truequote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dit is wel beetje zelfde niveau als cola kip toch?
Dat had ik eerst ook maar tegenwoordig betekent dat dat ik niet snel buiten de deur zou kunnen etenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hou daar niet zo van
als ik uit eten ga wil ik iets eten wat ik thuis niet zo snel zou (kunnen) maken
my godquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:07 schreef Fera het volgende:
SEX / Vrouwen die vaginaal moeilijk klaarkomen
Wat een prachtig exemplaar van het mannelijk geslacht weer.
Ja, gewoon heeel wat anders dan chique uitetenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het ook prima om gewoon even te lunchen, pubvoer.
ik eet sowieso niet zo veel buiten de deurquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat had ik eerst ook maar tegenwoordig betekent dat dat ik niet snel buiten de deur zou kunnen eten![]()
dus nu shit die ik zelf niet snel zou maken of gewoon lekker en gezelligheid etc etc
Ja maar er hangt echt heel veel van deze gesprekken af en ben waarschijnlijk zo ongelofelijk zenuwachtigquote:
omg shit moet ook nog kijken wat ik aan doe mehhhquote:
Ik ga niet zeggen waar het is, kan het je wel dm'en als je wil. Ik ga denk ik zo even wat vragen bedenken ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar is het?
Vragen bedenken die je wilt stellen en bedenken wat hun jou gaan vragen is wel handig
heb ik nietquote:
Bang voor Subway-taferelen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar er hangt echt heel veel van deze gesprekken af en ben waarschijnlijk zo ongelofelijk zenuwachtig
[..]
omg shit moet ook nog kijken wat ik aan doe mehhh
[..]
Ik ga niet zeggen waar het is, kan het je wel dm'en als je wil. Ik ga denk ik zo even wat vragen bedenken ja.
[..]
heb ik niet
barca trainingspakquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee is stage voor tien maanden en wil niet dat iemand het weetquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bang voor Subway-taferelen?
Dm dan maar ja
jaa precies, buiten deur eten is gewoon leukquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik eet sowieso niet zo veel buiten de deur
maar snap het wel hoor gewoon even wat simpels tjappen ergens
Snap ook niet dät sommige mensen niet van uit eten houden, dat je het soms te duur vind is logisch is maar is toch gewoon leuke manier van socializen met lekker etenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaa precies, buiten deur eten is gewoon leuk
Waarom niet? Boeit toch niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee is stage voor tien maanden en wil niet dat iemand het weet
In case of doubt, overdress.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:14 schreef supersof het volgende:
Ze houden niet van eventuele drukte, vervelende mensen en lang wachten op eten? Voor de een is zoiets vervelender dan voor de ander.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap ook niet dät sommige mensen niet van uit eten houden, dat je het soms te duur vind is logisch is maar is toch gewoon leuke manier van socializen met lekker eten
Het is ook moeilijk te snappen als je het zelf wel leuk vind ja. En vice versa, mensen die het niet leuk vinden snappen het niet waarom wij dat wel leuk vinden.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap ook niet dät sommige mensen niet van uit eten houden, dat je het soms te duur vind is logisch is maar is toch gewoon leuke manier van socializen met lekker eten
Ik was daar met meeloopdag en ze droegen gewoon spijkerbroek en sneakers en shirtjequote:
lang wachten op eten maakt me echt geen flikker uitquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze houden niet van eventuele drukte, vervelende mensen en lang wachten op eten? Voor de een is zoiets vervelender dan voor de ander.
Mij boeit dat niet zo... hoort er een beetje bij.
Tsja als je kookt moet je ook wachten.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze houden niet van eventuele drukte, vervelende mensen en lang wachten op eten? Voor de een is zoiets vervelender dan voor de ander.
Mij boeit dat niet zo... hoort er een beetje bij.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan vaak echt geen antwoord geven op een 'waarom vind je dat niet leuk' vraag hoor. Vaak is dat gewoon 'gewoon, omdat mijn hoofd zegt IK VIND DIT NIET LEUK klaar'
Tien minuten is niks.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:23 schreef wietparkiet het volgende:
zaterdag zat iemand te zeiken dat hij 10 minuten aan het wachten was
hallo het is zaterdag de hele toko zit vol wat verwacht je dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |