abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 mei 2016 @ 22:17:57 #151
163650 Greys
pi_162390320
Het feit dat Ilse hem toen inderdaad steeds onderbrak bij de persconferenties of elke keer steeds zelf het woord wilde voeren maakte dat ik TeamWaylon werd en niet TeamIlse. Ze lijkt me enorm bazig.
Ook het feit dat ze steeds gilde dat TCL een wisselende samenstelling had en zou hebben was gelogen, want sindsdien is het gewoon constant hetzelfde gebleven. JB en Jake.

Hij zal heus geen heilige zijn, maar ik ben ervan over dat hij zich daar op het ESF achter de schermen niet misdragen heeft en het gewoon professioneel heeft aangepakt. Anders was er echt wel een van de medialui of valse Wiwinicht achter gekomen als hij bv ergens laveloos in een bar heeft gehangen. Denk alleen wel dat hij iets meer lol a la Douwe zou hebben gewild maar dat Ilse en Co dat niet wilden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162391272
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 03:21 schreef Nober het volgende:
Stuur André Rieu dan heb je iets unieks en eindig je hoog.
André Rieu is ook gewoon van het niveau Jan Smit en Sieneke, dus liever niet.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 mei 2016 @ 23:57:11 #153
163650 Greys
pi_162393190
Oké. Ik ga het zeggen... Ik als O'g3ne hatorrr. Ze deden vanavond mee aan De Beste Zangers. Als ze dít nummer nou (net als die Zweedse dude dit jaar) gewoon ietsje aanpassen en doen alsof het van hen is, mogen ze van mij gaan. Ja. Ik zei het echt. Als ze zo'n flutterig up-tempo dingetje van zichzelf doen moeten ze thuisblijven.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162393260
Als ze gaan gaan ze denk ik met vadersnummers
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 mei 2016 @ 00:02:36 #155
163650 Greys
pi_162393312
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 23:59 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ja daar ben ik ook bang voor. Dat wordt niks.

Overigens vind ik ze er hier wel mooi uitzien. Volwassener. MIJN GOD WAT BEN IK MILD VANDAAG.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162393410
Dat ze kunnen zingen staat buiten kijf, met een goed liedje zou het best wat kunnen worden maar ik blijf het allemaal zo gemaakt en fake vinden. Het raakt me niet.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 mei 2016 @ 00:08:02 #157
163650 Greys
pi_162393454
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 00:06 schreef TheVulture het volgende:
Dat ze kunnen zingen staat buiten kijf, met een goed liedje zou het best wat kunnen worden maar ik blijf het allemaal zo gemaakt en fake vinden. Het raakt me niet.
Heb ik precies hetzelfde. Je voelt er niks bij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162393535
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 00:06 schreef TheVulture het volgende:
Precies dit, ja. Zouden ze er in het buitenland ook zo naar kijken?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 mei 2016 @ 00:20:29 #159
163650 Greys
pi_162393810
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 00:10 schreef Fascination het volgende:

[..]

Precies dit, ja. Zouden ze er in het buitenland ook zo naar kijken?
Rusland dit jaar was wmb ook knetterfake en dat scoorde toch. Dus wat dat betreft...

(toch hoop ik dat Ned de lijn qua echtheid gaat voortzetten, Anouk, Ilse en Waylon en vooral Douwe waren echt compleet trouw aan zichzelf iig)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 22 mei 2016 @ 00:24:53 #160
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_162393926
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 23:57 schreef Greys het volgende:
Oké. Ik ga het zeggen... Ik als O'g3ne hatorrr. Ze deden vanavond mee aan De Beste Zangers. Als ze dít nummer nou (net als die Zweedse dude dit jaar) gewoon ietsje aanpassen en doen alsof het van hen is, mogen ze van mij gaan. Ja. Ik zei het echt. Als ze zo'n flutterig up-tempo dingetje van zichzelf doen moeten ze thuisblijven.

Ik ga niet mee in je mildheid van vandaag. :N

Ze zingen op zich prima, maar wat TV ook al zegt. Je voelt er niks bij, het raakt niet, er zit geen ziel in.
Daarbij blijf ik dat driestemmige van hun vreselijk vinden. :X :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_162393938
Ik heb het al eerder gezegd, dit zou best kunnen scoren:
pi_162394300
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 00:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Rusland dit jaar was wmb ook knetterfake en dat scoorde toch. Dus wat dat betreft...

Vind dat Rusland het juist heeft verloren door die overgeproduceerde fake act.

Sergey Lazarev was nooit lager geeindigd dan top 3 met welk lied dan ook gezien zijn sterrenstatus in het oosten, maar juist door op de Måns-trein te springen gooide hij zijn kans op de winst weg.
pi_162394373
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 23:59 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Met het risico dat je niet het beste uptempolied of beste ballad van de avond bent waardoor je ergens onderaan komt te bungelen. Er is nog niemand in geslaagd om ze naar een hit te schrijven dus de kans is klein dat je met zo'n lied dan in een rij van 43 liedjes opvalt
pi_162394588
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 00:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Met het risico dat je niet het beste uptempolied of beste ballad van de avond bent waardoor je ergens onderaan komt te bungelen. Er is nog niemand in geslaagd om ze naar een hit te schrijven dus de kans is klein dat je met zo'n lied dan in een rij van 43 liedjes opvalt
Daarom val je ook op doordat het drie zusjes zijn.
  zondag 22 mei 2016 @ 00:47:44 #165
345170 Roger_Epiales
pi_162394619
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 00:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dikke kans dat er volgend jaar wat meer ballades voorbij komen dan in een gemiddeld jaar, gezien de nr1 en 2 dit jaar. Zou dus het beste up-tempo lied moeten worden, maar ik weet niet of ze dat waar kunnen maken.
Feel free to insult me.
pi_162394759
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 22:17 schreef Greys het volgende:
Het feit dat Ilse hem toen inderdaad steeds onderbrak bij de persconferenties of elke keer steeds zelf het woord wilde voeren maakte dat ik TeamWaylon werd en niet TeamIlse. Ze lijkt me enorm bazig.
Ook het feit dat ze steeds gilde dat TCL een wisselende samenstelling had en zou hebben was gelogen, want sindsdien is het gewoon constant hetzelfde gebleven. JB en Jake.

Hij zal heus geen heilige zijn, maar ik ben ervan over dat hij zich daar op het ESF achter de schermen niet misdragen heeft en het gewoon professioneel heeft aangepakt. Anders was er echt wel een van de medialui of valse Wiwinicht achter gekomen als hij bv ergens laveloos in een bar heeft gehangen. Denk alleen wel dat hij iets meer lol a la Douwe zou hebben gewild maar dat Ilse en Co dat niet wilden.
Mee eens. Ik denk ook niet dat Waylon zich heeft misdragen. Integendeel, hij kwam tijdens het ESF juist zeer professioneel over. Ik denk eerder dat hun karakters botsen. Ilse is gedisciplineerd en berekenend, ook bazig inderdaad, heeft de touwtjes graag goed in handen. Waylon doet dingen meer op gevoel, is impulsief, meer een genieter en laat zich niet de wet voorschrijven. Misschien nam Waylon het niet zo nauw met de regeltjes van Ilse, wat tot een conflict heeft geleid. Waylon zegt wat hij denkt van concurrenten op het ESF, Ilse heeft hem daar achter de schermen weer op aan gesproken dat het niet handig is en eigenlijk niet kan. Misschien wilde hij iets meer genieten tijdens het ESF? Dat soort dingen kunnen leiden tot grote irritaties onderling. Dat had Ilse van tevoren kunnen weten als ze Waylon vraagt voor een samenwerking. Op basis van alle media-optredens vind ik Waylon sympathieker en warmer overkomen en ben ik ook geneigd zijn kant te kiezen. Ilse is enthousiast, maar dit slaat soms door waardoor het allemaal heel theatraal en nep overkomt. Wat het volledige verhaal is blijft speculeren en inderdaad zoals genoemd een leuk thema voor een docu over een paar jaar.
  † In Memoriam † zondag 22 mei 2016 @ 00:56:21 #167
368283 ato
pi_162394842
Clown zingen ze perfect. Best mooi.
Ik begrijp wel dat mensen hun op een bepaalde manier fake vinden.

Wat ik wel goed van hun vind, is dat zij doorzetten.

Ik wist niet het het 3 zusjes zijn, zij lijken ook niet echt op elkaar.

Wie weet als er een goede producer komt en de meiden voorzien van een grote hit eens..
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 mei 2016 @ 01:09:03 #168
163650 Greys
pi_162395130
Oh fuck, op FB ontploft het nu door dit optreden. Iedereen gilt dat ze naar het esf moeten. Kak :')
Zelfs mensen die zeggen 'en dan sturen we Douwe Bob als we dit hadden kunnen hebben, om je gek te lachen'. Zie, het Ned publiek mag nooit meer meebeslissen.

Ja mijn mildheid is alweer over.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162395230
quote:
11s.gif Op zondag 22 mei 2016 01:09 schreef Greys het volgende:
Oh fuck, op FB ontploft het nu door dit optreden. Iedereen gilt dat ze naar het esf moeten. Kak :')
Zelfs mensen die zeggen 'en dan sturen we Douwe Bob als we dit hadden kunnen hebben, om je gek te lachen'. Zie, het Ned publiek mag nooit meer meebeslissen.

Tot ze plotseling winnen ;)
pi_162395261
Met een goed songfestivalnummer zeker kanshebber op no. 1.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 22 mei 2016 @ 01:18:18 #171
345170 Roger_Epiales
pi_162395263
quote:
11s.gif Op zondag 22 mei 2016 01:09 schreef Greys het volgende:

Amen! :7
Feel free to insult me.
pi_162395315
quote:

:o Ze zei het echt...

Maar dan wel zonder traan graag...

Upd: Oh...je mildheid is alweer over...

Ik krijg trouwens bij het zien van De beste zangers..., het gevoel dat AvroTros (Jan) hen probeert te pushen. Volgens mij is de keuze ook allang gemaakt. Komende weken ontploft elke zaterdag FB omdat ze zo geweldig zingen. Voor AvroTros de bevestiging dat het NLse volk ook O'g3ne wil. Beide partijen blij. Nu alleen nog een sterk lied, enige waar ik weinig vertrouwen in heb.

[ Bericht 14% gewijzigd door grazz op 22-05-2016 01:28:29 ]
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_162395663
quote:

Zoals gezegd, ze kunnen best zingen, alleen waarom zingen ze zo overdreven? Ze komen nep over en het is niet mijn smaak.

Ach... er zijn zoveel van die talentenjachten met kandidaten die goed kunnen zingen, maar dat betekent niet dat het gelijk allemaal "idolen" zijn. Laat staan dat die allemaal naar het Songfestival moeten. Er wordt wel heel makkelijk over gedacht. Tegenover het succesvolle verhaal van Laura Tesoro, staat weer het dramatische verhaal van Jamie-Lee uit Duitsland (winnares Voice 2015 Duitsland). Nederland heeft Hind (kandidaat Idols) ook in 2008 gestuurd, en Joan Franka in 2012. Beiden gingen niet door. Er zijn dus al vaker kandidaten van talentenshows gestuurd.

Er kunnen best kandidaten uit talentenshows zijn die geschikt zijn voor het Songfestival. Douwe Bob en Waylon hebben zelf ook mede dankzij deze shows bekendheid gekregen. Deze laatsten zijn volgens mij nog meer doorgebroken door hun muzikaliteit, persoonlijkheid en doorzettingsvermogen. De laatste jaren heeft Nederland succes behaald door artiesten te sturen met een eigen geschreven nummer. (Zangeres Trijntje buiten beschouwing gelaten, met een demo-lied van Anouk.) Nu er bij de grotere artiesten met meer ervaring ook steeds meer animo komt voor het Songfestival, zou ik het persoonlijk erg jammer vinden als we daar geen gebruik van zouden maken. Dit wil niet zeggen dat een kandidaat van een talentenshow met een goed lied + act geen succes kan hebben.
  zondag 22 mei 2016 @ 01:54:24 #174
345170 Roger_Epiales
pi_162395810
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 01:44 schreef libranl het volgende:

[..]

Zoals gezegd, ze kunnen best zingen, alleen waarom zingen ze zo overdreven? Ze komen nep over en het is niet mijn smaak.

Ach... er zijn zoveel van die talentenjachten met kandidaten die goed kunnen zingen, maar dat betekent niet dat het gelijk allemaal "idolen" zijn. Laat staan dat die allemaal naar het Songfestival moeten. Er wordt wel heel makkelijk over gedacht. Tegenover het succesvolle verhaal van Laura Tesoro, staat weer het dramatische verhaal van Jamie-Lee uit Duitsland (winnares Voice 2015 Duitsland). Nederland heeft Hind (kandidaat Idols) ook in 2008 gestuurd, en Joan Franka in 2012. Beiden gingen niet door. Er zijn dus al vaker kandidaten van talentenshows gestuurd.

Er kunnen best kandidaten uit talentenshows zijn die geschikt zijn voor het Songfestival. Douwe Bob en Waylon hebben zelf ook mede dankzij deze shows bekendheid gekregen. Deze laatsten zijn volgens mij nog meer doorgebroken door hun muzikaliteit, persoonlijkheid en doorzettingsvermogen. De laatste jaren heeft Nederland succes behaald door artiesten te sturen met een eigen geschreven nummer. (Zangeres Trijntje buiten beschouwing gelaten, met een demo-lied van Anouk.) Nu er bij de grotere artiesten met meer ervaring ook steeds meer animo komt voor het Songfestival, zou ik het persoonlijk erg jammer vinden als we daar geen gebruik van zouden maken. Dit wil niet zeggen dat een kandidaat van een talentenshow met een goed lied + act geen succes kan hebben.
Daar sluit ik me dan ook wel weer bij aan.
Het moet niet zo zijn dat een ex-talentenjacht per definitie al buitenspel staat, maar ze moeten wmb dan wel met iets heel goeds komen.

Die Loïc Nottet (België vorig jaar) was ook een voice runner-up, maar kwam wel met een eigen nummer incl act. Dan zou je nog kunnen kiezen het risico te nemen, wetend dat je iig niet iets stuurt wat ook halverwege de dag op Sky-radio voorbij kan komen.
Feel free to insult me.
pi_162396481
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 01:18 schreef Montagui het volgende:
Met een goed songfestivalnummer zeker kanshebber op no. 1.
Vind ik ook. Er is volgens mij bij bepaalde mensen gewoon sprake van afgunst
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')