ja dat ook maar kom op zeg je kan toch godverdomme zien dat de hele zaal vol zitquote:
Mij lukt dat meestal wel, maar dan vinden ze me weer vreemdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan vaak echt geen antwoord geven op een 'waarom vind je dat niet leuk' vraag hoor. Vaak is dat gewoon 'gewoon, omdat mijn hoofd zegt IK VIND DIT NIET LEUK klaar'
omdat het je lukt of omdat je redenen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mij lukt dat meestal wel, maar dan vinden ze me weer vreemd
Da's toch niet zo lang?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:23 schreef wietparkiet het volgende:
zaterdag zat iemand te zeiken dat hij 10 minuten aan het wachten was
hallo het is zaterdag de hele toko zit vol wat verwacht je dan
Dan is het veel chiller juist, drankje erbijquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is anders dan aan een tafeltje zitten he
Vanwege de redenenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat het je lukt of omdat je redenen?
En tsja, je kunt iemand vreemd vinden maar je kunt er vaak weinig aan doen als je iets niet leuk vindt
ja maar dan kun je toch even praten met de mensen waarmee je uit eten bent?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is anders dan aan een tafeltje zitten he
Ja dat vind ik ook, maar dat hoeven die andere mensen niet te vindenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan is het veel chiller juist, drankje erbij
Ligt aan het gezelschapquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar dan kun je toch even praten met de mensen waarmee je uit eten bent?
of ga je altijd in je eentje uit eten?
niet echtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Krijgen jullie veel teruggestuurd qua eten, wp
Nee uiteraard niet. Ik reken ze er ook niet op afquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, maar dat hoeven die andere mensen niet te vinden
met welke redenen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet echt
soms paar gerechtjes op een avond soms echt maar 1 of 2
Verplichte etentjes zijn echt een ramp als je weinig met die mensen hebtquote:
Temperatuur is wel terechte klacht vaak. Lauwe gerechtenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vaak dat het niet goed warm is of allergie
lees de kaart dan beter ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vaak dat het niet goed warm is of allergie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |