Budget reikt niet verder wegens een verhuizingquote:
Nee. Het is een digitale piano.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:21 schreef Rozevla het volgende:
Moet je deze piano ook ieder jaar stemmen?
Nee dat is niet nodig. De piano hoeft alleen maar aangezet te worden en je kunt kiezen uit 6 verschillende klanken. Een metronome zit er ook in.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:18 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ok
Moet je dan ieder jaar een software update doen ofzo ?
Ok klinkt goed.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee dat is niet nodig. De piano hoeft alleen maar aangezet te worden en je kunt kiezen uit 6 verschillende klanken. Een metronome zit er ook in.
Zelf een stuk spelen, opnemen en daarna afspelen kan en is heel gemakkelijk. Er is ook een mogelijkheid om een stukken te luisteren die vanaf de laptop of pc geladen zijn. Maar dat heb ik zelf nooit gedaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ok klinkt goed.
Zoals ik het zie op het filmpje kan hij ook automatisch spelen, is het zo te programmeren dat ik er meerdere stukken in kan zetten?
Ik heb mijzelf namelijk in de nesten gewerkt, in een gezelschap heb ik beloofd een huiskamer concert te geven over aan aantal weken maar mijn piano kunsten zijn dermate slecht dat ik natuurlijk door de mand ga vallen.
Ik wil bijvoorbeeld Moonlight Sonata en Clair de Lune opvoeren alleen is zoiets in te stellen en kan ik op de toetsen drukken zonder dat ze geluid maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedere gek kan toch zien dat het niet klopt als jij maar op wat toetsen zit te rammen en tegelijkertijd Claire de Lune foutloos klinkt?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ok klinkt goed.
Zoals ik het zie op het filmpje kan hij ook automatisch spelen, is het zo te programmeren dat ik er meerdere stukken in kan zetten?
Ik heb mijzelf namelijk in de nesten gewerkt, in een gezelschap heb ik beloofd een huiskamer concert te geven over aan aantal weken maar mijn piano kunsten zijn dermate slecht dat ik natuurlijk door de mand ga vallen.
Ik wil bijvoorbeeld Moonlight Sonata en Clair de Lune opvoeren alleen is zoiets in te stellen en kan ik op de toetsen drukken zonder dat ze geluid maken?
heb zn posthistorie gecheckt. Is gewoon aan het trollen die jongenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Iedere gek kan toch zien dat het niet klopt als jij maar op wat toetsen zit te rammen en tegelijkertijd Claire de Lune foutloos klinkt?
137cmx83cmx42cmquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:12 schreef Tom_Poes het volgende:
even lastig zijn:
a) wat zijn de afmetingen? (hij past waarschijnlijk net niet)
b) kan er een koptelefoon op aangesloten worden voor trainingsdoeleinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |