twitter:DenkNL twitterde op woensdag 18-05-2016 om 13:34:32Sylvana Simons sluit zich aan bij DENK! #SylvanaSimons https://t.co/7Y54fLBVsR reageer retweet
Ja dat zegt hij bij DWDD, kan het niet vinden nu maar volgens mij heeft hij dat wel gewoon gezegd. Tijdens een tweede kamer debat was dat. Heb het destijds wel gezien maar wellicht dat mijn brein me voor de gek houdt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:48 schreef SicSicSics het volgende:
Dat was niet Kuzu, maar zijn collega toch?
Wat ik vooral opvallend vond was dat zowel Sylvana als haar collegae het over 'de Mainstream Media' hadden. Gaan we nou, na de Niburu faal, toch weer een BNW partij krijgen?
En dat terwijl ze bij DWDD zaten, meer mainstream kan nietquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:48 schreef SicSicSics het volgende:
Dat was niet Kuzu, maar zijn collega toch?
Wat ik vooral opvallend vond was dat zowel Sylvana als haar collegae het over 'de Mainstream Media' hadden. Gaan we nou, na de Niburu faal, toch weer een BNW partij krijgen?
Volgens mij was het meneer Zturk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:52 schreef BarryOSeven het volgende:
Ja dat zegt hij bij DWDD, kan het niet vinden nu maar volgens mij heeft hij dat wel gewoon gezegd. Tijdens een tweede kamer debat was dat. Heb het destijds wel gezien maar wellicht dat mijn brein me voor de gek houdt.
Ik moest vooral enorm lachen om het feit wat Fir3fly hier ook even aanhaalt. Bij DWDD mekkeren dat er nooit ruimte is voor een ander geluid.quote:Verder is de term mainstream media natuurlijk wel gerechtvaardigd ondanks dat het in BNW kringen gebruikt wordt. Het begint onderhand toch steeds helderder te worden dat de MSM niet objectief bericht geeft.
Niet dat een alternatief dat wel zou doen maar je hebt in ieder geval berichtgeving vanuit een bredere visie.
Ik denk dat ze doelde op de nieuwskranten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat terwijl ze bij DWDD zaten, meer mainstream kan niet.
Nouja zo zit het natuurlijk niet. De MSM bericht vaak met foutieve eenzijdige informatie wat duidelijk vanuit de politiek komt. Dat werd pas echt goed duidelijk tijdens het tweede Griekenland debacle.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Volgens mij was het meneer Zturk.
[..]
Ik moest vooral enorm lachen om het feit wat Fir3fly hier ook even aanhaalt. Bij DWDD mekkeren dat er nooit ruimte is voor een ander geluid.![]()
Verder vind ik 'de MSM' altijd zo'n calimero term. Ze rapporteren niet wat ik wil lezen en daarom zijn ze stom.
En Kluivert?quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Lijkt wel de irritante mensen club.. Binnenkort sluiten Peter R de Vries, Freek de Jonge en Victoria Koblenko zich ook aan bij DENK
Die SS zit na 2 weken kamer al 3 jaar aan het wachtgeld. Ze zal wel wat genoeg hebben van al die snabbels en is opzoek naar een continue geld infuus.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
1 verkiezing later en ze moeten ander werk gaan zoeken.
Ik ben het daar met eens, binnen no time afgefikt dan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:04 schreef Kosmoproleet het volgende:
Als ze dat wil, dan doet ze dat toch lekker.
Wie leest die nouquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:59 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik denk dat ze doelde op de nieuwskranten.
Ik denk niet dat ze genoeg zetels pakken om Sylvana de kamer binnen te loodsen, eigenlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zit in 2e kamer en dan ben ik iemand of zoiets.
3x raden waarom het gaat bij die 2 afvallige Turken, we doen Marokkaan en Antilliaan erbij en dan hopen dat er een zetel overblijft.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze genoeg zetels pakken om Sylvana de kamer binnen te loodsen, eigenlijk.
Ben bang dat je een groep vergeet die geen enkele maatschappelijke betrokkenheid voelde maar zich nu gesteund voelt puur vanuit de achtergrond van Kuzu en baardmans.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze genoeg zetels pakken om Sylvana de kamer binnen te loodsen, eigenlijk.
We hebben al een partij voor de onderlaag van de bevolking.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:14 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ben bang dat je een groep vergeet die geen enkele maatschappelijke betrokkenheid voelde maar zich nu gesteund voelt puur vanuit de achtergrond van Kuzu en baardmans.
Sylvana's zit er bij voor het donkere deel en dus wordt dit een partij dat de "gediscrimineerde" onderlaag van de bevolking vertegenwoordigd.
Nu maar hopen dat de bontkraagjes echt niet weten wat stemmen is.
Denk je dat die groep te mobiliseren valt om te gaan stemmen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:14 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ben bang dat je een groep vergeet die geen enkele maatschappelijke betrokkenheid voelde maar zich nu gesteund voelt puur vanuit de achtergrond van Kuzu en baardmans.
Sylvana's zit er bij voor het donkere deel en dus wordt dit een partij dat de "gediscrimineerde" onderlaag van de bevolking vertegenwoordigd.
Nu maar hopen dat de bontkraagjes echt niet weten wat stemmen is.
Dus Surinamers zijn de onderlaag van Nederland?quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
We hebben al een partij voor de onderlaag van de bevolking.
Hoeveel Antillianen wonen er überhaupt in Nederland? Genoeg voor een extra zetel?quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
3x raden waarom het gaat bij die 2 afvallige Turken, we doen Marokkaan en Antilliaan erbij en dan hopen dat er een zetel overblijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |