hhhahahhhahahaha gangsterquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Het was niet aan jou gericht maar goed. Je hebt het niet nodig, je doet het gewoon omdat je niet wil leren. Niemand zet een pistool tegen je kop en schiet je dood of je hart stopt met kloppen wanneer je niet aan studie afwijkend gedrag doet.
Verder maak je het Hierdoor jezelf alleen maar moeilijker. Je kan dan nog beter iets productiefs doen in plaats van onzin verspreiden maar dat laatste is enkel een advies het zou immers hypocriet zijn er iemand van te betichten wanneer je het zelf ook doet.
Maar beter ga je goed leren.
Precies. Ff dikke jonko in de pauze met haar delenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:23 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
jwz naast kerkjejonko poffen ff romantisch zijn
hoe junk ben je schaal 1 10quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:25 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Precies. Ff dikke jonko in de pauze met haar delen
Leren? Neen ik heb geen examens. Wel ga ik op vakantie in een Europees land waarvan ik de taal niet spreek daar zou ik iets van kunnen leren.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:24 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
hhhahahhhahahaha gangster
als jij leert ga ik ook leren
toch geen tsjechisch ofzo he? dat leer je nooit gekquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Leren? Neen ik heb geen examens. Wel ga ik op vakantie in een Europees land waarvan ik de taal niet spreek daar zou ik iets van kunnen leren.
Ga jij maar leren of slapen dat is beter voor je dan hier rondhangen. ook dit is vriendelijk advies voel je niet verplicht
Een vraag van geen enkel belang. Wat maakt het jou uit wie wie pijpt in zijn bedkamer ts doet het hier openlijk dat is het verschil. Als je interesse in pijpen hebt is er zat lectuur.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:28 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
hij wordt tenminste gepijpt, maar wie pijpt jou is de echte vraag
stoppen omdat je betrapt bent booooooooooohquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:30 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
1. Ik rook niet meer. Minn ouders ontdekken die shit. In mijn tijd toen ik het deed was het 4
Goed zo ik ga ook nu, welke taal het is, laat ik je wel weten als je goed geleerd hebt. Dat is geen vriendelijk advies maar een vereiste.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:30 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
toch geen tsjechisch ofzo he? dat leer je nooit gek
maar suc6 super aardige advies hier nooit gezienje hebt gelijk ciao guys
Zou graag af en toe een blow doen. Als ik op mezelf ben ga ik gewoon af en toe weer blowen, maar denk wel uit pijpjequote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:31 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
stoppen omdat je betrapt bent boooooooooooh
nee grapje is goede ding om te doen
Iedereen wilt mij pijpen... En naar mijn pijpen dansen.quote:hij wordt tenminste gepijpt, maar wie pijpt jou is de echte vraag
Zit jouw loodgieter ook altijd aan je pijpen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:32 schreef papierentijdschrift het volgende:
[..]
Iedereen wilt mij pijpen... En naar mijn pijpen dansen.
maar echtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Een vraag van geen enkel belang. Wat maakt het jou uit wie wie pijpt in zijn bedkamer ts doet het hier openlijk dat is het verschil. Als je interesse in pijpen hebt is er zat lectuur.
nou ben benieuwd, ik ga mn best doenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Goed zo ik ga ook nu, welke taal het is, laat ik je wel weten als je goed geleerd hebt. Dat is geen vriendelijk advies maar een vereiste.
Jaaa helemaal die van koper waar veel druk op staat.quote:Zit jouw loodgieter ook altijd aan je pijpen?
ja ik ben ook gestopt soort vanquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:32 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Zou graag af en toe een blow doen. Als ik op mezelf ben ga ik gewoon af en toe weer blowen, maar denk wel uit pijpje
Tis gewoon te lekker eigenlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:34 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
ja ik ben ook gestopt soort van
maar sws na examens weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |