Tennisquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Geen idee wat jij boeiend vindt, dus geen idee.
topquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Roland Garros kwalificatie is deze week begonnen, zondag ofzo hoofdtoernooi
hoiquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had vannacht een nachtmerrie, dat ik zwanger was. :$
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit je nog steeds in Kijkduin?
heb je wel eens seks danquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wil altijd meteen zo'n test kopen na zo'n droom.
was ik maar zwangerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had vannacht een nachtmerrie, dat ik zwanger was. :$
Ben op zo'n punt dat ik toch geen zin meer heb in mijn studie en heb net docu van Halina van Reijn gekeken die 40 is, geen kinderen heeft en ze heel graag wil, maar geen man kan vinden.quote:
doe niet zo raarquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben op zo'n punt dat ik toch geen zin meer heb in mijn studie en heb net docu van Halina van Reijn gekeken die 40 is, geen kinderen heeft en ze heel graag wil, maar geen man kan vinden.
Straks gebeurt mij dat ook
Joh dan zoek je tegen je 30e toch een spermadonor, is toch niet erger dan nu single moeder worden zonder diploma.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben op zo'n punt dat ik toch geen zin meer heb in mijn studie en heb net docu van Halina van Reijn gekeken die 40 is, geen kinderen heeft en ze heel graag wil, maar geen man kan vinden.
Straks gebeurt mij dat ook
Wie zegt dat ik dan single moeder benquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Joh dan zoek je tegen je 30e toch een spermadonor, is toch niet erger dan nu single moeder worden zonder diploma.
Dacht dat je nu single wasquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dan single moeder ben
Ja dan kan ik nu een man vinden die ook een kind wil tochquote:
hoezo niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk niet dat Halina van Reijn vruchtbaar is.
Ik kan en wil dat nu echt nog niet hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dan kan ik nu een man vinden die ook een kind wil toch
maar ben niet serieus hoor lol, maar lijkt me wel leuk
Ja snap ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |