quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wow
Ik vind het echt geweldig dat jij je ook in zijn wijsheden hebt verdiept
Zo ga ik alleen nog maar meer van je houden gvd
houden van is in wezen niets anders dan een chemische reactiequote:Op woensdag 18 mei 2016 01:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wow
Ik vind het echt geweldig dat jij je ook in zijn wijsheden hebt verdiept
Zo ga ik alleen nog maar meer van je houden gvd
Ja want van smeerkaas wordt je extreem dikquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Beneden ligt er smeerkaas in de koelkast, heb nu dikke fattiestruggles want heb er zin in____
gewoon pakkenquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Beneden ligt er smeerkaas in de koelkast, heb nu dikke fattiestruggles want heb er zin in____
Zo'n theoretische benadering benauwt me en verstikt alle poëziequote:Op woensdag 18 mei 2016 01:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
houden van is in wezen niets anders dan een chemische reactie
Smeerkaas is nog geen eens zo erg toch?quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Misschien moet je eens met inso gaan pratenquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo'n theoretische benadering benauwt me en verstikt alle poëzie
En je bent al zo dikquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Prima planquote:
Probleem is meer dat ik uit mijn warme bedje moetquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want van smeerkaas wordt je extreem dik
Die is erg streng in de leerquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien moet je eens met inso gaan praten
Niet zo verwendquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Probleem is meer dat ik uit mijn warme bedje moet
tosti hmmquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb trek dus ik ga zo misschien tosti maken
Tostigod
Mijn tostigod![]()
![]()
![]()
Hoe smaakte datquote:
Lekker nomnommmquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe smaakte dat
Ik had gister speltbrood gemaakt en het was extreem lekker, voortaan zelf bakken ipv het te kopen denk ik.
Ja maar jij hebt dan ook een slechte smaakquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja tosti's zijn lekker, maar als er sprake is van JR tosti's dan eet ik nog liever mijn schoen op
Nah niet heel lekker, was nog van scoupyquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe smaakte dat
Ik had gister speltbrood gemaakt en het was extreem lekker, voortaan zelf bakken ipv het te kopen denk ik.
Naaaaisquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe smaakte dat
Ik heb net een tosti op met kaas en salami beter en gezonder als tjipsquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan ook een slechte smaak
Ik vind chips echt niks meer aanquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:16 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik heb net een tosti op met kaas en salami beter en gezonder als tjips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |