abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7037069
G*dv*rd*mm* de zoveelste uitdraai van het CJIB ontvangen, gelukkig kan ik op Fok! ff mijn frustratie uitten.

Iedere agent die zijn salaris verdient met het ondersteunen van beleid wat gebaseerd is op het uitmelken van hardwerkende nederlandse burgers is een misbaksel waarvan ik niet begrijp dat die voor de geboorte niet door het lichaam van zijn of haar moeder is afgestoten.

Helaas is het de dagelijkse realiteit dat de regels die nodig zijn om de maatschappij in het gelid te houden de burger staand bij de bok drukken. En de "problemen" waarvoor regels zijn die niet functioneren ondermijnen ondertussen onze maatschappij. Ik noem de uitingen op basis van geloof en de problemen waarvan de allochtone bevolking voor het GROOTSTE(dus NIET volledig) gedeelte verantwoordelijk is(de cijfers over de criminaliteit waar NIEMAND omheen kan).

Zo ik heb weer ff mijn hard gelucht. Nou kan ik weer de brave nederlandse schijtburger uithangen.

P.S. Als er mods zijn die volgens de policy aan kunnen tonen dat ik deze post niet mag doen: BAN ME FOR LIFE.

pi_7037114
En waar heb je die boete voor gekregen?
  donderdag 28 november 2002 @ 10:31:34 #3
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_7037125
Wat heb jij niet gedaan om dit te verdienen

CJIB. Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker wel.
(Ik heb tegenwoordig automatische incasso )

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_7037147
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:30 schreef calvobbes het volgende:
En waar heb je die boete voor gekregen?
Lijkt me duidelijk uit mijn bericht:

Omdat er agenten zijn die beleid ondersteunen waar ik het niet mee eens ben...daarom is dit ook een klaagbaak

pi_7037148
Optie 1: hou je netjes aan de regels, dan krijg je geen boetes binnen.
Optie 2: verhuis naar de maan.

pi_7037175
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:32 schreef superbossy het volgende:

Omdat er agenten zijn die beleid ondersteunen waar ik het niet mee eens ben...

Dat kan 3/4 van het wetboek zijn....
  donderdag 28 november 2002 @ 10:36:10 #7
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_7037201
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:34 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Sterker nog, dat is het hele wetboek

* 4]-[ Highlander verwacht zeer binnenkort ook weer fanmail van het CJIB

[Dit bericht is gewijzigd door 4]-[ Highlander op 28-11-2002 10:36]

pi_7037203
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:34 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dude, daar heb je helemaal gelijk in.

Ik bedoel het toepassen van snelheidscontroles op andere locaties dan waar het overduidelijk de verkeersveiligheid ten doel heeft.

donderdag 28 november 2002 @ 10:38:22 #9
4086 4]-[ Highlander
pi_7037242
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:36 schreef superbossy het volgende:

[..]

Ik bedoel het toepassen van snelheidscontroles op andere locaties dan waar het overduidelijk de verkeersveiligheid ten doel heeft.

Ahh, zoiets als op snelheid controleren om half elf 's avonds op een punt waar het net 8-baans is geworden en je om onduidelijke redenen maar 100 mag rijden, waar iedereen uiteraard 120 rijdt (ik dus ook).

Je hebt neem ik aan wel de foto opgevraagd? Een beetje moeite mogen ze natuurlijk wel doen

pi_7037251
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:32 schreef _o_ het volgende:
Optie 1: hou je netjes aan de regels, dan krijg je geen boetes binnen.
Optie 2: verhuis naar de maan.

Goh, jij verteld me wat nieuws. NOT! Kom op zeg, laat mij lekker tegen de hufterige regelgeving aanschoppen.
pi_7037253
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:36 schreef superbossy het volgende:

[..]

Nu wordt het eindelijk duidelijk waar het allemaal om draait. Omdat jij geen controle over je rechtervoet hebt ben je kwaad en jouw incapabiliteit om je rechtervoet in bedwang te houden probeer je nu af te schuiven op de Nederlandse politiemacht. Grote meid.
pi_7037311
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:38 schreef F@lcon© het volgende:

[..]

Nu wordt het eindelijk duidelijk waar het allemaal om draait. Omdat jij geen controle over je rechtervoet hebt ben je kwaad en jouw incapabiliteit om je rechtervoet in bedwang te houden probeer je nu af te schuiven op de Nederlandse politiemacht. Grote meid.

En jou mening is natuurlijk de juiste en die van mij is kinderachtig. het gros van de automobilisten die in staat is om fatsoenlijk auto te rijden is het met me eens dat die controles een kweste zijn van het creeren van staatsinkomsten die vervolgens weer besteed worden aan zaken waar de werkende nederlandse burger geen zak aan heeft.

Ga iemand anders terechtwijzen.

donderdag 28 november 2002 @ 10:42:54 #13
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_7037323
Ja joh, schuif alles maar af op allochtonen. Jij mag in je eigen landje zeker wel doen waar je zin in hebt... Te hard rijden mogen ze van mij hard aanpakken en eikels zoals jij kunnen ze wat mij betreft niet vaak genoeg flitsen.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  donderdag 28 november 2002 @ 10:43:00 #14
37248 BertV
Klei indiaan
pi_7037327
Mensen die VOOR die (overdreven) snelheidscontroles zijn:

1) hebben geen auto/motor
2) rijden volvo 340*
3) zijn bejaard
4) rijden bejaard

zie punt 3 en 4

Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_7037357
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:38 schreef 4]-[ Highlander het volgende:

[..]

Ahh, zoiets als op snelheid controleren om half elf 's avonds op een punt waar het net 8-baans is geworden en je om onduidelijke redenen maar 100 mag rijden, waar iedereen uiteraard 120 rijdt (ik dus ook).

Je hebt neem ik aan wel de foto opgevraagd? Een beetje moeite mogen ze natuurlijk wel doen

Bijvoorbeeld, maar er zijn tig voorbeelden te geven voor hetgene waar ik op doel.

Er gaat een bezwaarschrift de deur en er gaat daarna een beroep achteraan. Ik wil quitte draaien zeg ik altijd maar.

Maar ik geloof dat ze voor 92 euro geen bezwaarschrift en een beroep kunnen behandelen. Nog een reden waarom ik het er niet mee eens ben.

donderdag 28 november 2002 @ 10:45:05 #16
4086 4]-[ Highlander
pi_7037361
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:43 schreef BertV het volgende:

2) rijden volvo 340*
3) zijn bejaard
4) rijden bejaard

zie punt 3 en 4

Je vergeet: 5) Zijn nog niet oud genoeg voor een rijbewijs

Gutteguttegut, de moraalriddertjes zijn weer volop aanwezig zie ik

donderdag 28 november 2002 @ 10:45:19 #17
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_7037366
quote:
[<KNIP> (gezaag over boete)
Als je een bekeuring gekregen hebt, betekent in de meeste gevallen dat je er ook 1 verdient. En zoals je zelf zegt, het is niet de eerste.

De regels gelden nu voor iedereen. That's life. No exceptions tolerated. En zo hoort het ook.

Asumption is the mother of all fuck-ups
pi_7037417
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:41 schreef superbossy het volgende:

[..]

En jou mening is natuurlijk de juiste en die van mij is kinderachtig. het gros van de automobilisten die in staat is om fatsoenlijk auto te rijden is het met me eens dat die controles een kweste zijn van het creeren van staatsinkomsten die vervolgens weer besteed worden aan zaken waar de werkende nederlandse burger geen zak aan heeft.

Ga iemand anders terechtwijzen.

Nee. Ga jij maar aan het werk zodat je die boete terug kunt verdienen.

[Dit bericht is gewijzigd door F@lcon© op 28-11-2002 10:49]

donderdag 28 november 2002 @ 10:49:12 #19
4086 4]-[ Highlander
pi_7037432
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:44 schreef superbossy het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld, maar er zijn tig voorbeelden te geven voor hetgene waar ik op doel.

Er gaat een bezwaarschrift de deur en er gaat daarna een beroep achteraan. Ik wil quitte draaien zeg ik altijd maar.

Maar ik geloof dat ze voor 92 euro geen bezwaarschrift en een beroep kunnen behandelen. Nog een reden waarom ik het er niet mee eens ben.

Oh jawel hoor, ze zijn enorm de fout ingegaan bij mijn broertje. Ze hadden het vermoeden dat hij door rood was gereden en hielden hem aan (zij stonden te wachten voor het stoplicht links van hem).
De auto van mijn broertje staat op mijn vaders naam en nu hebben zowel mijn broertje als mijn vader een boete binnen gekregen voor hetzelfde vergrijp, namelijk het door rood rijden. Bij beide bezwaarschriften die ze hebben terug gekregen van justitie staat dat ze allebei hebben toegegeven dat ze door rood zijn gereden....whahahaha, dat hebben ze dus allebei niet gedaan

Deze zaak loopt al een flinke tijd en gaat dus om een boete van 90 euro, dus het kan wel

donderdag 28 november 2002 @ 10:49:40 #20
18438 thedon
*SirSimon Fan*
pi_7037442
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:45 schreef Tsjernobelg het volgende:

[..]

Als je een bekeuring gekregen hebt, betekent in de meeste gevallen dat je er ook 1 verdient. En zoals je zelf zegt, het is niet de eerste.

De regels gelden nu voor iedereen. That's life. No exceptions tolerated. En zo hoort het ook.

en volgende week open jezelf zo'n topic of moet je nog fietsen?
Gekloond: ♫
pi_7037454
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:42 schreef MrTorture het volgende:
Ja joh, schuif alles maar af op allochtonen. Jij mag in je eigen landje zeker wel doen waar je zin in hebt... Te hard rijden mogen ze van mij hard aanpakken en eikels zoals jij kunnen ze wat mij betreft niet vaak genoeg flitsen.

Dude, ga je frustratie niet op mij afreageren maar neem mijn post eerst serieus door hem goed te lezen. Ik heb ook aandacht besteed aan het schrijven namelijk.

Jij schrijft het volgende:

Ja joh, schuif alles maar af op allochtonen.

Ik schreef het volgende:

Ik noem de uitingen op basis van geloof en de problemen waarvan de allochtone bevolking voor het GROOTSTE(dus NIET volledig) gedeelte verantwoordelijk is(de cijfers over de criminaliteit waar NIEMAND omheen kan).

Lijkt me duidelijk.

Ik weet ook wel dat IK de maatschappij ben volgens Sire. Ik probeer ook heus wel een "goed" mens te zijn. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik geen harde meningen over bepaalde zaken mag/kan hebben, waar ook nog eens een grote kern van waarheid in zit?

pi_7037480
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:49 schreef thedon het volgende:

[..]

Met jouw voorspellende kwaliteiten kun je beter mee gaan spelen in de lotto oid.
pi_7037485
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:43 schreef BertV het volgende:

2) rijden volvo 340*
3) zijn bejaard
4) rijden bejaard

zie punt 3 en 4

Óf ze rijden, net als ik, in een 175Pk reesbeest wat op de autobahn zonder na te denken 225 rijd (mét nadenken, heuvel af en wind in de rug bijna 250....) maar zijn niet van plan om hier in Nederland, waar wél andere weggebruikers zijn, door voorgenoemde plat gereden te worden.....

En als jij zo graag ziet dat de politie iets doet aan de criminaliteit, dan kun jij er voor zorgen dat ze dit soort controlers niet HOEVEN uit te voeren.

Ofwel: Laten we lekker ons allemaal aan de snelheid houden, dan kunnen we agenten vrij maken voor ander werk!

donderdag 28 november 2002 @ 10:52:38 #24
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_7037492
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:49 schreef thedon het volgende:

[..]

Ik ben niet hypocriet ! Ik ga hier niet dingen roepen waar ikzelf niet achter sta. mij zul je dus ook noit zien met zo'n topic, trust me.
Live by the rules, or don't play the game! Zo denk ik erover.
Asumption is the mother of all fuck-ups
pi_7037532
Wat hebben allochtonen er in vredesnaam mee te maken dat jij je rechtervoet niet in bedwang kan houden?
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')