Dan moet je verder kijken dan de Mac.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:42 schreef Faxie het volgende:
Ik weet niet waar jullie komen, maar ik zie echt nooit kaasplankjes op de kaart staan
Verse muntthee in het westenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:42 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik ook wel hoor.Verse muntthee of zo.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik drink vaak thee als nagerecht eigenlijk.
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, meestal pak ik tiramisu
of gewoon toegeven dat je geen plek hebt voor toetje en er geen wil en muntthee nemen
Cheeseburger zonder broodje, burger, groente en sausquote:
Ik hou niet van chocoladefonteinen, weet niet wat ik met die dingen moetquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook all you can eat maa dan heb je allerlei eet-eilanden van verschillende werelddelen zeg maar
En chocolade-fontein
moet je naar een restaurant gaan en niet naar een fastfoodketenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:42 schreef Faxie het volgende:
Ik weet niet waar jullie komen, maar ik zie echt nooit kaasplankjes op de kaart staan
Ik heb nog geen vergelijkingsmateriaal. :$quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je naar een restaurant gaan en niet naar een fastfoodketen
Moet je meer mocros kennen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vergelijkingsmateriaal. :$
Daar snappen ze hoe je dat maakt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:44 schreef Lokasenna het volgende:
Smaken de muntplanten anders in het oosten dan?
Leuk, een plakje plastic voor 2 euro.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Cheeseburger zonder broodje, burger, groente en saus
hoe maak je het danquote:
Ik ben veel te haram.quote:
Ik ben hier wel meester in overigensquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Cheeseburger zonder broodje, burger, groente en saus
Ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je meer doen dan de tak munt in het kokende water doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |