quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Er staat bijna alleen maar 'eh ok' in dus je mist niks
jammer dat het niet heeft geregendquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Pizza van 1,8 kilometer gebakken
Heb je honger?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:30 schreef Chai het volgende:
HPLC moet dit nou
http://www.dumpert.nl/med(...)eyle_wielrenner.html
Kleuren van de forumknoppen bedoel je? Hier geen probleem namelijk. Het indexeren heeft vandaag wel een tijd niet gewerkt maar dat staat verder los van Mycroft.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:40 schreef Opsonisatie het volgende:
BONDAGE DE KLEURTJES IN MYCROFT ZIJN WEG
3 uur voor een antwoord, aan je helpdesk skills kun je nog wel werken hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Kleuren van de forumknoppen bedoel je? Hier geen probleem namelijk. Het indexeren heeft vandaag wel een tijd niet gewerkt maar dat staat verder los van Mycroft.
Ik was aan het werk verdomme.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
3 uur voor een antwoord, aan je helpdesk skills kun je nog wel werken hoor
4/10
gheehehequote:Op donderdag 19 mei 2016 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
3 uur voor een antwoord, aan je helpdesk skills kun je nog wel werken hoor
4/10
Nee. Mycroft kost me geld, werken levert me geld op. Wat zou jij kiezen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je prioriteiten liggen beduidend op de verkeerde plek
foodquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee. Mycroft kost me geld, werken levert me geld op. Wat zou jij kiezen?
pls Danny geeft je highstacks voor mycroftquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Wajong en Mycroftquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:39 schreef bondage het volgende:
[..]
hijheeft nie eens is low stacksquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:39 schreef zeer het volgende:
[..]
pls Danny geeft je highstacks voor mycroft
de middelste optie, niks doen en niks krijgenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |