quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Simons is een one-trick-pony die alleen maar wordt uitgenodigd op tv omdat ze zwart is. Inhoudelijk draagt ze nul bij aan elk programma. En als ze dan wat zegt gaat het driekwart van de tijd over discriminatie in NL. Ze beseft alleen niet dat zij als geen ander profiteert van positieve discriminatie. Als zij blank was geweest had ze er niet gezeten.
Daarnaast weet zij hele programma's vakkundig te verpesten met haar gedram. Zie bijv. http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)a-pietenbetoog.dhtml
Slachtofferrol behoeft overigens geen koppelteken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:41 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Dank. Soms zijn er weinig woorden nodig, om iets toch klachtwaardig te maken.
Dank, ik twijfelde al.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Slachtofferrol behoeft overigens geen koppelteken.
Geen dank, ik ben ondertussen wel gewend dat domrechts de taal van het land waar zij zo voor strijdt niet beheerstquote:
Vraag me af of het woord 'domrechts' wel een Nederlands woord is.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen dank, ik ben ondertussen wel gewend dat domrechts de taal van het land waar zij zo voor strijden niet beheerst
Misschien is het handig om dit dan een beetje te onderbouwen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:47 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Vraag me af of het woord 'domrechts' wel een Nederlands woord is.
Daarnaast betekent het feit dat ik geen fan van Simons ben overigens niet dat ik enorm nationalistisch ben, of 'domrechts', zo je wilt.
Simons is een one-trick-pony die alleen maar wordt uitgenodigd op tv omdat ze zwart is. Inhoudelijk draagt ze nul bij aan elk programma. En als ze dan wat zegt gaat het driekwart van de tijd over discriminatie in NL. Ze beseft alleen niet dat zij als geen ander profiteert van positieve discriminatie. Als zij blank was geweest had ze er niet gezeten.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien is het handig om dit dan een beetje te onderbouwen.
Waarom ben jij zo gefocust op haar huidskleur? Dit toont wat mij betreft juist het belang van haar strijd tegen discriminatie aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Simons is een one-trick-pony die alleen maar wordt uitgenodigd op tv omdat ze zwart is. Inhoudelijk draagt ze nul bij aan elk programma. En als ze dan wat zegt gaat het driekwart van de tijd over discriminatie in NL. Ze beseft alleen niet dat zij als geen ander profiteert van positieve discriminatie. Als zij blank was geweest had ze er niet gezeten.
Daarnaast weet zij hele programma's vakkundig te verpesten met haar gedram. Zie bijv. http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)a-pietenbetoog.dhtml
Ik ben gefocust op haar huidskleur omdat dat zij het nodig vindt om dat elke minuut te benoemen. Als wij zo racistisch zouden zijn, zou zij er niet eens zitten, dat is de ironie. Jammer dat zij dat niet ziet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo gefocust op haar huidskleur? Dit toont wat mij betreft juist het belang van haar strijd tegen discriminatie aan.
nee hij focust op talent en inhoud.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo gefocust op haar huidskleur? Dit toont wat mij betreft juist het belang van haar strijd tegen discriminatie aan.
sgp?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
CDA of SGP
Ben het niet eens met vrouwenkwestie bij SGP, maar ze zijn wel rechtser dan CDA.
watquote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
CDA of SGP
Ben het niet eens met vrouwenkwestie bij SGP, maar ze zijn wel rechtser dan CDA.
Ja. Kritisch tegen EU en rechts.quote:
volgens dit spectrum tijdens vorige verkiezingen niet:quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
CDA of SGP
VNL?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:16 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ja. Kritisch tegen EU en rechts.
Wat is het alternatief voor partij die tegen expansiedrift EU is?
SP en PVV
Te links, te extreem.
Hoezo? Vind die Van der Staay prima vent, i.t.t. malloten van VNL.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
VNL?
Absoluut niet mijn partij hoor, maar het lijkt mij een betere keuze op "anti-EU rechts" dan de SGP.
SGP is juist extreem, zoals je ziet met hun vrouwen-standpunt. Enig idee wat er zou gebeuren als deze partij het voor het zeggen had?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:16 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ja. Kritisch tegen EU en rechts.
Wat is het alternatief voor partij die tegen expansiedrift EU is?
SP en PVV
Te links, te extreem.
Scheelt niet veel dus. En SGP is van oorsprong rechts en CDA centrum.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:17 schreef dapinkwin het volgende:
[..]
volgens dit spectrum tijdens vorige verkiezingen niet:
[ afbeelding ]
Ik ook, zonder grappen. Het is een keurig politicus die zijn standpunten op nette, correcte wijze weet te uiten en zich niet laat verleiden tot geschreeuw in het debat.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hoezo? Vind die Van der Staay prima vent.
NL kent altijd meerpartijenkabinet, dus dat risico is nihil.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:20 schreef dapinkwin het volgende:
[..]
SGP is juist extreem, zoals je ziet met hun vrouwen-standpunt. Enig idee wat er zou gebeuren als deze partij het voor het zeggen had?
Ja, maar SGP is extreem aan de rechterkant (ik noem het bewust niet rechts-extremistisch, overigens, ik heb zelfs de SGP iets hoger zitten). Dat is niet zo'n probleem voor hem, volgens mij.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:20 schreef dapinkwin het volgende:
[..]
SGP is juist extreem, zoals je ziet met hun vrouwen-standpunt. Enig idee wat er zou gebeuren als deze partij het voor het zeggen had?
Ik heb het niet over zijn ideeën.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:25 schreef dapinkwin het volgende:
Van der Staaij en co. zijn helemaal geen prima kerels, deze mensen hebben hele enge ideeën mind you.
Sommige dingen ben ik het niet mee eens (abortus e.d.). Maar noem 1 rechtse partij met dit standpunt over EU:quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:25 schreef dapinkwin het volgende:
Van der Staaij en co. zijn helemaal geen prima kerels, deze mensen hebben hele enge ideeën mind you.
vluchtelingenquote:Europa moet zijn grenzen kennen. De Europese Unie (EU) moet ten dienste staan van de lidstaten en niet andersom. Europese integratie is geen doel in zichzelf. In de afgelopen decennia heeft de SGP daarom vaak ‘nee’ gezegd tegen nieuwe Europese verdragen. Meestal omdat de EU te hard van stapel liep. Om die reden stemde de SGP met overtuiging tegen het verdrag van Lissabon, maar recent ook tegen het zogenaamde ESM-verdrag. Nog weer eerder sprak de SGP zich uit tegen invoering van de euro. Ongelijksoortige economieën en culturen moet je niet in één mal willen stoppen. Dat leidt alleen maar tot blijvende subsidie van Zuid-Europese landen door Noord-Europese landen. Het gaat de SGP om een Europa dat zich tot de kerntaken beperkt. Op veel terreinen is de Brusselse bemoeienis te ver doorgeschoten. De SGP staat voor een slagvaardige Europese samenwerking die zich richt op grensoverschrijdende problemen, zoals de achteruitgang van het milieu, het bestrijden van de internationale criminaliteit, terrorisme en het reguleren van de toestroom van asielzoekers en illegale migranten. Deze problemen vragen wél om Europese oplossingen, omdat nationale oplossingen hiervoor niet toereikend zijn. Burgers zullen zich het beste in een Europese Unie herkennen wanneer die bijdraagt aan het oplossen van deze concrete problemen. Daarom: nationaal wat nationaal kan, Europees wat Europees moet.
En islamquote:Ons land is klein en dichtbevolkt. De mogelijkheden om (economische) migranten op te vangen zijn dus beperkt. Daarom moeten we de toestroom van kansarme migranten beperken. Wat dat betreft, zijn uit het verleden teveel slechte voorbeelden bekend, vooral op het gebied van gezinsmigratie. Het gebruik van sociale zekerheidsregelingen door deze migranten is vaak hoog. We moeten daarom eisen stellen aan migranten om hun kansen op een actieve deelname aan onze samenleving te vergroten.
quote:De situatie in veel islamitische landen is zorgelijk als het gaat om mensenrechten en de positie van minderheden. Ook christenen worden daar regelmatig bedreigd en vervolgd. We moeten voorkomen dat islamitisch fundamentalisme wortel schiet in de Nederlandse samenleving. Hoewel we niet alle moslims over één kam willen scheren, is speciale aandacht voor de islam wel degelijk gerechtvaardigd. Momenteel kent Nederland een aanzienlijk populatie moslims. De afgelopen jaren hebben we bovendien te maken gehad met radicalisering onder moslims. Radicalisering is in allerlei verbanden realiteit en moet op alerte wijze worden bestreden.
Zie deze toevoeging nu pas. Waarheid wel.quote:
Deze lieden zouden het homohuwelijk verbieden, South Park van de buis halen omdat het spot met religie en grof taalgebruik hanteert. Om maar wat te noemen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Sommige dingen ben ik het niet mee eens (abortus e.d.). Maar noem 1 rechtse partij met dit standpunt over EU:
[..]
vluchtelingen
[..]
En islam
[..]
Het zal best.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:35 schreef dapinkwin het volgende:
[..]
Deze lieden zouden het homohuwelijk verbieden, South Park van de buis halen omdat het spot met religie en grof taalgebruik hanteert. Om maar wat te noemen.
Vluchtelingen ≠ migranten.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Sommige dingen ben ik het niet mee eens (abortus e.d.). Maar noem 1 rechtse partij met dit standpunt over EU:
[..]
vluchtelingen
Op welke wijze bijvoorbeeld?quote:En islam
Bullshit.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:37 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Het zal best.
Groenlinks wil alle vluchtelingen ter wereld opnemen in NL. Gaat ook niet gebeuren.
concreet:quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vluchtelingen ≠ migranten.
[..]
Op welke wijze bijvoorbeeld?
mja dit is een beetje de visie van de gehele politiek maar okequote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:38 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
concreet:
De AIVD en anderen, waaronder ook de moslimgemeenschap zelf, moeten alert blijven op radicalisering, met name onder jongeren. Bijzondere aandacht gaat uit naar de rol van het internet hierin.
Radicaalislamitische invloeden vanuit het buitenland moeten worden tegengegaan, waaronder de komst van radicale imams naar Nederland.
Bij de bouw van moskeeën en minaretten moet terughoudendheid betracht worden. Oproepen vanaf minaretten moeten worden tegengegaan.
Antisemitisme moet consequent en hard worden aangepakt. Nederland moet al het mogelijke doen om radicale zenders die Jodenhaat aanwakkeren te blokkeren en moet internationaal aandringen op harde maatregelen.
Daar gaat het toch om? Een politicus is zijn ideeën. En de inhoud van die ideeën lijken me belangrijker dan de toon waarop ie ze uitdraagt.quote:
valt mee hoor. Klacht is prima onderbouwd. Slechts 1 aanval (vanuit links) waargenomen waar verder constructief op is gereageerd door beide kampenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 06:44 schreef Dven het volgende:
Niet gelezen want waarschijnlijk huiltopic over zwart, linkse complotten en meer van dat soort gejammer.
Zij is heel gefocust op haar huidskleur en legt daar steeds de nadruk op. Dan is het niet gek dat anderen dat voorbeeld volgenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Op aanraden van jou toch maar even de OP gelezen. Ik voel me nu bedrogen. Wat is er inhoudelijk onderbouwd aan 'zij wordt alleen maar uitgenodigd omdat ze zwart is' ?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 06:48 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
valt mee hoor. Klacht is prima onderbouwd. Slechts 1 aanval (vanuit links) waargenomen waar verder constructief op is gereageerd door beide kampen
Goeie onderbouwing wel. Toppertje.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bullshit.
In het geval van de SGP is het nauwelijks een hyperbool.
Het is geen standaard sylvana huiltopic. Daar zijn we het over eens?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 06:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Op aanraden van jou toch maar even de OP gelezen. Ik voel me nu bedrogen. Wat is er inhoudelijk onderbouwd aan 'zij wordt alleen maar uitgenodigd omdat ze zwart is' ?
Welke andere kwaliteiten laat zij zien over te beschikken gedurende haar optredens op tv?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 06:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Op aanraden van jou toch maar even de OP gelezen. Ik voel me nu bedrogen. Wat is er inhoudelijk onderbouwd aan 'zij wordt alleen maar uitgenodigd omdat ze zwart is' ?
Het is in zoverre een standaard huiltopic dat 90% van de OP pas ergens in de zesde post geschreven is. En het enige wat daarin vermeld staat is dat mevrouw niets kan maar omdat ze zwart is toch op tv komt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 06:56 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Het is geen standaard sylvana huiltopic. Daar zijn we het over eens?
O, krijgen we deze flauwe routine weer. Ga jij iets bedenken wat verder helemaal niemand vindt, doe je of dat het standpunt van TS is en dan moet ie zich tegen een onmogelijke uitspraak die hij niet eens een beetje gedaan heeft gaan verdedigen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is in zoverre een standaard huiltopic dat 90% van de OP pas ergens in de zesde post geschreven is. En het enige wat daarin vermeld staat is dat mevrouw niets kan maar omdat ze zwart is toch op tv komt.
Wat kan je hier nu mee? Helemaal niets toch?
Maar het zal inderdaad allemaal weer een links complot zijn. In plaats van een journalistiek hoogtepuntje in de vorm van een kwalitatieve blankman met het hart op de juiste plaats (onee, want dat is een beetje links van het midden) moeten ze weer zo nodig lekker policor zo'n negroïde bosjeshoer zonder enige competenties op de TV plaatsen. Hoe lang pikt het TV-kijkende deel van het volk dit nog?!?!?!
Je hebt het over Dven, dan denk je al gauw aan "beetje jammer allemaal".quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, krijgen we deze flauwe routine weer. Ga jij iets bedenken wat verder helemaal niemand vindt, doe je of dat het standpunt van TS is en dan moet ie zich tegen een onmogelijke uitspraak die hij niet eens een beetje gedaan heeft gaan verdedigen.
Beetje jammer allemaal.
Nou Timmetje, zullen we er eerst maar eens voor zorgen dat de TS eert maar eens opheldert waarom Sylvana het eindproduct van positieve discriminatie is en zij enkel maar op TV is omdat ze zwart is? Dan mag de rest later wel komenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, krijgen we deze flauwe routine weer. Ga jij iets bedenken wat verder helemaal niemand vindt, doe je of dat het standpunt van TS is en dan moet ie zich tegen een onmogelijke uitspraak die hij niet eens een beetje gedaan heeft gaan verdedigen.
Beetje jammer allemaal.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou Timmetje, zullen we er eerst maar eens voor zorgen dat de TS eert maar eens opheldert waarom Sylvana het eindproduct van positieve discriminatie is en zij enkel maar op TV is omdat ze zwart is? Dan mag de rest later wel komen
Gewoon nieuwsgierig welke andere kwaliteiten jij haar toedicht.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 06:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Welke andere kwaliteiten laat zij zien over te beschikken gedurende haar optredens op tv?
Waarom ga je zo erg offtopic in je eigen topic?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hoezo? Vind die Van der Staay prima vent, i.t.t. malloten van VNL.
Wat betreft aandachtshoeren doet ze weinig onder voor Halina Reijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
[..]
Gewoon nieuwsgierig welke andere kwaliteiten jij haar toedicht.
Waarom zet jij dat voort in een ander z'n topic?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ga je zo erg offtopic in je eigen topic?
Precies dat. Dit topic staat vol met infantiele "argumenten" die de TS uit eerdere vergelijkbare topics heeft gevist maar het recht lullen van Simons is toch een brug te ver.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:15 schreef deadprez het volgende:
Hmz, Simons maakt het ook wel vrij lastig om haar te verdedigen, zelfs op trollerige wijze. Dat mens doet weinig goeds in de aanpak van racisme en discriminatie in Nederland.
Om te beginnen zijn inmiddels complete generaties opgegroeid met zwarte piet en ineens is het een probleem.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:28 schreef Pulzzar het volgende:
Om op die zwarte pieten discussie te komen. Los van of het racistisch is of niet: als een donker iemand zegt dat hij liever heeft dat zwarte piet voortaan een andere kleur krijgt omdat hij zich daardoor gekwetst voelt, krijgt hij meteen een stortvloed van boze reacties dat hij een huilneger is die niet moet zeuren. Ik dacht dat men ongeacht huidskleur hier gelijk is en dat je in Nederland vrijheid van meningsuiting hebt. Je bent het misschien niet met hem eens, maar ik vind wel dat zijn mening gerespecteerd mag worden.
Sylvana pakt het denk ik gewoon wat dom aan door er elke keer op te drammen, maar het mag wel gezegd worden dat ze lef heeft.
Te berde brengt.quote:
Het is niet ineens een probleem. Het is al tientallen jaren een discussiepunt en zwarte piet is in die tijd ook veranderd. 50 jaar geleden waren alle pieten dom en werden bijvoorbeeld de lippen veel dikker aangezet. Dat is nu veel genuanceerder en die ontwikkeling vind ik goed.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:32 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Om te beginnen zijn inmiddels complete generaties opgegroeid met zwarte piet en ineens is het een probleem.
Daarbij vind ik Sylvana Simons de grootste racist van allemaal, omdat zij bij nagenoeg elk onderwerp haar huidskleur te bedde brengt.
Ja, maar wel met haar. Ze moet niet kaal zijn, dat is mannelijk. Met kroeshaar was ze nog wel te doenquote:
Mijn excuses, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:51 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Te berde brengt.
Anders zou ze er ook nog een slaapliedje voor moeten zingen.
Ja, zie mijn post daarvoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:56 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Mijn excuses, je hebt gelijk.
Heb je verder ook nog inhoudelijk iets te melden.
Lef heeft? Het is haar laatste strohalm waarmee ze aandacht genereert, anders was ze al lang uitgerangeerd.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:28 schreef Pulzzar het volgende:
Om op die zwarte pieten discussie te komen. Los van of het racistisch is of niet: als een donker iemand zegt dat hij liever heeft dat zwarte piet voortaan een andere kleur krijgt omdat hij zich daardoor gekwetst voelt, krijgt hij meteen een stortvloed van boze reacties dat hij een huilneger is die niet moet zeuren. Ik dacht dat men ongeacht huidskleur hier gelijk is en dat je in Nederland vrijheid van meningsuiting hebt. Je bent het misschien niet met hem eens, maar ik vind wel dat zijn mening gerespecteerd mag worden.
Sylvana pakt het denk ik gewoon wat dom aan door er elke keer op te drammen, maar het mag wel gezegd worden dat ze lef heeft.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
[..]
Gewoon nieuwsgierig welke andere kwaliteiten jij haar toedicht.
Eens. Waar Sylvana de racismekaart te pas en te onpas trekt, doet Halina Reijn dat met haar ongewenste kinderloosheid. Draagt trouwens inhoudelijk ook niets bij.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat betreft aandachtshoeren doet ze weinig onder voor Halina Reijn.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Lef heeft? Het is haar laatste strohalm waarmee ze aandacht genereert, anders was ze al lang uitgerangeerd.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sylvana_Simons
Ja. Zelfs hij moet haar nietquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:33 schreef Jiang153 het volgende:
Is Fatoeman de negerlover van Fok al gespot in dit topic?
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:33 schreef Jiang153 het volgende:
Is Fatoeman de negerlover van Fok al gespot in dit topic?
quote:
Iets zegt me dat jij als Fokker alles neukt met een hartslag.quote:
Haha neequote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij als Fokker alles neukt met een hartslag.
Wat een triest, nagemaakt figuurquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dit doet er wel een schepje bij boven op. Dat mens slaat door.
What the fuck.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ze is echt van alle markten thuis.quote:Ze gaat ‘als prominent lid van DENK in de politieke arena inbreng leveren op het gebied van media en cultuur, emancipatie, zorg en onderwijs
quote:
Ja dat had ik dus ook. Had gehoopt dat ze het bij televisie had gehouden.quote:
Het zal mij niks verbazen dat zij met een wetsvoorstel komt die Zwarte Piet gaat verbieden.quote:
Dat die twee überhaupt nog een podium krijgenquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Ja dat had ik dus ook. Had gehoopt dat ze het bij televisie had gehouden.
[..]
Het zal mij niks verbazen dat zij met een wetsvoorstel komt die Zwarte Piet gaat verbieden.
En dat Quincy de boventoon voert met acties en petities.
Een kutkarakter.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 06:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Welke andere kwaliteiten laat zij zien over te beschikken gedurende haar optredens op tv?
De woorden die Sylvana gebruikt, mag ze ook weleens zelf incasserenquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Daar is zij helaas niet heel erg goed inquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:58 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
De woorden die Sylvana gebruikt, mag ze ook weleens zelf incasseren
Bleek net weer eens.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daar is zij helaas niet heel erg goed inMaar ben het helemaal met je eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |