Verrassingquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Fokkie hoe heet dat café waar je naartoe wil?
stairway to heavenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Fokkie hoe heet dat café waar je naartoe wil?
vertel aan mijquote:
Ja, ik at eerst ook geen vis en schaaldieren enzo.. maar toen ging ik op vakantie en daar kende ze het 'geen vlees eten' ook niet, dus toen maar weer visquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Ben nu in Polen.
Maar daar snappen ze geen vlees principe niet echt
Kloooooooptquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Pinkje zou niet zo snel daar kunnen zijn.
quote:
Ga je stalken zekerquote:
collega van mijn moeder stelde dat voor om te gaan lunchen voor bedrijfsuitjequote:
Ik was gister in de restaurant van ziekenhuis een broodje aan het uitzoeken. Maar ik wist niet precies wat, wat was.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:54 schreef Crack_ het volgende:
Ja, ik at eerst ook geen vis en schaaldieren enzo.. maar toen ging ik op vakantie en daar kende ze het 'geen vlees eten' ook niet, dus toen maar weer vis![]()
Totaal niet clichéquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
collega van mijn moeder stelde dat voor om te gaan lunchen voor bedrijfsuitje
moest hardop lachen
nee hoorquote:
loop er met enige regelmaat langsquote:
Nee is in Utrecht ook dusquote:
Fokker gespot.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
collega van mijn moeder stelde dat voor om te gaan lunchen voor bedrijfsuitje
moest hardop lachen
Alleen al omdat je de kans hebt om Henk Westbroek tegen het lijf te lopenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
loop er met enige regelmaat langs
zou me god niet weten waarom je daar vrijwillig naar toe zou gaan
hehehehe, ja zoiets ook gehad in Tsjechië, kennen ze het ook absoluut nietquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was gister in de restaurant van ziekenhuis een broodje aan het uitzoeken. Maar ik wist niet precies wat, wat was.
Dus ik vraag aan de meisje achter de balie van.
"Welke broodjes zijn vegetarisch"
Wijst ze er 1 aan met kip.
zou puur voor hem al wegblijvenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen al omdat je de kans hebt om Henk Westbroek tegen het lijf te lopen
Beetje de standaard ontmoetingsplek voor een FOK!meet.quote:
Je ziet zeker bij de oudere generatie ook echt een bedenkelijke grons op het gezicht komen als je vraagt om iets vegetarisch/zonder vlees. Erg grappig wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehehehe, ja zoiets ook gehad in Tsjechië, kennen ze het ook absoluut niet
wat heb jequote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:58 schreef supersof het volgende:
straks naar de dokter
misschien heb ik wel zika virus ;s
muggenbult die elke dag een andere kleur heeft en rare vlekjes eromheenquote:
Cafe voedsel is toch gewoon prima?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is me net iets te veel volkcafe
en de kaart daar is ook een beetje jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |