twitter:Joostbakkerr twitterde op woensdag 18-05-2016 om 14:39:39BREKEND NIEUWS: FC TWENTE DEGRADEERT UIT DE EREDIVISIE. WORDT OM 1700 UUR BEKENDGEMAAKT. reageer retweet
Hij doelt op clubs in de JL gok ik.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:49 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hoezo? Dit slaat helemaal nergens op.. het is na afloop van de reguliere competitie. Het gooien op: ze hadden er eerder uit gemoeten als je punten tegen ze bent misgelopen omdat je zelf niet hebt gewonnen slaat nergens op. Verder heeft het ook geen invloed op de play-offs behalve dan misschien op NAC die nu tegen een niet geboeid W2 speelt. Alleen om ze te naaien kan W2 inzet tonen tegen NAC.
Die worden benadeeld omdat? Als het eerder bekend had gemaakt, had hetzelfde gebeurd. Iedere normale voetballer pleurt nu op bij Twente, dus wie zegt dat ze kampioen worden?quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:50 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Hij doelt op clubs in de JL gok ik.
Als de regels zeggen dat de licentie ingetrokken moet worden, en de KNVB besluit met een tussenoplossing of schikking te komen buiten de regels om, dan hebben die clubs zeker recht van spreken.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:52 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die worden benadeeld omdat? Als het eerder bekend had gemaakt, had hetzelfde gebeurd. Iedere normale voetballer pleurt nu op bij Twente, dus wie zegt dat ze kampioen worden?
Ik hoop dat ze terug worden gezet naar de amateurs.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:54 schreef Maastoren het volgende:
Als zo naar buiten komt dat Twente de licentie houdt en er niks aan de hand is dan zou ik dat ook wel humor vinden. Bijna net zo leuk als het nieuws dat ze degraderen.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:54 schreef Pascalus het volgende:
Maurice van Berkel heeft al een grappig xd plaatje gemaakt
[ afbeelding ]
deze kan in het rijtje met de walvissen en het Huntelaar plaatje.
Een achterban die voor 32 miljoen garant staat. Zal best een financiële injectie doen om snel terug te keren. Anders weg 32 miljoen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:52 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die worden benadeeld omdat? Als het eerder bekend had gemaakt, had hetzelfde gebeurd. Iedere normale voetballer pleurt nu op bij Twente, dus wie zegt dat ze kampioen worden?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:54 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Hohohohohoho die Maurits van Berkel toch !!!!1!1!1!1quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:54 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |