjes over voor NUTTIGERE dingen dan mensen met een chronische aantasting van het zenuwstelsel der rechtervoet in de gaten houden...
Knuffelkikk0r
  donderdag 28 november 2002 @ 11:19:59 #41
4086 4]-[ Highlander
pi_7037883
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:13 schreef frank_woei het volgende:

[..]

Nou dat zeg ik ook niet En zeg niet dat de politie niets doet, zonder de politie was nederland allang vervallen tot een anarchie en lagen onze skelleten ergens wel een kast op te fleuren bij een willekeurige krijgsheer (Even ter zeer overdreven voorbeeld ) Maar goed, tsjah.. zoals ik hierboven al zei, die keuze maak jezelf. Je gokt als het ware,en soms win je en soms verlies je.. Kan je kwaad om worden, maar is het dan niet in feite toch je eigen schuld?

Ok ok, vroeger waren ze nog nuttig

Kijk, mij zul je ook geen topic zien openen als ik een boete krijg, ik weet dat ik te hard rij en dat je dan geflitst kunt worden, maar het is vooral de plek waar ik geflitst wordt die mij kwaad maakt. Er is totaal geen sprake van enig gevaar. Ze gaan daar alleen maar staan omdat ze zeker weten dat ze er geld kunnen binnenhalen. Voor de kenners onder ons, het is de A16 tussen Dordt en Rotterdam waarbij je net uit de tunnel bij Dordt komt. Er zijn 4 rijstroken en er komt net een 5e bij. Om 22:30 is er geen hond op de weg, dus je kan er gewoon iets harder doorrijden dan de 100 die is toegestaan. Er is dus absoluut geen sprake van gevaar.

pi_7037885
De boete bedroeg 92 euro. Verder heb ik de aflopen 3 maanden ook nog 160 euro aan parkeerboetes ontvangen in Leeuwarden, waarvan 1 om 01.00 in een eenrichtingsstraatje waar mijn vriedin woont.

Parkeren in Leeuwarden centrum, waar ze woont, kost btw. 0.50 euro per kwartier, dus ik vermoed dat ik met het niet betalen van parkeergeld de parkeerboetes wel zo ongeveer gecompenseerd heb.

donderdag 28 november 2002 @ 11:22:56 #43
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_7037928
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:17 schreef frank_woei het volgende:

[..]

Oftewel, als iedereen zich aan de afgesproken wetten en regels houdt (met regels bedoel ik dus ook de gedoogde zaken) zou er niks te klagen zijn.. het is jezelf die de keuze maakt om dit ook te doen

Nu haal jij dus ook dingen door elkaar.
Het is geen regel dat dat soort zaken gedoogd worden. Op ieder moment kan een rechter besluiten om het gedoogbeleid te negeren.

Ik vind dat je in feite alles moet kunnen doen als je niemand (inclusief jezelf) in gevaar brengt.
Persoonlijk denk ik dat dat verkoop van softdrugs gevaarlijker is voor de gezondheid dan 4 kilometer te hard rijden op een provinciale weg.

Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
  donderdag 28 november 2002 @ 11:24:34 #44
26741 Baronekke
Ohjee. Maiden Kikz0rtje! *aai*
pi_7037950
Dan loop je gewoon 10 minuten voordat je d'r bent.. kleine moeite, groot gemak voor de mensen die in dat eenrichtingsstraatje moeten zijn.

Mag het niet? DOE HET DAN OOK NIET

Knuffelkikk0r
pi_7037957
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:20 schreef superbossy het volgende:
De boete bedroeg 92 euro. Verder heb ik de aflopen 3 maanden ook nog 160 euro aan parkeerboetes ontvangen in Leeuwarden, waarvan 1 om 01.00 in een eenrichtingsstraatje waar mijn vriedin woont.

Parkeren in Leeuwarden centrum, waar ze woont, kost btw. 0.50 euro per kwartier, dus ik vermoed dat ik met het niet betalen van parkeergeld de parkeerboetes wel zo ongeveer gecompenseerd heb.

Tsjah.. ehm.. misschien is een parkeerkaart iets voor jou? Kost wel wat, maar als ik zo je boetes bekijk.. ouch... Gelukkig hebben we hier in Enschede op het moment genoeg parkeerplaatsen nu de Bijenkorf is gebouwd en de nieuwe V&D er staat. Phewie.. Najah.. anywayz, ik ga mijn gezicht even met spoed opknappen, ik heb zometeen tentamen, en dan ga ik lekker met het openbaar vervoer

Veel succes verder in ieder geval! En rij voorzichtig

donderdag 28 november 2002 @ 11:26:11 #46
4086 4]-[ Highlander
pi_7037979
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:24 schreef Baronekke het volgende:
Dan loop je gewoon 10 minuten voordat je d'r bent.. kleine moeite, groot gemak voor de mensen die in dat eenrichtingsstraatje moeten zijn.

Blaaaaat, en als je met teveel drank op over straat loopt kun je ook een boete krijgen. Wil je daarmee vertellen dat je dat ook niet doet?

edit: succes met je tentamen, frank_woei

pi_7038117
Baronekke,

Ik dacht dat dit een klaagbaak was en dat eventuele verbanden die ik er bij wens te halen mijn eigen keus zijn. Ga er dan inhoudelijk op in als je aan denkt te kunnen tonen dat mijn statement uit jou highlight niet klopt.

En verder denk je mij op een aantal punten op 1 of andere manier de les te lezen? Dat kun je dus vergeten, ik hoop alleen dat de mensen die wel inzien dat de nederlandse samenleving ondanks alles wat moraalridder pretendeerd te zijn naar de verdommenis gaat wel enige herkenning uit mijn post weten te halen. Jou kan ik toch niet positief krijgen over de inhoud van mijn eerste post, so why bother.

Kraak me maar af, daar is de klaagbaak ook voor.

pi_7038169
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:24 schreef frank_woei het volgende:

[..]

Tsjah.. ehm.. misschien is een parkeerkaart iets voor jou? Kost wel wat, maar als ik zo je boetes bekijk.. ouch... Gelukkig hebben we hier in Enschede op het moment genoeg parkeerplaatsen nu de Bijenkorf is gebouwd en de nieuwe V&D er staat. Phewie.. Najah.. anywayz, ik ga mijn gezicht even met spoed opknappen, ik heb zometeen tentamen, en dan ga ik lekker met het openbaar vervoer

Veel succes verder in ieder geval! En rij voorzichtig

Tsja, soms heeft een mens gewoon pech. Mijn vriendin moet dan die vergunnning halen, daarvoor heeft ze weer een id-kaart nodig. Die was ze kwijt, dus duurt allemaal wat langer dan de bedoeling is.

Ook namens mij succes met je tentamen...en thx voor je support.

pi_7038261
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:24 schreef Baronekke het volgende:

Tsja, nutteloze onliners kunnen we allemaal produceren.

Maar ik vind het fijn voor je dat jij een heilig boontje bent die zich altijd conform alle geldende regels gedraagt...ohw shit, dat bestaat niet. Ga fietsen dan ofzo met je hypocriete reacties.

pi_7038262
Lijkt me duidelijk... Politie moet zich bezig houden met primaire doelen, veiligheid van de burger etc... Nederland wordt voor veel mensen een stuk onveiliger en dit komt echt niet omdat iemand te hard rijdt.... Tuurlijk als je in een woonwijk zo hard gaat rijden dan ben je verkeerd bezig, maar ik weet zeker dat hij dat niet doet...

Dus om die link met allochtonen te leggen... Meer dan de helft van de mensen die in de gevangenis zit IS allochtoon... dus dat betekend waarschijnlijk ook dat er nog een heleboel criminelen, waarvan meer dan de helft dus allochtoon is, nog vrij rond loopt.... de politie moet daar meer aandacht aan besteden en minder op deze dingen.

Tuurlijk is het zo dat je volgens te wet moet handelen, maar het systeem daarop zit neit goed in elkaar...

VBtje... Ik reed laatst een weg in waar je van die kant niet in mag rijden. Breed genoeg want was voorheen gewoon twee kanten op met elk eigen rij baan en 2 fietsstroken. Maar omdat het een sluip weggetje is werd het daar te druk dus heeft de gemeente gezecht... dichtgooien die hap... Ik daar langs... en wat denkje...om het hoekje stonden ze hoor.. heel verdekt op de fiets... maar ja... je rijdt zo'n agent ook niet omver natuurlijk... boete: 28¤ voor het in gevaar brengen van andere mensen levens omdat ik een eenrichtingsweg in reed...OK...eigenschuld... maar scheelde me anders wel een half uur... Iemand anders... die rijdt een stukje zonder gordel... en wat denk je...politiemotortje en boete 40 ¤ ja... VEERTIG euro... Voor je eigen veiligheid... Dus als je anderen ingevaar brengt ben je goedkoper uit... dan dat je jezelf in gevaar brengt... belachelijk systeem...

Conclusie... het systeem zuigt... Structureel te hard of op gevaarlijke plaatsen, hard straffen... kleine vergrijpjes minder/niet straffen... Ga dan maar weer lekker inbraken enzo aanpakken... want die vind ik toch wat belangrijker dan verkeersovertredingen op kleine schaal...

Oh ja... nog iets leuks... een parkeerboete om 01:10 (ja...'s nachts...) Omdat daar alleen door vergunninghouders geparkeerd mag worden... Mensen uit de buurt mogen wel...maar ben je op bezoek dan niet...

[Dit bericht is gewijzigd door Kaaltie op 28-11-2002 11:46]

donderdag 28 november 2002 @ 11:45:14 #51
37248 BertV
Klei indiaan
pi_7038285
Waarom vervallen deze discussie zo in extremen? wij tegen zij.
Het is goed dat er controles zijn... (zegt de jongen met de sportmotor) mensen hebben dat nodig...

Alleen ik zet een groot vraagteken bij bijv. het mobiele-flits-team dat mij midden in de nacht pakte omdat ik 110 reed waar het 100 was.

Als er niet te discussieren is over de onzin van dat soort dingen?
Mensen wordt het op die manier afgeleerd om zelf te bepalen wat verstandig is.

Ik heb een hekel aan agressief rijgedrag, maar mensen die hier tegen zijn vind ik hier wel enorm agressief posten...

Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_7038343
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:43 schreef Kaaltie het volgende:
Dus om die link met allochtonen te leggen... Meer dan de helft van de mensen die in de gevangenis zit IS allochtoon... dus dat betekend waarschijnlijk ook dat er nog een heleboel criminelen, waarvan meer dan de helft dus allochtoon is, nog vrij rond loopt
Je redenatie klopt alleen maar op het moment dat allochtonen gemiddeld even vaak veroordeeld worden en even hoge straffen krijgen als autochtonen. Officiëel is dat uiteraard ook zo, maar ik heb toch de indruk dat men allochtonen sneller ziet als potentiële verdachten.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_7038468
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:47 schreef Litpho het volgende:

[..]

Je redenatie klopt alleen maar op het moment dat allochtonen gemiddeld even vaak veroordeeld worden en even hoge straffen krijgen als autochtonen. Officiëel is dat uiteraard ook zo, maar ik heb toch de indruk dat men allochtonen sneller ziet als potentiële verdachten.

Het komt misschien niet helemaal juist over, maar als de helft van de mensen in de bak allochtoon is... En terecht opgepakt is... dan betekend dat de rest van de criminelen ook ongeveer voor 50% uit allochtonen bestaat. Er dan idd niet vanuit gaan dat ze eerder worden opgepakt...

Maar dat is de link die bedoeld wordt denk ik... niet dat allochtonen zich opgeven om achter die flitskasten te gaan staan...

pi_7038501
quote:
Op donderdag 28 november 2002 11:47 schreef Litpho het volgende:

[..]

Als racisme een plaats heeft in iemands denkbeelden zal dat zo zijn, dat geloof ik ook wel. Maar het is voor mij vaak zo, ff gewoon "van de straat" zega maar, dat een heleboel allochtonen zo maatschappijonbewust uit hun ogen kijken, sommige gevaarlijk en weer andere superhappy en toprilekst. Als ik een vreemde recht in de ogen kijken en hij mij ook terwijl we langs elkaar lopen, ookal is het een "allochtoon", dan krijgt diegene van wel die groet of big smile.

Waarom allochtoon tussen haakjes? Ik heb laatst ook al eens aangegeven(geloof op de FP) dat de naam allochtoon de lading vaak niet meer dekt in de context waarin hij gebruikt word. Maar daar is ook lang niet iedereen het mee eens. Maar ik pleit dus voor een duidelijk scheiding in woorden tussen allochtonen die parasiteren en allochtonen die altruïstisch zijn.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')