Je bent zelf lekker relevantquote:
Neequote:Op donderdag 19 mei 2016 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent zelf lekker relevant
Maar ik snap dat je op Connie zit te wachten ja
Ja je kunt het nu wel leuk ontkennen, maar ik ken je langer dan vandaagquote:
lolquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja je kunt het nu wel leuk ontkennen, maar ik ken je langer dan vandaag
Kijk met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:17 schreef Grunge. het volgende:
Alsof we niet allemaal op Connie zitten te wachten. Genot, toch.
Ja, je lult onzin. Wat moet ik daar op antwoorden?quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goede, inhoudelijke, beargumenteerde reactie
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:17 schreef Grunge. het volgende:
Alsof we niet allemaal op Connie zitten te wachten. Genot, toch.
Ik lul helemaal geen onzin. We wachten namelijk allemaal op Connie, met Benno als uitstekend voorprogrammaquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, je lult onzin. Wat moet ik daar op antwoorden?
Connie kan mij niet bekoren.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik lul helemaal geen onzin. We wachten namelijk allemaal op Connie, met Benno als uitstekend voorprogramma
Zou je kunnen ophouden met tollen? Dit begint een beetje te lijken op die acts van Koningsdag en ESFquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Connie kan mij niet bekoren.
FALSE FLAGquote:
Ik ben een kwaliteit user met dito posts. Daar komt geen act of troll poging bij kijken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou je kunnen ophouden met tollen? Dit begint een beetje te lijken op die acts van Koningsdag en ESF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |