Heb je je nou al ingeschreven bij een (of meerdere) sociale verhuurders?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:20 schreef K44S het volgende:
Thx voor alle advies. Ik ga met kennissen/vrienden sparren Hoe zij dit hebben aangepakt. De een ging het makkelijker af dan de ander.
Maar wellicht dat ik rond september een huis feest kam geven.
moet ie wel 8 jaar wachten , de vluchtelingen gaan voor overalquote:Op zondag 22 mei 2016 19:04 schreef Leandra het volgende:
Al met al heeft het allemaal weinig meer met de vraag van TS te maken, want hij zal niet in Noord-Oost Groningen willen zitten.
Er rest hem dus weinig anders dan zich zsm bij de lokale sociale verhuurder in te schrijven.
En als hij zich niet inschrijft dan hoeft hij geen 8 jaar te wachten?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
moet ie wel 8 jaar wachten , de vluchtelingen gaan voor overal
Jij bent er zo 1 die op elke verjaardag verteld dat vakantiegeld extra belast wordtquote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
moet ie wel 8 jaar wachten , de vluchtelingen gaan voor overal
nee ik vertel dat de belasting bijzondere beloningen hoger is en dus de aftrek HRA lagerquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:25 schreef Najieto het volgende:
[..]
Jij bent er zo 1 die op elke verjaardag verteld dat vakantiegeld extra belast wordt
Nog niet, ik werk vrij veel en heb ook andere dingen te doen. Maar, komende week sowieso kijken.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je je nou al ingeschreven bij een (of meerdere) sociale verhuurders?
Kans van 9 op 10 dat je dat gewoon via internet kunt doen, dat kon 7 jaar geleden in mijn toenmalige woonplaats iig al wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:34 schreef K44S het volgende:
[..]
Nog niet, ik werk vrij veel en heb ook andere dingen te doen. Maar, komende week sowieso kijken.
Ga ik dus deze week nog achteraanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kans van 9 op 10 dat je dat gewoon via internet kunt doen, dat kon 7 jaar geleden in mijn toenmalige woonplaats iig al wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |