Poor guyquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet je eerst een relatie hebben....
Moet je dan maar elke dag gaan vragen of je partner vreemd is gegaan omdat je er anders niet achter komt. pffffquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je liegt niet als je het er niet over hebt
Dit.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:30 schreef supersof het volgende:
gadverdamme
kan echt niet tegen liegen of dat stiekeme gedoe
Ik hou van je, maar stiekem neuk ik een ander omdat je er lekker toch niet achter komtquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha jeetje, wat een ongefundeerde aanname.
nee just niet vragen!quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet je dan maar elke dag gaan vragen of je partner vreemd is gegaan omdat je er anders niet achter komt. pffff
Als jij er zo oppervlakkig naar wil kijkenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hou van je, maar stiekem neuk ik een ander omdat je er lekker toch niet achter komt
Je zou het kut vinden, maar daarom vertel ik het ook niet, want ik hou toch van jequote:Op donderdag 19 mei 2016 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hou van je, maar stiekem neuk ik een ander omdat je er lekker toch niet achter komt
hoe kijk jij er naar danquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij er zo oppervlakkig naar wil kijken
Je zegt het net zelf manquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eh nee bedankt, ik ben van de vrije vogeltjes leven.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt de eerste reactieJe hebt een relatie met mij gewonnen
jajaquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eh nee bedankt, ik ben van de vrije vogeltjes leven.
Ik snap niet wat daar oppervlakkig aan is.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewonnen prijzen worden niet teruggenomenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eh nee bedankt, ik ben van de vrije vogeltjes leven.
Jij zou echt geen fp mogen schrijven man man manquote:
Waaromquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij zou echt geen fp mogen schrijven man man man
Da heb ik toch net al gezegd. Ik zou het het evengoed niet waard vinden als m`n vriendin dat zouzeggen tegen me. Je houdt je relatie er mee in stand en als je erop vertrouwd dat diegene een fout heeft gemaakt en geen notoire vreemdganger is.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:34 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe kijk jij er naar dan
is toch belachelijk dat je iemand zo voor de gek houdt.
man man manquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij zou echt geen fp mogen schrijven man man man
geen probs meequote:Op donderdag 19 mei 2016 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha fylie zit wel vast aan een relatie
Ga alsjeblieft terug naar je puberradio. Artikeltjes schrijven is iets te hoog gegrepen voor jequote:
Sinds wanneer heb jij iets te zeggen over mij? Ohja, nooit gehad.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft terug naar je puberradio. Artikeltjes schrijven is iets te hoog gegrepen voor je
Sylvana Simons sluit zich aan bij DENKquote:
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Sylvana Simons sluit zich aan bij DENK
kan toch niet als fok zichzelf wil neerzetten als nieuwssite
Het staat er bovenquote:
Ja, Danny en jij zouden een mooi duo kunnen vormen inderdaadquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit niet gelezen?
http://frontpage.fok.nl/s(...)tingen-over-fok.html
Niet bepaaldquote:
wauw rot gewoon op manquote:
moet jij wetenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet bepaald
Ik haat Sylvana Simons evengoed, maar je artikel was gewoon lachwekkend
Ook bij jou zit het blijkbaar diep.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
wauw rot gewoon op man
dacht dat jij aardig was
gedraag je maar ergens anders als een snol
Ja jouw gedrag hier is domquote:
Wat slecht weerquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Sylvana Simons sluit zich aan bij DENK
kan toch niet als fok zichzelf wil neerzetten als nieuwssite
Blijkbaar is het een platform waar pubertjes hun mening op mogen gooien onder de titel nieuws.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:43 schreef Elan het volgende:
Moet je geen journalistieke achtergrond hebben om stukjes te schrijven?
Niks mis mee toch.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:43 schreef Fok-it het volgende:
Anyway, nog even terugkomend op wat ik zei
Ik heb helemaal geen leugenachtig karakter of een laag moraal.
Even voor de duidelijkheid.
Ik denk er gewoon anders over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |