Schouders vooralquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Hebben jullie ook zo vieze rugpijn als je op een iets te kleine bank in slaap valt.
Voor mij bestaan geen iets te kleine banken.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Hebben jullie ook zo vieze rugpijn als je op een iets te kleine bank in slaap valt.
ik lig eigenlijk alleen bij mijn ouders op de bank en die is niet te klein voor mijquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor mij bestaan geen iets te kleine banken.
laatste op de grond geslapen ergensquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga er nu in liggenquote:
misschien tijd voor de huisartsquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
laatste op de grond geslapen ergens
dat ging vroeger prima
nu echt tering last van al 1.5 week
ik heb het bed verschoondquote:
Ja zeker grote struggle.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb het bed verschoond
dat is altijd puur genot
alleen mijn chick ligt er al in en dan is toch niet het zelfde als wanneer er nog niemand aan heeft gezeten
struggles, ik heb ze
neequote:Op woensdag 18 mei 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja zeker grote struggle.
Neemt ze ook veel plek in.
ze ligt toch aan een kant, dan is de andere kant toch nog lekkerquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb het bed verschoond
dat is altijd puur genot
alleen mijn chick ligt er al in en dan is toch niet het zelfde als wanneer er nog niemand aan heeft gezeten
struggles, ik heb ze
valt wel mee bij haarquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou en
vrouwen nemen altijd veel plek in
Dat is vrouweigen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
valt wel mee bij haar
totdat ik in bed ga liggen, dan eindig ik wel op het randje
de smurfen zijn nog groterquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:54 schreef Nouri het volgende:
De kabouters bij mijn buren in de tuin zijn nog groter
dat zijn dan geen kabouters meer hoorquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:54 schreef Nouri het volgende:
De kabouters bij mijn buren in de tuin zijn nog groter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |