is meer iets voor kwaiquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha weet ik![]()
Maar past opzich wel bij je Arabische uiterlijkFemme fatale die dat doet.
Maar ze weten het einde van GRRM al en die gaan ze ook gebruiken.quote:
Ik heb nog nooit gefapt op Sauron hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
TOen ze uit het gebouw kwam lopen, leek ze wel een beetje op Sauron.
Enige verschil is dat dat oog uit de LotR serie meer acteertalent had.
Nee man, ik wil dat Ramsey de koning wordtquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan gaan ze alledrie dood en word Littlefinger de koning.
Wat een genot zou dat zijn![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee man, ik wil dat Ramsey de koning wordt
Ser Twentygoodmen als Hand of the Kingquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee man, ik wil dat Ramsey de koning wordt
Hopelijk niet als ze Rickon probeert te reddenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
Wanneer denken jullie dat Sansa doodgaat?
Niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
Wanneer denken jullie dat Sansa doodgaat?
Ik ookquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:33 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik wil gewoon graag nog de tieten van Sansa zien
Ser Twenty of House Goodmen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ser Twentygoodmen als Hand of the King
Briljant stuk was datquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of gewoon Tormund en Brienne op de troon
Wie zou er winnen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of gewoon Tormund en Brienne op de troon
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Laat Ramsay die Sand Snakes maar martelen en afmaken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie zou er winnen?
Shirtless double dagger Ramsey of de Sand Snakes?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Gister wilde je nog n kittenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Krijg kramp in je vingers
Etsss zal ik een eendje of hondje of katje halen IK TWIJFEL
In dat gifje ziet ze er een stuk aantrekkelijker uit dan in de serie wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ondanks die hoerenketting toch een leuk gifje
Zou mooi zijn als al die aids snakes dood zouden gaan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat Ramsay die Sand Snakes maar martelen en afmaken.
"Well let me see your bad poosi"
Die verhaallijn was in de boeken iets beter (al was het nog niet geweldig, maar daar hadden de Sand Snakes tenminste nog een achtergrondrol).quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als al die aids snakes dood zouden gaan.
Wel knap dat ze zoveel slechte actrices hebben weten te vinden.
Ook knap dat ze die verhaallijn zo extreem slecht hebben gemaakt.
Petje af.
krijgen die in de boeken aparte hoofdstukken?quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die verhaallijn was in de boeken iets beter (al was het nog niet geweldig, maar daar hadden de Sand Snakes tenminste nog een achtergrondrol).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |