Ik ben salty. Kies doet pijn....quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:02 schreef Kaas- het volgende:
Bram z'n vriend is net een week weg en hij komt al met dit soort TT's.
Oh ja. Hoe gaat het daar inmiddels mee?quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben salty. Kies doet pijn....
Pijn is constant maar handle-baar Helaas ben ik gewoon de hele tijd duizelig en een beetje heel erg futloos.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ja. Hoe gaat het daar inmiddels mee?
Hihi.quote:
Hij hangt aan de muur. De andere dingen zijn boxen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:31 schreef wonderer het volgende:
Ziet er goed uit! Zit je televisie daar aan vast? Of hoe werkt dat?
Zuur. En de andere kant gaat wanneer?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Pijn is constant maar handle-baar Helaas ben ik gewoon de hele tijd duizelig en een beetje heel erg futloos.
Oh! Nice. Lekker minimalistisch. Mooi man.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hij hangt aan de muur. De andere dingen zijn boxen.
Nou, mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:35 schreef Rezania het volgende:
http://www.startrek.com/a(...)new-star-trek-series
Mmmm. 't Is geen TNG maar ik ben benieuwdquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:35 schreef Rezania het volgende:
http://www.startrek.com/a(...)new-star-trek-series
Hater.quote:
Nee duh. Maar dat hoeft niks in de weg te staan. TNG had ook een baggerslecht begin.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mmmm. 't Is geen TNG maar ik ben benieuwd
True. We zullen zien. Voor mij valt of staat het met de cast, eigenlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hater.
[..]
Nee duh. Maar dat hoeft niks in de weg te staan. TNG had ook een baggerslecht begin.
idk. Voorlopig nog niet.quote:
Thanks. Ja het was ook echt nodigquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh! Nice. Lekker minimalistisch. Mooi man.
We moeten Star Trek de film nog zien toch trouwens? Of is dat een andere?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hater.
[..]
Nee duh. Maar dat hoeft niks in de weg te staan. TNG had ook een baggerslecht begin.
Die is gebaseerd op The Original Series, ik geloof niet dat deze serie daar op verder gaat.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We moeten Star Trek de film nog zien toch trouwens? Of is dat een andere?
Ah oke. Alles dat ik van Star Trek weet komt van Sheldon Cooper.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die is gebaseerd op The Original Series, ik geloof niet dat deze serie daar op verder gaat.
Ja, dat en Battlestar Galactica, Stargate, de rest van Star Trek, Avatar, etc.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We moeten Star Trek de film nog zien toch trouwens? Of is dat een andere?
Hij bedoelt Star Trek 2009, die is niet gebaseerd op de original series.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die is gebaseerd op The Original Series, ik geloof niet dat deze serie daar op verder gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |