denk je dat je dat kan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laten we vanaf nu altijd op elkaar reageren sof
moet je ook doenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen bitch? Werk nu regelmatig in Naarden, die meisjes groeten elkaar zo hier. Hoi Bitch doei Bitch.
Moest lachen wel
dat is echt HEEL raarquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen bitch? Werk nu regelmatig in Naarden, die meisjes groeten elkaar zo hier. Hoi Bitch doei Bitch.
Moest lachen wel
ik denk dat het heel saai wordtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Nee vind ik geilquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
Van die vrouwen die je neerbuigend aanspreken met schat.
Vinden jullie dat ook zo walgelijk?
ik vind mezelf niet saai eigenlijkquote:
Sarcastisch reageren met 'lieverd' of 'scheetje'quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
Van die vrouwen die je neerbuigend aanspreken met schat.
Vinden jullie dat ook zo walgelijk?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb nu een cool lied, wel in zwitser duits![]()
![]()
En dit is een stukje van de lyrics![]()
hoe gaat je enqueteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het niet door mijn strot kunnen krijgen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sarcastisch reageren met 'lieverd' of 'scheetje'
Echt hequote:Op donderdag 19 mei 2016 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
Zo irritant als je refreshed maar er zijn geen nieuwe POSTS
genoeg welquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou het niet door mijn strot kunnen krijgen.
Ow ik wel hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou het niet door mijn strot kunnen krijgen.
zo weinig onafhankelijke variabelen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb er 33![]()
Eigenlijk moet ik er nog 7
Die rukken gelijk je shirt van je lijfquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee die zeggen dat niet tegen mij
ben te lillek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |