meisjes die christelijk zijn opgevoed hebben over algemeen iets betere moraal imoquote:
de harde penis van zijn spiegelbeeldquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is wel een prima onderwerp![]()
Hoe ondervind je het om in een spiegel te kijken Etsu? Wat raakt je dan het meest?
Is ook. Heeft zich in de volksmond wel losgemaakt van de oorsprong.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
Op de een of andere manier staat het scheldwoord in mijn hoofd best los van de ziekte.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de harde penis van zijn spiegelbeeld
Zeg je nu dat mijn ouders me niet goed hebben opgevoed?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:59 schreef Elan het volgende:
[..]
meisjes die christelijk zijn opgevoed hebben over algemeen iets betere moraal imo
Ik koop jou gewoon. Je bent toch verslaafd aan geld.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Fijn voor je, maar ken je het woord 'aanvaarding'?
Ik vind het wel een beetje een gebrek aan empathisch vermogen dat je Sof niet gewoon begrijpt eigenlijk en er zo opdoorgaatquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n moeder heeft het gehad, m'n tante heeft het momenteel, en een andere tante is eraan overleden, samen met haar man een aantal jaar later.
Tja.... 't is dat of 'noem maar een stel ziektes waar niemand meer aan sterft tegenwoordig'
Die dingen gebeuren nou eenmaal.
Juist wel gekkiequote:Op donderdag 19 mei 2016 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Zeg je nu dat mijn ouders me niet goed hebben opgevoed?
Nee hoor, ik ben verslaafd aan geld uitgeven. Da's wat anders.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik koop jou gewoon. Je bent toch verslaafd aan geld.
Maar ik ben dus niet gelovig opgevoed he..quote:
Kutten zijn dan ook smerig jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mag niet zeggen dat ik iets kut vind bij mijn ouders thuis.
Want dat is onfatsoenlijk. :$
Alsof dat niet samengaat.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben verslaafd aan geld uitgeven. Da's wat anders.
Hoor toch weleens verhalen dat die op een gegeven moment van God los gaan hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:59 schreef Elan het volgende:
[..]
meisjes die christelijk zijn opgevoed hebben over algemeen iets betere moraal imo
misschien moet jij de sugardaddy van sof wordenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben verslaafd aan geld uitgeven. Da's wat anders.
Een eendquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:01 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat is Dagobert Duck dan?
een stripfiguurquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:01 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat is Dagobert Duck dan?
Maar zit er ergens wel in.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar ik ben dus niet gelovig opgevoed he..
doet ze dat? :squote:Op donderdag 19 mei 2016 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien moet jij de sugardaddy van sof worden
Hoeft ze ook geen sex met een oude man te hebben
Jammer Skedquote:
Zijn incidenten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoor toch weleens verhalen dat die op een gegeven moment van God los gaan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |