Als je dat was zou je gewoon stil zitten en je bek houden dus kssst.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja zeg, meteen dit. #teammanvanMyrr
Maar ik ben nu toch stilquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als je dat was zou je gewoon stil zitten en je bek houden dus kssst.
Dit is de eerste keer in langer dan een jaar dat ik fel uit de hoek kom, hij moet niet zeiken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een kut excuus zeg, je ongesteldheid afreageren op een ander.. en dan het ook nog gek vinden dat een ander dat niet leuk vind
Ik oefen dit dagelijksquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:09 schreef Myrr het volgende:
Heerlijk, zo een zwijgruzie omdat ik ongesteld ben en niet normaal kan reageren en m'n vriend er niet mee om kan gaan. We houden het al een uur vol om stilzwijgend tegenover elkaar te zitten.
wat een logicaquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer in langer dan een jaar dat ik fel uit de hoek kom, hij moet niet zeiken.
Ja Jezus, ik ben echt best gemeen vandaag.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Houd afstand vam Myrr, boys. Hormonen zijn bitches
Vast een boze buitenlanderquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:12 schreef HPLC het volgende:
Vind het wel eng hoor, ook met die gemene blijkijkende-pi erbij
Alleen omdat jij nooit ongesteld bent. Hormonen, kan je niks aan doen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een kut excuus zeg, je ongesteldheid afreageren op een ander.. en dan het ook nog kut vinden dat een ander dat niet leuk vind
Begrijpelijk, je baarmoeder wordt uit elkaar gescheurd wat verwacht men dan ook, dat je er blij van moet zijn?quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja Jezus, ik ben echt best gemeen vandaag.
Gezien hij in dat jaar al meerdere keren gesnapt is (omdat hij een felle tante is) en ik daarbij mijn cool bewaarde, kan hij m'n bil kusjes geven.quote:
Hou je bek hansquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit ja, zag je hoe ze meteen fel reageerde op mijn terechte post over moskee in Nimma
Slechte timing zonder ervaring deze business. Er zitten veel mensen thuis nu he.quote:
Wist niet dat jij in mijn pc zatquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:15 schreef Opsonisatie het volgende:
(HPLC en ik zitten nu al een minuut tegenover elkaar en zeggen niks tegen mekaar)
Ongesteldheid afreageren klinkt alsof ze hem met bloed besmeurd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een kut excuus zeg, je ongesteldheid afreageren op een ander.. en dan het ook nog kut vinden dat een ander dat niet leuk vind
Misschien straks proberen om het ijs te breken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ongesteldheid afreageren klinkt alsof ze hem met bloed besmeurd.
Ewquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Misschien straks proberen om het ijs te breken.
Ff lekkere cocktail maken voor hem, waar je op je laatst je tampon in hangt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Misschien straks proberen om het ijs te breken.
MI.. één van de weinige keren dat ik lach om een opmerking op fok.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ongesteldheid afreageren klinkt alsof ze hem met bloed besmeurd.
Naja ik verlies echt drie druppels per dag dus dat wordt hem niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ff lekkere cocktail maken voor hem, waar je op je laatst je tampon in hangt.
maar de manier waarop je uit wel. nadenken voor je praat en opgelostquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Alleen omdat jij nooit ongesteld bent. Hormonen, kan je niks aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |