quote:Though most American athletes don't compete in speed climbing, Sean McColl and John Brosler are two exceptions. Sean McColl, a Canadian competition climber, has been competing in speed climbing since his junior comp days, claiming gold medals in 2001 and 2006. Brosler, originally part of the Team Texas youth team, has been competing in speed climbing since 2009.
"I like how when you have an amazing run, you feel weightless and get the feeling of flying up the wall,” said McColl, a thought which Brosler echoed. "The feeling you get when you do better than you ever have before is amazing and addicting,” he said.
Ik vind dit in ieder geval totaal oninteressant. Knap wat ze doen, maar dit is wel erg snel voorbij.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:38 schreef heywoodu het volgende:
Dit is dus ook op de Spelen in Tokyo te zien, maar daar worden de medailles alleen verdeeld voor een combinatiewedstrijd met boulder, speed en lead (dat komt morgen). Erg jammer, want het zijn zoals je ziet compleet andere onderdelen en er is nagenoeg niemand die twee onderdelen op hoog niveau beoefent, laat staan drie. Dan krijg je dus vooral klimmers die alles eigenlijk niet heel goed kunnen en dit soort bazen zijn er dan niet
Best-of-3 zou ik leuker vinden eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind dit in ieder geval totaal oninteressant. Knap wat ze doen, maar dit is wel erg snel voorbij.
Ik zag je groenharige vriendin volgens mij in het publiek zitten.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:38 schreef heywoodu het volgende:
Dit is dus ook op de Spelen in Tokyo te zien, maar daar worden de medailles alleen verdeeld voor een combinatiewedstrijd met boulder, speed en lead (dat komt morgen). Erg jammer, want het zijn zoals je ziet compleet andere onderdelen en er is nagenoeg niemand die twee onderdelen op hoog niveau beoefent, laat staan drie. Dan krijg je dus vooral klimmers die alles eigenlijk niet heel goed kunnen en dit soort bazen zijn er dan niet
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zag je groenharige vriendin volgens mij in het publiek zitten.
Zijn er ook een winter World Games?
Anouck Jaubert nu bij het speedclimbing, die ga jij leuk vinden. Lichtjes vergelijkbaar met Nina Betschartquote:
Jammer. Ben gek op wintersporten.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, toen ik daar gisteren naar zocht kwam ik bij dit:
http://www.austria2017.org/en/
Op zich leuk, maar dat is dus voor mensen met een verstandelijke beperking
Zeker, vooral die Iraniër is echt één brok spieren. Iran won overigens nog nooit goud op de World Games, dit kan de eerste wordenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jammer. Ben gek op wintersporten.
Dit zijn gespierdere mensen dan gisteren bij boulder lijkt wel.
Go Iranier danquote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, vooral die Iraniër is echt één brok spieren. Iran won overigens nog nooit goud op de World Games, dit kan de eerste worden
Klein beetje maar.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:46 schreef heywoodu het volgende:
Valse start in de finale, flopshow van jewelste
Nou ja, hij was al tweede in de kwalificatie, was in de kwartfinales sneller dan wie dan ook en in deze run waar hij alleen de top hoefde te halen zette hij zelfs de snelste tijd van het hele toernooi neer. Buiten dat hij de wereldrecordhouder is, dus een onterechte/onverdiende winnaar is het zeker nietquote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Klein beetje maar.
Toch niet zo verdiend nu met twee winsten uit valse starts. Meh.
Nou vooruit dan, Iranierquote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, hij was al tweede in de kwalificatie, was in de kwartfinales sneller dan wie dan ook en in deze run waar hij alleen de top hoefde te halen zette hij zelfs de snelste tijd van het hele toernooi neer. Buiten dat hij de wereldrecordhouder is, dus een onterechte/onverdiende winnaar is het zeker niet
Nee man, die mag de veters van Nina nog niet eens strikkenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Anouck Jaubert nu bij het speedclimbing, die ga jij leuk vinden. Lichtjes vergelijkbaar met Nina Betschart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |