Heeeeeeeeeel kort: Wat is wetenschap? Hoe komt wetenschap tot stand? Stuk geschiedenis van de wetenschap. Redeneertranten.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:32 schreef netchip het volgende:
[..]
Wetenschapsfilosofie ben ik dan weer niet bekend mee, wat voor een soort zaken leer je dan?
Is niet zo moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:40 schreef netchip het volgende:
[..]
De kans dat ik dat ooit ga doen, lijkt me even groot als de kans dat er een causaal verband bestaat tussen de stand van de maan en de hoeveelheid gebouwen in Amsterdam.Om in de statistiek sfeer te bijven.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Okido. Ik heb het nog nooit gegeten.Ja, in guac maar dat vond ik niet boeiend.
Klinkt wel leuk, ook stukje logica?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeel kort: Wat is wetenschap? Hoe komt wetenschap tot stand? Stuk geschiedenis van de wetenschap. Redeneertranten.
Nou, dan snap je ze toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen die snappen zichzelf niet eens, die struikelen van de ene chemische piek naar het andere hormonale dal, ene oor in andere oor uit en als ze zin hebben hun zin geven en dan is het wel weer een tijdje vol te houden, zodra er geen eitjes meer in het kippenhok zitten worden ze pas normale mensen die ook een baantje kunnen betrekken en mee kunnen draaien in de wereld
In principe wel dus... maar niet gewoon, zo.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je bent volwassen en je hebt nog nooit avocado op?
Misschien is dat hetquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als ge vrouwen snapte zijt ge gewoon homo.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
In principe wel dus... maar niet gewoon, zo.
Wat maakt het eigenlijk uit.
Avocado is ook gewoon decadent voer dat helemaal niet zo vanzelfsprekend is om te eten in dit klimaat.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ga nou niet een obscuur Duits broodje vergelijken met avocado.
Maar ik vind m'n katjes liefquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:46 schreef Harmankardon het volgende:
Hou je aan deze tips en je verdrinkt in pussy. Faxie, let vooral op nr. 8.
http://www.techinsider.io(...)en-women-like-2016-5
Ah gatverdamme.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:49 schreef FrauMilena het volgende:
Gisteren voor het eerst bleekselderij rauw gegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |