quote:
VOor haute cuisine moet je naar de BEREN gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cafe voedsel is toch gewoon prima?zolang je niet verwacht haute cuisine te gaan eten
zal best maar zijn zoveel betere restaurantjes in utrecht om te lunchenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cafe voedsel is toch gewoon prima?zolang je niet verwacht haute cuisine te gaan eten
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
VOor haute cuisine moet je naar de BEREN gaan.
[..]
komt omdat ze hier eentje hebben en die heet upstairsquote:
[..]
ja, maar daardoor is er toch nog niks mis mee?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje de standaard ontmoetingsplek voor een FOK!meet.
ah oke, kipsaté kaart zeg maar?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is me net iets te veel volkcafe
en de kaart daar is ook een beetje jammer
ja lolquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar daardoor is er toch nog niks mis mee?
[..]
ah oke, kipsaté kaart zeg maar?
quote:
hou daar niet zo vanquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]vind dat soort plekken om te eten vaak wel gewoon kei gezellig, niet te moeilijk blabla
jongensquote:Zalige Zalm
Gerookte zalm gemarineerd in Bietensap, Wodka en RedBull geserveerd op een dun laagje creme fraiche
Jij gaat liever naar Beluga zekerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hou daar niet zo van
als ik uit eten ga wil ik iets eten wat ik thuis niet zo snel zou (kunnen) maken
Vind het ook prima om gewoon even te lunchen, pubvoer.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:03 schreef Crack_ het volgende:
vind dat soort plekken om te eten vaak wel gewoon kei gezellig, niet te moeilijk blabla
![]()
quote:
Ik zei ook nergens dat er iets mis mee was.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar daardoor is er toch nog niks mis mee?
[..]
ah oke, kipsaté kaart zeg maar?
gewoon lekker jezelf zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:07 schreef supersof het volgende:
morgen en overmorgen sollicitatie maar geen idee hoe ik me moet voorbereiden
Waar is het?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:07 schreef supersof het volgende:
met een petjequote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:07 schreef supersof het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |