die verhaallijn is nu gewoon volslagen nutteloos. In het boek bouwt het nog ergens naartoe met doran als playerquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die verhaallijn was in de boeken iets beter (al was het nog niet geweldig, maar daar hadden de Sand Snakes tenminste nog een achtergrondrol).
In de boeken heeft vooral Arianne Martell een grote rol (dochter van Doran, en troonopvolgster van Dorne). Die probeert dan Myrcella mee te nemen naar KL om de troon op te eisen (in Dorne mogen vrouwen ook gewoon opvolgen boven de man).quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
krijgen die in de boeken aparte hoofdstukken?
Ik denk dat de schrijvers die kritiek ook wel hebben gehoord en het daarom snel hebben afgerond in de eerste aflevering dit seizoen, en dat we die verhaallijn niet meer gaan zien.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die verhaallijn is nu gewoon volslagen nutteloos. In het boek bouwt het nog ergens naartoe met doran als player
had hem al geliked voordat ik je post zagquote:
Heb ik deze foto gezienquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Sinds 26 minuten nieuwe profielfoto en al 22 likes.
Mn ego
Sofje hoe ging het bij de Ikea?quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
had hem al geliked voordat ik je post zag
Volgens mij heb ik dat nog nooit gehad op een pf.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Mn ego
Facebook zegt dat ik een nieuwe pf moet omdat ik deze al een jaar heb :squote:Op donderdag 19 mei 2016 22:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Mn ego
Blijkbaar slecht, ben niet aangenomenquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sofje hoe ging het bij de Ikea?
Aw jammer.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Blijkbaar slecht, ben niet aangenomen
Dan zijn je pf's niet leukquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat nog nooit gehad op een pf.
Welke functie heb je gesolliciteerd?quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
jammer sofquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja je moet een goed gezicht hebben voor likes he.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:09 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dan zijn je pf's niet leuk
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |