Doet me denken aan een R&Per die een keer een koelkast heeft gekocht voor een prostituee waarvan hij dacht dat ze van hem hield.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
WGR / Ben ik opgelicht door het Bureau voor Budget en Inkomensbeheer?
Kan jij goed dabben FOK-ITquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doet me denken aan een R&Per die een keer een koelkast heeft gekocht voor een prostituee waarvan hij dacht dat ze van hem hield.
Maar dat zou zomaar dezelfde jongen kunnen zijn
Fokkie denkt dat ik het heb gedaan door jou.quote:
Als ik ooit zo wanhopig word, schiet me dan alsjeblieft af.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doet me denken aan een R&Per die een keer een koelkast heeft gekocht voor een prostituee waarvan hij dacht dat ze van hem hield.
Woow serieus ?quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hij en zij doen allebei aan wedden op sport en zij tennist ook. Ze post hier ookquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoteerd voor later.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik ooit zo wanhopig word, schiet me dan alsjeblieft af.
Het leven loopt wel eens andersquote:
Wat zijn dit voor prehistorische woorden? Leer je die in je hunebed ofzo?quote:
Ben je alquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik ooit zo wanhopig word, schiet me dan alsjeblieft af.
Hehquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij en zij doen allebei aan wedden op sport en zij tennist ook. Ze post hier ook
Misschien weet je wie het is
nounou goede grap hoorquote:Op [url=http://forum.fok. nl/topic/2303221/3/25#p162286630]woensdag 18 mei 2016 01:46[/url] schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor prehistorische woorden? Leer je die in je hunebed ofzo?
Ja die jongen ken ik ook. Heb hem in het echt gezienquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
De users die hij beschrijft, zitten ook op FOK!.
Volgens lig jij dan onder een hunnebed gekkie.quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor prehistorische woorden? Leer je die in je hunebed ofzo?
wat is het voor figuurquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die jongen ken ik ook. Heb hem in het echt gezien![]()
Maar die meid niet
Oh echt. Is hij serieus zo naïef of is dit gewoon gevalletje bad luck bryanquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die jongen ken ik ook. Heb hem in het echt gezien![]()
Maar die meid niet
bosz als Verlosserquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, want met Bosz komt er aanvallend voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |