quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Zelfs op die leeftijd jagen vrouwen je al naar die kant toe.
ik zag op feestboek allemaal fotos voorbij komen van zo een stelletje met hun babyquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Zelfs op die leeftijd jagen vrouwen je al naar die kant toe.
nee johquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zag op feestboek allemaal fotos voorbij komen van zo een stelletje met hun baby
die hadden samen met dat ding in bed geslapen
dat doe je toch niet
straks ga je er op liggen ofzo
merk je echt wel hoorquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zag op feestboek allemaal fotos voorbij komen van zo een stelletje met hun baby
die hadden samen met dat ding in bed geslapen
dat doe je toch niet
straks ga je er op liggen ofzo
Als je diep slaapt?quote:
Niet, maar ik zou wel echt precies hetzelfde als Typisch denken jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, echt. Hoe vaak heb jij dat fout horen gaan?
Ja. En het kan ook gebeuren dat je kind in de kamer naast je in de ledikant iets krijgt en je het daardoor niet hoort.quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet, maar ik zou wel echt precies hetzelfde als Typisch denken jaZeker als je flink beweegt in je slaap en zij ligt dicht tegen je aan
Dat klopt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. En het kan ook gebeuren dat je kind in de kamer naast je in de ledikant iets krijgt en je het daardoor niet hoort.
Wejoohquote:Op donderdag 19 mei 2016 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kreeg een berichtje van mijn pa dat eigenlijk voor een of andere chick van hem was.
Awkward.quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kreeg een berichtje van mijn pa dat eigenlijk voor een of andere chick van hem was.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou het allemaal niet meer bij, weet niet eens meer hoe die vorige heette.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |