Net als Bazoer zeker. Lekker als je team van hem afhankelijk is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Talenten zijn altijd wisselvallig, daar zijn het talenten voor. Ik weet zeker dat Nouri gedijt bij het optrekken aan Eredivisie niveau.
Klopt heel erg.quote:
Zo ben ik nietquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb wel iets lekkers voor je
/tjacka
quote:Op woensdag 18 mei 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt heel erg.
Daarom vind ik het altijd vermakelijk om dat soort mensen te trollen op Facebook bij voetbalberichten. Te makkelijk eigenlijk.
Ik wel.quote:Op woensdag 18 mei 2016 02:01 schreef Nouri het volgende:
[..]
Dan heb ik geen idee wie voor die creativiteit gaat zorgen
Toch satequote:
Weet niet hoe dat bij Ajax-berichten is maar bij Feyenoord zijn ze wel echt heel achterlijk ja op FBquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt heel erg.
Daarom vind ik het altijd vermakelijk om dat soort mensen te trollen op Facebook bij voetbalberichten. Te makkelijk eigenlijk.
Nouri en Sinkgraven afwisselen met elkaar. En dan misschien in de echt zware potjes kan je gewoon het middenveld opstellen wat er dit seizoen al vaak stond.quote:Op woensdag 18 mei 2016 02:02 schreef Nouri het volgende:
[..]
Net als Bazoer zeker. Lekker als je team van hem afhankelijk is.
Voor Tjacka het liefst warm denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb ik vandaag ook last van
[..]
Weet ik nog niet, wordt het nou warm of koud morgen
Hoe ziet jouw middenveld er dan uit?quote:Op woensdag 18 mei 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wel.
Hopelijk halen ze Anita terug en gaan ze weer met een 6 spelen trouwens.
Ik ook, lekker gespierde biceps spotten tochquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Voor Tjacka het liefst warm denk ik
Vorig jaar toen Sigthorsson wegging zei ik alleen maar "De beste Ajax spits ooit vertrokken RIP" en tientallen mensen gingen daar serieus op inquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat bij Ajax-berichten is maar bij Feyenoord zijn ze wel echt heel achterlijk ja op FB![]()
Goed weer.quote:Op woensdag 18 mei 2016 02:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Ik sta hier opquote:
Sinkgraven/Nouri-Anita/Bazoer-Klaassen/Gudelj. En dan keuze maken op basis wat de wedstrijd nodig heeft en wie het beste in vorm is.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar toen Sigthorsson wegging zei ik alleen maar "De beste Ajax spits ooit vertrokken RIP" en tientallen mensen gingen daar serieus op inja hoe dom ben je dan
Dat soort mensenquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij El Ahmadi: Hopelijk hebben ze ook in zijn contract staan dat hij niet op doel mag schieten
VOnd hem wel geslaagd eigenlijk
Jaaa hij heeft gescoord hoor tegen Sefilla!! ;s word lekker neus ofzo joh!!
Heerlijk
Als die camera even naar voren gaat.quote:Op woensdag 18 mei 2016 02:07 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik weet wel waar volgens mij seconde 3 met die zonnebril
Sate ziet er altijd wel goed uit jaquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch sate![]()
Wel heel erg cliche maar oke
![]()
Dat stelt nooit teleur![]()
Je kon ook spaghetti en cannelonni nemen maar was bang dat dat wel beetje weinig zou zijn aangezien je dan maar 12 euro voor 3 gangen menu betaalde. En met brood en aoili vooraf en spekkoek na![]()
Was niks mis mee
wehhhquote:Op woensdag 18 mei 2016 02:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |