Ik ben salty. Kies doet pijn....quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:02 schreef Kaas- het volgende:
Bram z'n vriend is net een week weg en hij komt al met dit soort TT's.
Oh ja. Hoe gaat het daar inmiddels mee?quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben salty. Kies doet pijn....
Pijn is constant maar handle-baar Helaas ben ik gewoon de hele tijd duizelig en een beetje heel erg futloos.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ja. Hoe gaat het daar inmiddels mee?
Hihi.quote:
Hij hangt aan de muur. De andere dingen zijn boxen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:31 schreef wonderer het volgende:
Ziet er goed uit! Zit je televisie daar aan vast? Of hoe werkt dat?
Zuur. En de andere kant gaat wanneer?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Pijn is constant maar handle-baar Helaas ben ik gewoon de hele tijd duizelig en een beetje heel erg futloos.
Oh! Nice. Lekker minimalistisch. Mooi man.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hij hangt aan de muur. De andere dingen zijn boxen.
Nou, mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:35 schreef Rezania het volgende:
http://www.startrek.com/a(...)new-star-trek-series
Mmmm. 't Is geen TNG maar ik ben benieuwdquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:35 schreef Rezania het volgende:
http://www.startrek.com/a(...)new-star-trek-series
Hater.quote:
Nee duh. Maar dat hoeft niks in de weg te staan. TNG had ook een baggerslecht begin.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mmmm. 't Is geen TNG maar ik ben benieuwd
True. We zullen zien. Voor mij valt of staat het met de cast, eigenlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hater.
[..]
Nee duh. Maar dat hoeft niks in de weg te staan. TNG had ook een baggerslecht begin.
idk. Voorlopig nog niet.quote:
Thanks. Ja het was ook echt nodigquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh! Nice. Lekker minimalistisch. Mooi man.
We moeten Star Trek de film nog zien toch trouwens? Of is dat een andere?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hater.
[..]
Nee duh. Maar dat hoeft niks in de weg te staan. TNG had ook een baggerslecht begin.
Die is gebaseerd op The Original Series, ik geloof niet dat deze serie daar op verder gaat.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We moeten Star Trek de film nog zien toch trouwens? Of is dat een andere?
Ah oke. Alles dat ik van Star Trek weet komt van Sheldon Cooper.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die is gebaseerd op The Original Series, ik geloof niet dat deze serie daar op verder gaat.
Ja, dat en Battlestar Galactica, Stargate, de rest van Star Trek, Avatar, etc.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We moeten Star Trek de film nog zien toch trouwens? Of is dat een andere?
Hij bedoelt Star Trek 2009, die is niet gebaseerd op de original series.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die is gebaseerd op The Original Series, ik geloof niet dat deze serie daar op verder gaat.
Avatar heb ik in de bios gezien biatch. 3D alles!quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat en Battlestar Galactica, Stargate, de rest van Star Trek, Avatar, etc.
AVATAR THE LEGEND OF AANG SKKL! :squote:Op donderdag 19 mei 2016 13:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Avatar heb ik in de bios gezien biatch.
In mijn posts in dit topic voorafgaand aan de post van jou blijkt inderdaad duidelijk dat ik wel een enorme fan ben.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik ben volgens mij als enige geen fan van Star Trek
Legend of Kora was echt super, tot het laatste seizoen...quote:
Oh wacht, is dit van dat poppetje dat met vuur uit z'n handjes kan schieten waar je zo fan van was?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh wacht, is dit van dat poppetje dat met vuur uit z'n handjes kan schieten waar je zo fan van was?
Ooh, ik dacht dat nieuwe JJ Abrams vehikel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij bedoelt Star Trek 2009, die is niet gebaseerd op de original series.
Ja, dat is Star Trek 2009. Oké, is natuurlijk wel een beetje geïnspireerd door de original series, maar is wel weer een alternatieve timeline. #nerdquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat nieuwe JJ Abrams vehikel.
Da's toch een reboot van TOS? Met Kirk en Spock en alles.quote:
'reboot'quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's toch een reboot van TOS? Met Kirk en Spock en alles.
Dit is overigens iets wat een moeder zou zeggen tegen haar zoon van 12.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh wacht, is dit van dat poppetje dat met vuur uit z'n handjes kan schieten waar je zo fan van was?
Ja, we bedoelen hetzelfde, we verwoorden het alleen andersquote:
Hehe. Nerdquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In mijn posts in dit topic voorafgaand aan de post van jou blijkt inderdaad duidelijk dat ik wel een enorme fan ben.
Oester.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:34 schreef Rezania het volgende:
Vanavond wokken. Noedels, wokgroenten en kip. Maar welke saus zal ik nemen?
Tering. Ik mik er altijd gewoon ketjap en wat kruiden/specerijen doorheen...quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/producte(...)terse-sauzen/woksaus
Welke?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tering. Ik mik er altijd gewoon ketjap en wat kruiden/specerijen doorheen...
http://www.ah.nl/producte(...)auce-oester-knoflook Die?
Black pepper garlicquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:34 schreef Rezania het volgende:
Vanavond wokken. Noedels, wokgroenten en kip. Maar welke saus zal ik nemen?
Die hij aanbeveelt is zeker wel lekker.quote:
Haha. Of mijn moeder nu wanneer ze met Warcraft 3 ziet spelen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:12 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Dit is overigens iets wat een moeder zou zeggen tegen haar zoon van 12.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |